Odpowiedzialność Osobista. STWÓRCA

Stwórca

Moje Dzieci,

 

Nadszedł Czas Osobistej Odpowiedzialności!

 

Od TERAZ
w mgnieniu oka spełniają się
Wasze własne przepowiednie,
wytworzone przez Was Życzenia,
stworzone przez Was Intencje.

 

Przejęcie tej Odpowiedzialności oznacza rezygnację z odsuwania tego
gdy wydaje się to nieprzyjemne.

 

Gdy Bogowie – którymi jesteście – się Przebudzają,
to wtedy udają się Kroki Urzeczywistniania
które do dziś wydawały się niemożliwymi.

I ten Czas jest w pełnym toku.

Przejęcie Odpowiedzialności za własne Myśli, Słowa i Czyny oznacza również bycie świadomym w jaką przez to Moc zostało się wyposażonym.

Człowiek który osiąga Samo-Odpowiedzialność kreuje Energie które nie mogą być przez nikogo ani osłabione ani zniszczone.

Bądźcie świadomi tego, w jak subtelny i wyrafinowany sposób Gracze Ciemności dokładnie od tego chcieli Was odwieść.
Akceptujcie teraz Wasz nowy Status który określony jest Absolutną Samo-Odpowiedzialnością. Idźcie i uczcie tych którzy szukają punktu oparcia i nauczcie Wiecznie Niszczących że mają się bać Siły Człowieka, albowiem:

Ci którzy dotychczas rozsiewali Strach, sami są Strachem gdy ich Ziarno ginie i gdy Człowiek dzięki swojemu Światłu stał się niepokonanym Bastionem Miłości.

Ukochane Dzieci,
idźcie i bądźcie zdecydowani dać temu Światu Nowe Oblicze.

Ja, Stwórca, zarządziłem, że wszystko musi się poddać temu, by Nowa Ziemia mogła szybko zostać podniesiona do Świetlistych Wysokości.

Wasz wkład w ten Proces polega na tym, abyście sami doprowadzili się do Waszej całkowitej Siły i abyście zażądali Berła Mocy, aż osiągniecie zwycięstwo nad Ciemnością.

Ja stoję przy Was, ja jestem w Was żywy.

Z tą pewnością dajcie temu Świadectwo przed Światem i przed Ludźmi – w Wieczności.

STWÓRCA

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

źródło: http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/02/09/09-02-2013-odpowiedzialnosc-osobista-stworca/

40 comments on “Odpowiedzialność Osobista. STWÓRCA

  1. mam takie pytanie

    JAk wyobrażacie sobie Zbiorową Duszę?

    np czy Mrówka w mrowisku to pojedyńcza Dusza czy Wspólna
    to samo dotyczy ławic Ryb czy grup Kwiatów na klombach

    i czym te powyższe grupy Wspólnej Duszy róznią sie od Wspólnej Dusz Zbóż, Traw czy Wieloryba

      • @Zdzich
        a kto zaprasza? ten stawia – ha ha
        ale że jestem bardzo gościnna i uwielbiam kawę – dla kazdego chętnego osobiście zaparzę i podam a robię wysmienita z dodatkiem kardamonu,imbiru,chili,cynamonu.
        h.

      • @Zdzich
        ha ha
        ja przełamuję miodem /jak mam/ na czubku łyżeczki……- jeżeli zrezygnujesz do kawy………… to mogę łyżeczką Ciebie nakarmic 😉 hmmmmm

    • Wiele la t poświęciłem na poznawanie Tamtych Światów.
      Między innymi zacząłem poznawać Dusze Roślin, Drzew i Zwierząt.

      np Co się dzieje z Roślinami jednorocznymi? ZOstają wyrzucone na kompost i JUŻ???

      Nawiązałem wiele przyjaźni z Roślinami jednorocznymi gdzie ICH Dusza cały czas się odradza w kolejnych cyklach Lato – Zima, z Drzewami i idąc do pracy mijając Je wymieniamy sobie nie tylko grzeczności ale też informują mnie o pogodzie nstepnego dnia albo o obawach w przypadku gwałtownych anomalii pogodowych gdzie całe hektary lasu zostały zrównane z ziemia. Ciekawe że One to wiedzą wcześniej..
      Często mnie odwiedzają w Astralu Rośiny i Zwierzęta domowe by zobaczyć co u mnie słychać i często ja Świadomością łacze się z Nimi.

      Inaczej jest z Duszą Zbiorową np Traw i Zbóż . Można się Im przyglądać ale Trudno nawiązać z nimi Kontakt ponieważ są zajęte SOBĄ. Mimo wszystko lubie patrzeć na pola gdzie rosną Zboża i na ich falującą – świecącą Energię. Jest w tym niesamowite Piękno , Modlitwa i Pieśń .

      BYło kilka cieplejszych dni w styczniu i już Zboża zimowe zaczęły promieniować Energią. Trochę za wcześnie i można odczuć ich niezadowolenie że nie mogły już się wyrwąć w górę.

      Można się Empatią połączyć z taką Duszą Zbóż i odczuć POTĘGĘ i PIĘKNO zależności tej Duszy z Energią Ziemi

      • No, @Brat 🙂 to rozumiem Bracie!!! Tak mi pisz, to jest miód na moje Serce! Też mam empatię do Żyjątek 🙂 , tylko jeszcze nie zaczęłam ich dokładnie słuchać, a powinnam…..
        Pozdrowienia od mojej Przyjaciółki Gai ❤ 🙂

      • gratuluę @Brat pięknych doświadczeń, pięknych wrażeń, pięknego bycia z NIMI.
        Tacy Sami – a jednak tak pięknie różnimy się i każdy z nas na swój sposób jest :klejnotem” Wszechświata. Tak wiele jest dróg poznania, tak wiele jest form przejawiających Boga, tak wiele jest metod i technik poznawania i każdy ma rację.
        Dusze Roślin- to taka Delikatna natura – taka rodzaju żeńskiego – … falująca, drgająca,ulotna, magiczna, lekka……………… – tak odczuwam tą Energię.
        Kocham Naturę na swój sposób i drzewa… i ptaki…i kamienie….i wiatr….i chmury….i deszcz…. i snieg….. i mrówkę…… i węża…… itd…. bo Jesteśmy Tym Samym.
        Ty już zakumplowałeś na dobre – jestes prawie ICH Domownikiem.. ha ha
        Baw sie dobrze bo o to chodzi aby Życie traktowac jak zabawę.
        h.

      • Witaj:)
        Piękne jest to o czym napisałeś:)) wiem ,że z roślinami i zwierzętami można nawiązać kontakt ,ale są to bardzo delikatne kontakty , na poziomie fali emocjonalnej , rozmowa to jeszcze nie ten etap…dziękuję ,że podzieliłeś się tą wiedzą :)) pozdrawiam -Iwona

  2. U Krystal jest ciekawy przekaz AA.Metatrona 2013 Rok Nowej Ziemi. Piękna i mądra
    Hallo -oczywiście pięknie i mądrze napisała komentarz.
    Ale jak się ma tyle talentów jak Hallo ? – pozostaje tylko podziwiać.
    pozdrawiam ❤ 🙂 Wszystkich Mistrzów też ❤ 🙂

  3. Maya –
    Każdy jest Mistrzem dla Siebie – nie ma innej opcji – ha ha
    Każdy z nas jest Poszukiwaczem – nie ma innej opcji aby nie zastygnąć.
    Każdy ma Boga – czasami leży ON pod sterta śmieci nagromadzonych latami
    Każdy jest Bogiem – musi sam uwierzyc i zacząć doświadczać boskości
    Jest wiele Dróg – wszystkie sa prawidłowe – wszystkie prowadza do Domu
    poprzez dociekania, doswiadczenia – MOŻEMY ZDETONOWAĆ 3W – wyjść z tej studni i zobaczyc,że studnia to niecały Świat.
    pozdrawiam h.

    • Hallo fajnie piszesz tylko nie….DETONUJ tej 3W ”CHATKI” jak nazwala ja Dorota….pomysl gdzie?, na jakim planie?,,,beda robic swoje doswiadczenia
      nasi nastepcy.?.?.?…. 🙂

      • @xylotet, jak się „zdetonuje” w 3w, to odbija się „echem” wyżej ……
        Wszystko jest ze sobą połączone…. 🙂

      • Xylociku?…..Xylociku
        tak wszystko bierzesz dosłownie …. pisząc o detonacji myslałam tylko o swojej skorupce 🙂 a nie o całym 3W….
        ha ha

      • @Hallo nie biore niczego az tak powaznie 🙂 …. ale myslal ktos np.
        o zwierzatkach ktore w NAS symbolizuja to co jeszcze nie wyewoluowalo
        do tego co my uwazamy za MY …to jest czesc Naszej Skorupki… 🙂

  4. Jakaś dziwna cisza,pewnie znów „palnęłam” jakieś faus pas – jestem specjalistką i to akurat potrafię najlepiej ,ale dowiedziałam się od Wiki o ciekawej medytacji, która niedługo będzie .Do Andrija przyszli dwaj mistrzowie.Zapowiada się więc fajnie i ciekawie.Lubię powiedzieć coś miłego – i to też potrafię . 🙂
    Jesteście wszyscy Wspaniali ok ?
    pozdrawiam ❤ 🙂

    • Cytat dla Ciebie Maya – Pięknotko
      ” Zanizona samoocena to nie jest „skromność”. To samozniszczenie.
      Uważanie siebie za kogos wyjątkowego to nie jest „egoizm”. To warunek konieczny do szczęścia i sukcesu.”
      Bobbe Sommer.
      pozdrawiam z kosmicznym buziolem 😀

  5. A ja nie na temat, ale nie mam gdzie tego wstawić, otóż otrzymałam przesłanie od Dajamantiego i chociaż jest ono skierowane do mnie, postanowiłam się nim podzielić, moze kogoś zainspiruje :”Popatrz na Karneol, tak jak patrzy niewinne dziecko. Wtedy Twój wzrok będzie czysty i nie zobaczy jedynie nieożywionego kamienia, jako martwej materii. A zobaczy to delikatne Światło, które jest zarówno w nieożywionej jak i ożywionej materii. Ponieważ wszystko jest Bogiem. Wszystko jest Światłem i powstało ze Światła. Ujrzyj to Światło we Wszystkim co Istnieje, a przede wszystkim w Sobie. Ponieważ sama jesteś Tym Światłem. Spróbuj zagłębić się w tym Świetle, w Boskiej doskonałości Jedności”.

    • wklejam informację /kawałek/ o karneolu.
      Karneol nazywany jest „kamieniem odwagi”, gdyż silnie oddziałuje na nasze centrum aktywności i działania w każdej sferze życia, w szczególności na relacje z płcią przeciwną. Można powiedzieć, że wręcz pobudza apetyt na życie. Wpływa na motywację do osiągania „więcej” i „lepiej”. Jest ona szczególnie ważna dla ludzi, którzy wykazują skłonności do apatii, zaniedbują własne zdrowie, rzadko osiągają sukcesy lub mają pesymistyczne nastawienie do otoczenia. Energetyczne właściwości Karneolu powodują pozytywne zmiany w postaci spontaniczności, otwartości, ciekawości świata, akceptacji siebie takim, jakim się jest. Będziemy mogli poczuć się bardziej atrakcyjni, co odzwierciedli się w percepcji naszej osoby przez innych.
      Karneol pomaga w osiągnięciu sukcesu także w biznesie, szczególnie u osób, które pracują w sprzedaży i usługach. Dodaje pewności siebie, umacnia wiarę we własne możliwości i zwiększa efektywność działań.

      • w przybliżeniu odpowiada czakrze podstawy, połączenia z Ziemia, ale przy noszeniu nie zapominajcie o oczyszczaniu, gdy zauważysz, zmianę koloru w trakcje używania, trzeba zakopać do ziemi i postarać się o inny

      • Karneol, akurat przyśnił się mi. A jeśli chcecie możecie zapytać swoją podświadomość przed snem, jaki kamień czy kryształ będzie Wam w tym czasie służył. 🙂 Myślę, że przyśnił mi się dlatego, że dodaje energii, nawet jak mało śpię, a mam go ze sobą to jestem nakręcona, a dzisiaj, nie nosiłam go i zaraz zasnę;)

      • ja nie nosze ale miałem z kamieniami do czynienia 🙂 ….. ok przestaje ciągnąc ten temat 🙂

      • @ zdzich możesz ciągnąć temat, bo włożyłam karneol do kieszonki i znów mam powera:) polecam:)

      • Ja czytałam o oczyszczaniu kamieni pod bieżącą wodą – sama tak robię.
        cyt: woda ma moc oczyszczająca – oczyszcza mój kamień………ze wszystkich negatywnych energii. Mój kamien……. jest czysty energetycznie i gotowy do dalszej pracy dla mojego zdrowia.”
        Natomiast koral – wynoszę na całą noc kiedy jest pełnia księżyca.
        Po wodnym oczyszczeniu mozna kamienie wynieść na słońce – na doładowanie.

      • @ Hallo dobrze naładować kamienie słońcem, ale np ametyst traci wtedy barwę, swojego nie ładowałam, bo tylko wzięłam go do ręki poczułam przepływ energii. A co do karneolu, kiedyś czytałam, że na gdy były mrozy, ludzie wkładali sobie karneol w rękawiczki, ponieważ rozgrzewa:)

    • Witaj:)
      Dziękuję za wklejenie informacji od Dajamatiego:) w ten sposób nie patrzyłam na kamienie ,a spróbuję:) bardzo lubię”kamyki” i te szlachetne i polne , otaczają mnie w domu :)) kiedy spotykam je na swojej drodze bywa że do mnie wręcz „krzyczą” zauważ mnie :)) a kiedy je wezmę do ręki to czuję ich energię lub nie …kiedyś z przyjaciółką wybrałyśmy się na grzyby , grzyby postanowiły nie rosnąć , za to kamienie obrodziły …wróciłyśmy z koszami pełnymi kamieni:))-pozdrawiam :))-Iwona

  6. Piękne przesłanie – takie na czasie – światło to Miłość.
    a dlaczego karneol? – wiesz NV?
    gdybys miała FB – to przerzuciłabys to przesłanie na strone Dajamantiego na jego os czasu – ja tak robię – u niego na FB jest juz ok 160 osób a ile czytających…któż to wie?
    h. 🙂

    • Witaj Hallo:)
      Nie wiedziałam ,że Dajamatiego strona na FB jest tak aktywna 🙂 chyba będę musiała założyć nowe konto na FB , bo do starego nie pamiętam hasła …ale dla Dajamatiego warto:)) pozdrawiam -Iwona

  7. @ HAlo Ponieważ kiedyś sniło mi się , że mój zmarły dziadek daje mi karneol, a chyba nigdy mi się dziadek nie snil, a w drugim śnie, gdzie pojawił się karneol, Dajamanti powiedział do mnie „patrz na ten kamień, jak patrzy dziecko”. A w mailu wszytsko rozwinął. Pisałam, że jest to osobiste przesłanie skierowanie do mnie, Dajamanti mówił, że sny należy interpretować przez symbole. U mnie był to karneol u Ciebie może być to coś zupełnie innego. Każdy powinien zwracać uwagę na symbole, szczególnie jeśli coś się często pojawia. Korzystam z ametystowej merkaby pod poduszką i muszę przyznać, że pełni swoją funkcję znakomicie – pamiętam sny i są to bardzo przyjemne albo inspirujące sny. Oczywiście zgadzam się z tym co pisali do mnie zdzich i xylotet, że wszystko jest we mnie, ale uważam, że jeżeli ktoś czuje potrzebę pracy z jakimś kamieniem, kryształem czy minerałem, powinien to zrobić, nie ma po co lekceważyć ich energii. A jeśli chodzi o FB, to w przyszłości pewnie założę, jeśli uporam się z moimi zaburzeniami koncentracji, (tak naprawdę dopiero niedawno uświadomiłam sobie, że je mam), bo robię za dużo rzeczy naraz i muszę ograniczyć siedzenie na necie. W tej chwili mam otwarte kilkanaście okienek, gdyż mam zajęcie „w realu”;)

    • Kochana – rób jak uważasz – wszystko co nas inspiruje moze byc dla nas Nauczycielem w danym czasie.
      pozdrawiam h.
      ps.karneol – to piękny kamień – wybiore sie na najbliższe targi minerałów ……. na łowy 😉 lubię nosic kamienie w formie korali.

    • @Nouvelle Vague…. Jestes Kochana …mozesz dyskutowac,, czytac ,,itd…
      ale twoim obowiazkiem jest byc SOBA ,,czyli rezonowac z tym co rezonuje
      z tym co jest TWOIM WEWNETRZNYM GLOSEM….. 🙂 🙂

Skomentuj

