Pieczęć Światła. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

NOAH - SARA - MAHATARI - Saint Germain

Wy wszyscy, którzy mnie kochacie. jesteście kochani przeze mnie i nawet wtedy, gdy mnie nie znacie jesteście kochani
– tak właśnie jest.

 

Teraz będą stworzone nowe warunki dla wszystkich Ludzi.

1. Fakt, że System wspólnego życia Ludzi nie może być już więcej utrzymywany przeciska się i osiąga coraz więcej Ludzi.

2. Fakt, że Ludzie zostali okłamani, okradzeni, oszukani i udręczeni upowszechnia się i nie będzie już więcej wypędzane do Królestwa Ignorancji.

3. Fakt, że Ludzie posiadają już Rozwiązania na Nowy System życia razem stanie się widoczny. Ludzie są już gotowi aby Nowy Czas podnieść z Kotwic (*z cum).

4. Fakt, że Galaktyczna Federacja Światła jest w zespole z Wami, Ludźmi i dba o konieczne Przełomy dociera do wielu uszu – również tych, którzy do dzisiaj byli na to głusi. To wystarczy aby temu Czasowi postawić „Pieczęć Światła” i umieścić na Wieczność.

Jam Jest przybyła i Wy mnie oczekiwaliście,
My Jesteśmy przybyli i Wy nas oczekiwaliście.

Teraz przystępujemy do dzieła, albowiem dużo jest do uczynienia, jednak zostanie to uczynione i to jest pewne ponieważ wypełnia się Struktura Czasowa na którą jest teraz kolej.

Polegajcie na tym, Wy sami już dawno stworzyliście Nowe Fakty,
Fakty które teraz staną się widoczne – skończył się czas czekania.

Ja Jestem ASANA MAHATARI. Przybyłam aby pozostać i podnieść Ludzkość
aż Świat rozbłyśnie w Nowym Duchu i rozpozna się w Nowym Bycie.

Przybyłam tylko z powodu Miłości
i Wy przybyliście tylko z powodu Miłości.
I My pozostaniemy: z powodu Miłości!

ASANA MAHATARI
(Saint Germain)

źródło: http://wolnaplaneta.pl

Skomentuj

