PRZEBUDŹCIE SIĘ, POWIEDŹCIE: TAK. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

NOAH - SARA - MAHATARI - Saint Germain

Ostatecznie, istnieją tylko dwie Drogi: Droga do Światła i Droga do Ciemności.

 

Wybierzcie proszę, jeszcze Dziś. TO JA JESTEM ASANA MAHATARI
Nie zwlekajcie nawet przez mgnienie oka, albowiem Droga do Światła jest szeroką, prawie bezludną ulicą, podczas gdy Droga do Ciemności usłana jest milionami Ludzi. Jeszcze wielu nie odważyło się oddać się całkowicie Panu, oddać się całkowicie Boskiej Matce, Boskiemu Ojcu.

Puśćcie się. Jeszcze jest na to trochę Czasu, jeszcze możecie rosnąć i stać się, jeszcze zanim Kurtyna Zapomnienia ponownie i na długi czas opuści się na Ziemię.

Przebudźcie się, Ukochani Ludzie, to jest Wezwanie do Przebudzenia Mistrza SAINT GERMAIN, którego znacie długi czas i który w wielu Czasach był Towarzyszem i Kierownikiem Szkoleń Ludzi i którym dziś jest ponownie.

Chodźcie i powiedzcie TAK!

TAK do Stwórcy TAK do Miłości TAK do Podniesienia TAK do Stania się Boskim TAK do Wszechobecności TAK do Światła TAK do Życia Wiecznego

Wykonajcie ten ostatni Krok, ten który z Drogi do Ciemności przeniesie Was na Drogę do Światła

Jeszcze jest trochę na to Czasu – wykorzystajcie go, proszę.

 

Modlitwa Drogi Światła:

MÓJ BOŻE, WPŁYŃ NA MNIE. MÓJ BOŻE, JA JESTEM GOTÓW BEZWARUNKOWO WKROCZYĆ NA DROGĘ DO ŚWIATŁA.

 

MÓJ BOŻE, PRZYJMIJ MNIE DO TWEGO KRÓLESTWA I PROWADŹ MNIE NA DRODZE DO ŚWIATŁA. MÓJ BOŻE, TY JESTEŚ ŹRÓDŁEM MOJEGO ŻYCIA JA JESTEM GOTÓW WYŁĄCZNIE Z NIEGO PIĆ.

MÓJ BOŻE POMÓŻ MI ODŁOŻYĆ WSZYSTKO TO CO SPRAWIA ŻE WĄTPIĘ I POPRZEZ CO POZOSTAJĘ NA POWRÓT POZBAWIONYM ODWAGI. MÓJ BOŻE, JA KŁADĘ MOJE ŻYCIE W TWOJE RAMIONA.

AMEN
Wymawiajcie tą Modlitwę wieczorem jeszcze zanim udacie się do łóżek i do Rzeczywistości Poziomów Snu, wtedy będziecie Uzdrowieni i Przebudzicie się w Pewności że dotarliście na Drogę Światła.

Mój Stwórco, w Twoich rękach jest całe nasze Życie.
ASANA MAHATARI (Saint Germain)

//Patrz również: 30 BRAM DO OŚWIECENIA – kliknij tutaj//
www.lichtweltverlag.com Tłumaczenie: Team TERRA

źródło: http://wolnaplaneta.pl/terra/2012/12/04/04-12-2012-przebudzcie-sie-powiedzcie-tak-asana-mahatari-saint-germain/

Skomentuj

