Modlitwa JAM JEST. Matka MARIA

MATKA MARIA

PRZENIKNIJ MNIE MIŁOŚCIĄ,
STWÓRZ MNIE NA NOWO,
WYPEŁNIJ MNIE ABYM BYŁ SPEŁNIONY,
POZWÓL MI NA ŁASKĘ UJRZENIA BOGA.

 

WEŹ MOJĄ DUSZĘ W POSIADANIE,
ZBUDUJ NOWE KRÓLESTWO WE MNIE:
BOSKIE, WZNIOSŁE I WIECZNE,
ALBOWIEM PRZYSZEDŁEM ABY UMRZEĆ
OSTATNIĄ ŚMIERCIĄ ZE WSZYSTKICH.

PODNIEŚ MNIE DO GÓRY
ABYM PRZEŁAMAŁ KURTYNĘ ZAPOMNIENIA
I INGERUJ W MOJE ŻYCIOWE PROWADZENIE
JEŚLI ZAGRAŻA MI ZEJŚCIE Z DROGI DO BOGA.

WYPOSAŻ MNIE W MĄDROŚĆ I DOBROĆ
DAJ MEMU SERCU ŁAGODNOŚĆ I MIŁOŚĆ
I POZWÓL MI ZOBACZYĆ TO
CO POZOSTAJE UKRYTE PRZED MOIMI OCZAMI.

UDOSTĘPNIJ MI DOJŚCIE DO ŚWIATŁA BOŻEGO
ABY ZMIENIŁO MNIE I WSZYSTKIE ŻYCIA.
JA WYCHWALAM TWORZENIE
Z POKORĄ PRZEBUDZONEGO.

JA JESTEM TO JA JESTEM.

JA JESTEM JEDNYM ZE WSZYSTKIM ŻYCIEM
I Z MATKĄ WSZYSTKICH ŻYĆ
– Z TĄ KTÓRA JEST MIŁOŚCIĄ,
SZCZĘŚCIEM I ŚWIATŁEM.
AMEN.

Matka MARIA

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

źródło: http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/03/05/05-03-2013-modlitwa-jam-jest-matka-maria/

Skomentuj

