Boże, wysłuchaj mnie. JAN CHRZCICIEL

Jan Chrzciciel

Błogosławieni są Ci którzy teraz się rozpoznają,
albowiem oni zobaczą Boga, w Wieczności.

Honorowane Dzieci Ludzkie!

 

„Królestwo Nieba jest w Was
i jeśli tak nie jest, to nie ma go nigdzie”.
Ta Prawda przekazana przez Brata JESUSA
istnieje Wiecznie.

Wszystko znajdziecie w Was samych.
Poza Wami nie ma nic, co miałoby taką wartość
abyście musieli tego szukać.
A jednak wielu szuka dokładnie tam:
Oświecenia, Boga, inspiracji i uzdrowienia.

Nieskończone Drogi są przemierzane i nieskończonym
pozostaje poszukiwanie bo złoto Duszy Ludzkiej
nigdy nie może być znalezione w ciągu „jednego Dnia”.

Wielu z tych którzy wybierają się w Drogę
aby „przestawić” ich Życie, je zmienić,
aby rozejrzeć się za nowymi, głębszymi treściami,
zaniedbuje przy tym to, że Prawda położona jest
i zawsze obecna w nich samych.

Ją należy tylko znaleźć, wydobyć (*wykopać),
tylko przyjąć, tylko zaakceptować
– wtedy krok po kroku wyłania się
nieprzemijająca Ludzka Istota.

Zamiast zajmować się sobą samym, własnymi Tematami,
stworzonymi samemu deficytami (*brakami) psychiki,
mentalnego ciała, ciała emocjonalnego przyjęte zostają
kuszące propozycje – również od wielu Fałszywych Proroków.

I Fałszywym Prorokiem jest ten,
który chce przywiązać Ludzi do siebie,
ten, który Magią i Czarami
tworzy aurę nieprzystępności i nieomylności,
ten, który argumentując Wolnością proponuje
ponowną Niewolę poprzez nową religijną przynależność.

I Fałszywym Prorokiem jest przede wszystkim ten,
który na swoich bliźnich nakłada ponadludzkie kryteria
a w sobie samym zatrzymuje prace porządkowe.

Oświecony pokazuje każdemu poszukującemu Drogę
do siebie samego poprzez to że wskazuje na wyższe JA
a nie poprzez to że wskazuje na nowe rytuały,
na nowych 10 Przykazań, na nowe Normy które przede
wszystkim służą Mocy Fałszywego Mistrza.

Oświeceni wskazują Drogę do Serca.
Oświeceni nie wymagają niczego od Adepta,
niczego oprócz bezwarunkowego oddania się Drodze.
Oświeceni znają poszukującego, albowiem:

Nikt nie może nazwać się Mistrzem
jeśli Człowiekowi nie wychodzi naprzeciw tam gdzie
on stoi w tym Momencie.

Tak postępujcie bezpośrednio w Przyszłości!
To znaczy: w tym Momencie w którym rozrzedza się
w Was mgła, w tym Momencie w którym rozpoznacie
że Wasza Dusza się rozszerza i Serce samo chce rozpoznać,
poproście samego Stwórcę o bezpośrednie instrukcje.
Proście Pra-Źródło wszystkich Bytów o to
by wskazało Wam dalszą Drogę i wiedzcie że:

Serce gotowe na wszystko otrzyma odpowiedź
jeszcze zanim nastanie następny dzień.
Ja wzywam każdego Człowieka do bezpośredniego
połączenia się z Bogiem.

Przebudzenie jest zawsze połączone z Rozpoznaniem Boga
a więc skierujcie się do Waszego Stwórcy i zapomnijcie
tych wielu Mistrzów, tak samo jak wiele Stopni
które w inflacyjny sposób oferują się w tym Czasie
– niczym sprzedawcy chust na bazarach tego Świata.

BOŻE, JA PROSZĘ CIEBIE – WYSŁUCHAJ MNIE!

Wypowiedzcie Waszą prośbę i zakończcie tym:
BOŻE, JA PROSZĘ CIEBIE – WYSŁUCHAJ MNIE!

W Wieczności.

Ja jestem Wołającym Tworzenia.
Każdy kto mnie słyszy, słyszy swój wewnętrzny głos,
albowiem Głos Stwórcy może być odebrany (*usłyszany)
w każdym Sercu Ludzkim.

W Wieczności, Ja Jestem pośród Was

JAN CHRZCICIEL

//Patrz również: 12.11.2012 Spotkanie ze Stwórcą. PARAMAHANSA YOGANANDA – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl

Skomentuj

