Nowy Ląd. RAMANA MAHARISHI

RAMANA MAHARISHI

Jestem nieskończoną, wieczną, oświeconą i kochającą Świadomością.
Ja Jestem Jednym w Bogu.

Jestem daleki wszelkim konceptom, daleki Umysłowi,
daleki każdemu ludzkiemu pojmowaniu – Ja Jestem Rzeczywistością.

 

Ja wyrosłem ponad wszystkie ograniczenia,
Ja Jestem wolny i wszechobecny w tym i w wielu Światach.

Ja Jestem Świadomością Mistrzostwa.
Ja Jestem Rzeczywistością poza rzeczywistością.
Ja Jestem Miłością, Szczęściem i Życiem.

Ja Jestem Światłem bez Cienia.
Ja Jestem
RAMANA MAHARISHI

W kolejnych siedmiu Przesłaniach aż do dnia w którym Ludzie doświadczą mojej obecności 26 kwietnia* w Wiedniu, wkroczymy na Nowy Ląd.

//mowa jest o Czytaniu Światła w Wiedniu. JJK//

Już jest czas, abyście uwolnili się od Waszego niższego Ja i rozpoznali go jako Iluzję, już jest czas abyście poszli śladami które pozostawili dla Was Mistrzowie na Ziemi. Abyście nimi podążyli – jeszcze zanim Wasze Życie przekwitnie i zostanie ponownie zapisane w Kole Życia i Ponownych Narodzin.

 

Nadszedł czas aby przejrzeć Wielkie Iluzje Mistrzów Wielkich Iluzji:
nadszedł czas aby z niewiedzy dotrzeć do Wiedzy bo My wszyscy jesteśmy Jednym, wszechobecni i połączeni jedną, wszystko-obejmującą Rzeczywistością – z oddechem Boga i z Bogiem.

Jedyną przeszkodą w Drodze do Oświecenia jest niższe JA.

Jedyną przeszkodą, aby nie było Rozpoznania jest Wasz Umysł wyjustowany na niższe JA.

Jedyną przeszkodą, aby nigdy nie ujrzeć Boga jest fakt, że zatrzymujecie się przy bezużytecznych czynnościach na tym Świecie, w tym Świecie i się w nich gubicie.

Przede wszystkim w bezużytecznych czynnościach Waszego Umysłu który przez nie wprowadza Was w błąd, aż wszelkie kompetencje w Waszym Życiu przekazujecie Waszemu niższemu JA.

Wy jesteście Duchem, tak jak i Ja Jestem Duchem,
Wy jesteście nieskończoną, wieczną Świadomością, tak jak i Ja nią Jestem.

Wy jesteście prawdziwi poza byciem Człowiekiem i Wasze bycie Człowiekiem służy Wam tylko do tego aby przynieść Wam Rozpoznanie.

Ja wszedłem ponownie w obecność Ludzkości
aby dać odpowiedzi które spadną na żyzny grunt.

JA JESTEM BEZGRANICZNĄ
KOCHAJĄCĄ ŚWIADOMOŚCIĄ W BOGU.

RAMANA MAHARISHI

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/04/22/22-04-2013-nowy-lad-ramana-maharishi/

Skomentuj

