Wybór 2013. STWÓRCA

Stwórca

2013

Człowiek rozgląda się na swoim Świecie, patrzy tu, patrzy tam i pyta:
„Co jest nowego, co się zmieniło, co jest inne teraz, gdy zaczął się Nowy Czas?”

 

Ja, Wasz Boski Ojciec, Ja, Matka wszystkich Żyć mówię Wam:
Wy staliście się inni, Wy się zmieniliście, Wy urośliście, Wy sami jesteście przemienieni, albowiem Przemiana tej Ziemi miała miejsce w Was samych i będzie dalej w Was postępować.

Zakończcie szukanie Przemiany w Świecie i zakończcie niepokój który jest udziałem wielu Ludzi, niepokój związany z szukaniem czegoś co już dawno jest
– dawno jest prawdziwe w Was samych.

2013

Zaczął się magiczny rok i na Linearnym Poziomie Czasu wydaje się jakby wszystko pozostało po staremu. Jednak również i tutaj wszystko zostało odwrócone albowiem Procesy tego świata zawracają, zawracają same w sobie.

 

To oznacza że orientacja Ludzkości przechyla się ku wnętrzu i coraz mniejsze znaczenie dawane będzie Iluzji na zewnątrz.

Odwrót oznacza powrócenie do samego siebie, od zewnątrz do wewnątrz, oznacza zakończenie poszukiwań na zewnątrz i przypomnienie sobie nieprzemijającego Boskiego JA.

2013

Mimo to, ten rok jest początkiem zupełnie Nowego Czasu.
CZAS BEZBOŻNOŚCI SIĘ SKOŃCZYŁ. Zbyt długo musieliście być się beze mnie i nawet jeśli było to zgodne z Waszą Wolną Wolą, to było to jednak bolesne i nie do wytrzymania.

 

Teraz rozszerzają się Wasze Serca, teraz Wasze Dusze przygotowują się na moje przyjście, teraz Wasze Ciała otrzymują nowe Systemy Operacyjne, ponieważ budzone jest DNA i dzięki temu przed Wami ujawni się Boska Natura.

Tak, wszystko jest inaczej, nawet jeśli wiele odczuwane jest tak jak wcześniej, tak, wszystko jest Nowe, nawet jeśli to Stare często się jeszcze miesza – nieproszone i przeszkadzające.

Tak. Przebudza się cała planeta i zostanie doprowadzona do kolejnego Poziomu Wibracji (Drgań) i Światła.

Tak, będą żądane nowe Paradygmaty na tym Świecie i spełnią się najśmielsze Marzenia Ludzkości, albowiem Ja Ojciec całego Życia i Matka całego Bytu jestem Początkiem i Końcem każdego Procesu.

Proces Podniesienia zostanie spowodowany ze mnie – to są Narodziny Nowego Tworzenia które teraz mają miejsce i w środku niego zostaną przywróceni do Życia Ludzie i zostanie ponownie ożywiona planeta Ziemia.

To jest Nowe Życie na które się zdecydowaliście i Ci którzy się temu przeciwstawiają muszą ustąpić (*odejść) ponieważ spełnia się Plan Boga dla wszystkich – tak czy inaczej.

2013

Tobie, Ukochany Człowieku przynoszę teraz Szczęście, Nowe Życie, Miłość i Niebo. Ja pukam, proszę otwórz mi, proszę udziel mi dostępu do Twojego Serca, do Twojej Duszy i do Twojego Życia, abym mógł obficie Cię obdarować.

 

Otwórz się na moje Światło i utrzymuj Twój Duchowy Dom w czystości, abyś mógł zostać Podniesiony do Wysokości Światła wtedy, gdy na znajomym Ci starym gruncie ziemskim będą się wyładowywać Siły minionych epok.

Stoisz pod moją Opieką, Ty który mnie dopuścisz, Ty który mnie wpuścisz i przyjmiesz do siebie, albowiem zaprawdę:

Pra-Źródło Wszystkich Bytów zabiera z powrotem do siebie wszystkie Dzieci które są na to gotowe. Ja wyścielę Wam miękko w mojej Miłości – chodźcie.

2013

Wszystko jest inne dla tych, którzy widzą, wszystko pozostaje takim samym dla tych, którzy są ślepi.

 

Wszystko jest inne dla tych, którzy widzą Sercem, wszystko pozostaje takim samym dla tych, którzy postrzegają Świat oczami.

Wszystko jest inne dla tych, którzy podążają za wewnętrzną pewnością i wewnętrznym Głosem Boga, wszystko pozostaje takim samym dla tych, którzy słuchają tylko tego,co dociera do ich ucha.

Wszystko jest inne dla tych, którzy doświadczają Nowego Czasu
jako samo-urzeczywistniające się proroctwo, wszystko pozostaje takim samym dla tych którzy ufają Faktom dalekim od każdej Wizji, każdej Imaginacji, dalekim każdej Boskiej Inspiracji, bo sami tworzą te Fakty za pośrednictwem swoich ograniczeń.

Wszystko jest inne, wszystko pozostaje takim samym!
TY DECYDUJESZ.

Ja Jestem w Tobie, Ja Jestem Ty, Ja kocham Cię bezgranicznie i honoruję każdy wybór.

Łaską błogosławię cały Świat, Miłością osiągnę każde Serce, Cudami Ludzie doświadczą potwierdzenia i wzmocnienia na ich Drodze. Tylko jedno jest całkowicie pozostawione Tobie:

WYBÓR – czy wszystko jest inne, czy też wszystko pozostaje takim samym.

Ja Jestem Wszystkim
STWÓRCA

//Patrz: 2026 Manuskrypt dla Planety Ziemi – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

Wybór 2013

źródło: http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/01/24/24-01-2013-wybor-2013-stworca/

Skomentuj

