Swobodny Spadek. Archanioł RAPHAEL

Archanioł RAPHAEL

Ukochane Dzieci Ludzkie,
niektóre z Przesłań ze Światła mówią abyście wszystko powierzyli Stwórcy
i Wy wahacie się.

Dlaczego?

 

Dlatego że jesteście w błędzie iż przy tym musicie porzucić Wasze JA. Samoofiarowanie się i oddanie się Stwórcy nie mają ze sobą nic wspólnego i całkowicie sobie zaprzeczają.

To co musicie porzucić gdy wszystko oddajecie Stwórcy to jest Wasze ludzkie EGO, Wasze małe ludzkie JA, Waszą ludzką codzienną Świadomość która jest przesiąknięta niepokojem i strachem. I nic więcej, jednak w całości.

Oddanie się Stwórcy oznacza oddanie się sobie.
Oddanie wszystkiego Stwórcy oznacza oddanie wszystkiego samemu sobie,
swojemu Wyższemu JA.

Gdy tylko to zrozumiecie, to nie ma już więcej żadnego „jeśli” czy „ale”, jest tylko Swobodny Spadek do Stwórcy, upadek w głębię bez siatki (*zabezpieczeń) i w pewności że zostanie się bezpiecznie i miękko chwyconym przez Stwórcę.

Pomyłkami, nieporozumieniami i niewiedzą wyłożona jest Droga Ludzi do Światła, przezwyciężcie tą pomyłkę a jeszcze dziś zostaniecie uwolnieni od co poniektórych ciężarów, pozbędziecie się co poniektórych Zakładników i nie będą Was nawiedzały niektóre lęki.

Ja Jestem ARCHANIOŁEM UZDROWIENIA.

Ja mogę wszystko, jeśli do mnie przychodzicie i gdy jesteście gotowi by wszystko oddać Stwórcy.

Nie zwlekajcie, chodźcie.

Ja Jestem
ARCHANIOŁ RAPHAEL

//Patrz również: 20.12.2012 Świadomość Chrystusowa. JAN CHRZCICIEL – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

To co musicie porzucić gdy wszystko oddajecie Stwórcy to jest Wasze ludzkie EGO, Wasze małe ludzkie JA, Waszą ludzką codzienną Świadomość która jest przesiąknięta niepokojem i strachem.
I nic więcej, jednak w całości.

źródło: http://wolnaplaneta.pl

Skomentuj

