Wolność we wszystkim, teraz! Przesłanie Dusz (przez Michael Elrahim Amira)

My, Wasze Dusze chcemy przekazać Wam następujące Słowa i tym samym fundamentalną prawdę, aby właśnie teraz dla naszych Części Dusz stało się możliwe przeniesienie Waszego Teraz-Życia do Waszego Nowego Życia.
Gdy tylko – Ty, moja Część Duszy – słyszysz lub czytasz te Słowa, oznacza to dla Ciebie iż jest to potwierdzenie, wyraźne potwierdzenie że Ty sam wypełniłeś w swoim Życiu wszystko to co było konieczne, co było potrzebne abym JA, Twoja DUSZA mogła przekazać Ci te Słowa!

 

JA, Twoja DUSZA mówię Ci teraz jak następuje:

Słuchaj, Ty mój BYCIE, teraz, tutaj i dziś wszystko jest inaczej.
Istnieje stworzony dla Ciebie przeze mnie Korytarz Czasu przez który dotrzesz teraz w przyspieszonym tempie – i jest to nowe wyjustowanie, bowiem zmiana Prądu Zmian potrzebowałaby o wiele dłużej.

Ponieważ Ty wszystko uregulowałeś i naprawdę ufasz MI całkowicie, odważnie i w pełni zaufania wkraczasz we wszystkie sytuacje życiowe, JA, DUSZA mam obowiązek zrealizować teraz w praktyce Twoje zwolnienie. Dlatego JA stworzyłam dla Ciebie ten nowy Korytarz Czasowy i teraz Cię przez niego przeprowadzam. To jest Zakrzywienie Przestrzeni i dzięki niemu skraca się potrzebny dotychczas okres czasu Nowego Wyjustowania z 6 miesięcy do 6 dni. Hasło do niego brzmi:

WOLNOŚĆ WE WSZYSTKIM, TERAZ!

 

Wymawiaj je teraz codziennie, wyobrażaj sobie przy tym jak sam wkraczasz w ten nowy Korytarz Czasowy, jak przyspieszasz, jak docierasz do Twojego Nowego BYTU Obfitości, Wolności, Radości i że się tam już znajdujesz.

 

Uczyń to TERAZ, bo tam jest Twoje Nowe Życie, tam Jestem JA Tobie tak bliska jak nigdy dotąd!

W Miłości, Twoja DUSZA

(c.d.n)

Źródło: michael-amira.ch
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/04/28/26-04-2013-wolnosc-we-wszystkim-teraz-przeslanie-dusz-przez-michael-elrahim-amira/

3 comments on “Wolność we wszystkim, teraz! Przesłanie Dusz (przez Michael Elrahim Amira)

    • Interesująca sprawa z tym ocenianiem siebie….. Skąd w nas tyle samokrytycyzmu?….
      Może to z dzieciństwa, kiedy słyszeliśmy: ucz się lepiej, inne dzieci są grzeczniejsze, mądrzejsze itd…
      Pocieszające jest to, że inni nas oceniają lepiej niż my sami siebie 😀

Skomentuj

