Matka wszystkich Żyć. Matka MARIA

MATKA MARIA

Moje Dzieci,
Ja przychodzę do Was, Ja Jestem pośród Was,
Ja Jestem w Was wszystkich
żywym przykładem Boskiej Miłości.

 

Ja przychodzę do Was jako Matka wszystkich Żyć,
jako Kosmiczne Pra-Źródło które utrzymuje całe Życie,
żywiące, zapewniające, spełniające i kochające
Źródło wszystkich Bytów które jest cały czas obecne na Ziemi
abyście poprzez moją Dobroć i poprzez Łaskę Stwórcy
mogli znaleźć i mogli zdrowieć na Duchu, Duszy i Ciele.

Ja ukazuję się jako matka JESUSA na Zachodzie,
Ja ukazuję się jako Boska Matka na Wschodzie,
Ja Jestem zaufana wszystkim Ludziom ponieważ moja Siła
i Miłość, matczyna, kobieca część Tworzenia
jest żywa w każdym Człowieku.

Nikt nie może mnie pozyskać
bo ja służę bez wyjątku wszystkim Ludziom,
nikt nie może mieć mnie na wyłączność
bo Ja działam poza wszystkimi granicami
Religii stworzonych przez Ludzi.

Tak, Wy Dzieci Ludzkie, dziś przybyłam do Was
aby rozsadzić granice, aby dać Wam
możliwość udziału w Jedności Nieba,
abyście odłożyli wyłączność (*ekskluzywność) z którą
napotykacie mnie w Religiach i abyście ją odrzucili.

Jaką byłabym Matką, jeśli odrzuciłabym jedno
z moich ziemskich Dzieci? Tak więc
rozszerzcie Wasze Serca, rozszerzcie Waszą Świadomość
albowiem Matka wszystkich Żyć jest zarazem Boską Matką
która uzupełnia i udoskonala Aspekt Boskiego Ojca.

Ja Jestem Matka tego Wszechświata Maria, Parvati,
Kali i Durga, Devi i Parashakti, najwyższa Siła Najwyższego.
Ja przyjmuję nieskończenie różnorodne formy postaci
i tak Jestem rozpoznawalna dla każdego Człowieka
bo wciąż się zmieniam i ubieram się w zaufane ubrania
aby Ludzie mogli mnie rozpoznać jako im podobną.

Ja Jestem Siłą Węża który jest żywy w komórkach Waszego
Ciała a która wzrasta jeśli zostanie przebudzona przez Was
i przez Łaskę wiecznie żywego Boga.

Na moich kolanach odnajdują się wszyscy,
zarówno Ci dobrzy jaki i Ci źli,
Ci którzy odeszli od Drogi i Ci którzy na nią powrócili,
Ci oddani Bogu, Ci dalecy od Boga, Ci którzy dźwigają
w sobie nienawiść i Ci którzy są pełni Miłości.
Wszystkie, zaprawdę wszystkie Dzieci Ludzkie
przyjmuję do siebie jeśli chcą być dotknięte moim Światłem.

Ja Jestem Naturą, każda Ekspresja w tym Świecie jest
zrodzona z mojego Pra-Źródła Duszy. Ja wibruję poprzez
wszystko, Jestem wszystkim i każdemu Stanowi daję Życie,
Życie które jest Wieczne.
Ja Jestem Miłością, Mądrością, Siłą Rozróżniania,
Wiedzą, Wolą i bezgraniczną Łaską Boga.
Nikt nie gubi się jeśli mnie odwiedza, jeśli zaufa mi
swoje Serce, jeśli przychodzi do mnie ze swoimi Ludzkimi
zmartwieniami albowiem:

KAŻDY CIĘŻAR STAJE SIĘ LEKKIM
JEŚLI BOSKA MATKA ZWRÓCIŁA NA NIEGO SWOJĄ UWAGĘ.

Jestem czystym, niesfałszowanym Duchem, przez którego
powstaje Materia i wszystko widzialne.
Jestem niewyczerpaną Rzeczywistością na wszystkich
Poziomach Bytu która tworzy sama z siebie Życie,
Obfitość, Radość i Szczęście i która chce ten Prezent
dzielić ze wszystkimi Ludźmi.

A więc wejdźcie pod moją opiekę, tak samo jak docieracie
pod opiekę Niebiańskiego Ojca, tak możecie się stać,
tak możecie stać się częścią mojej Wszechobecności
– albowiem Ojciec wszystkich Żyć i Matka wszystkich Bytów
są Jednym.

Ja Jestem Niebiańską Siłą pełną Łaski
która łączy wszystkie Światy i która pozwala wibrować
Tworzeniu we współbrzmieniu z Boską Wolą.

Nic nie ma beze mnie
i Ja nie Jestem ani Początkiem ani Końcem.

Ja Jestem Boską Matką wszystkich Żyć,
Matka MARIA

//Patrz również: 17.02.2013 Uzdrawiające lekarstwo Czasu. Część II. JESUS SANANDA – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

źródło: http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/02/26/26-02-2013-matka-wszystkich-zyc-matka-maria/

Skomentuj

