Kościół jest Instytucją stworzoną przez Ludzi. JESUS CHRYSTUS

Jesus Sananda

Kościół jest stworzoną przez Ludzi Instytucją.

 

Nie było moją wolą by stworzyć Wspólnotę,
która utrzymywałaby Ludzi w Cierpieniu,
braku Radości i w Strachu.

Znane są historyczne wydarzenia
i powstanie Kościoła Rzymsko-Katolickiego
nosi Ludzki Stempel a nie moją Pieczęć.

Tak zwane
Przekazanie Zwierzchnictwa Piotrowi
nigdy nie miało miejsca!
Również przedstawianie mnie jakobym
nigdy nie był żonaty – jest błędne!

Wielu moich Towarzyszy w ówczesnym Jerusalem było Kobietami.
Wraz z moją Matką Marią, moją Żoną Marią Magdaleną (Miriam)
i Kobietami stojącymi blisko moich Uczniów.
To była mieszana Wspólnota.

JESUS SANANDA

Z książki: „BIOGRAFIA JESUSA – Część I” (j.niem)
//Wersja papierowa (de) – kliknij tutaj// oraz //Ebook (de) – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

źródło: http://wolnaplaneta.pl

Skomentuj

