Duchowe Serce. RAMANA MAHARISHI

Ja Jestem Tobą,
Ja Jestem nieskończoną, wieczną Świadomością,
Ja Jestem jednym z całym Życiem,
Ja Jestem jednym z Tworzeniem Boga,
Ja Jestem jednym z Bogiem.

 

Ja Jestem jednym z Ludzkością.
Ja Jestem jednym z każdym Człowiekiem.

Ja Jestem RAMANA MAHARISHI.

Wkroczmy na Nowy Ląd, postawmy pierwsze kroki na gruncie, na którym jeszcze nie kroczyliście, napiszmy pierwsze wersy na karcie papieru która jest pusta, zanurkujmy w Esencję Wszystkich Żyć i Pra-Esencję Wszystkich Bytów
– w Duchowe Serce Człowieka.

Każde Rozpoznanie wychodzi z niego, w nim ma miejsce każde uzdrowienie, z niego wyłania się każda Wiedza, każda Iluzja kończy się sama z siebie gdy tylko otworzycie drzwi do Waszego Duchowego Serca.

Rozsadźcie kajdany które Was ograniczają i otwórzcie bramy które zapraszają do wejścia. Nieskończona, wszechobecna Świadomość chce się doświadczyć i to doświadczenie zostanie Wam teraz dane przez to iż zostanie Wam teraz przekazany Klucz do Skarbca Światła.

Bóg jest z nami Jednym, My jesteśmy z nim Jednym.
Jak mógłby być dla nas Niedobór, jeśli dzięki temu posiadamy wszystko?

To jest jedynie urojony Niedobór, Niedobór z powodu Iluzji które tworzycie o Waszym Życiu i o sobie samych, ponieważ ten Niedobór powstaje z Niewiedzy i pozostaje on tak długo aż Niewiedza będzie musiała ustąpić Wiedzy.

Zapraszam Was do tego abyście sami się upoważnili i abyście sami sobie zaufali że możecie osiągnąć tą wielką Wiedzę i to co przypisywaliście tylko nielicznym wtajemniczonym – Oświecenie.

Stań się teraz świadom, kim naprawdę jesteś.

Dlatego wejdź w głęboką Medytację:

MEDYTACJA:

Oddychaj głęboko, aż osiągniesz stan całkowitego odprężenia. Skieruj całą swoją uwagę na swoje Duchowe Serce które znajduje się po prawej stronie klatki piersiowej, naprzeciw fizycznego serca.

Wdychaj, wydychaj, aż znajdziesz się w całkowitej Ciszy.

1.
Dopuść wszystkie Myśli, zaprawdę wszystkie i obserwuj jak one przychodzą i odchodzą, jak pomnażają się i redukują, jak wprawiają Cię w strach lub radość, jak powodują Miłość, jak się powtarzają, jak pojawiają się znikąd i jak raptem się rozpuszczają. Wszystko jest mile widziane, zaprawdę wszystko.

2.
Wtedy zapytaj siebie samego: kto jest tym który myśli?
Kim on jest i skąd przychodzi Myśl. Pytaj się tak długo aż otrzymasz odpowiedź.

3.
Następnie zapytaj się siebie: co to jest, to JA które myśli?

4.
Potem zapytaj się siebie: kim jestem naprawdę?
I w odpowiedzi na to pytanie leży Rozpoznanie.

Przy tej Medytacji należy doświadczyć swojej Duchowej Natury
i rozpuścić każdą Cielesność…

…Należy przejrzeć Myśli jako to czym one są, jako to czym one faktycznie są, rozpoznać Umysł jako to czym jest i należy utracić każdą Emocję i Uczucie które leżą u podstaw Ludzkiej Natury – przynajmniej na jeden Moment.

Potem tą Medytację należy powtarzać tak często, aż z lekkością będziesz mógł wchodzić w stan Pokoju i ROZPUSZCZENIA-JA.

To jest pierwsze, najważniejsze Ćwiczenie na Drodze do Oświecenia. Jeśli Ci się to uda, to wszystko dalsze jest dziecięcą zabawą i wszystko dalsze przekażę za pośrednictwem mojego „Piszącego”, aby mogło na Tobie się spełnić to, co się ma spełnić.

My wszyscy jesteśmy Jednym, oddychamy jedną Esencją i żyjemy w Świetle które jest Bogiem.
Różnice są Iluzją w której Świadomość doświadcza się jako wszechjedna i wszechobecna.

Dlaczego oddzielać tam, gdzie Jedność zwiastuje Szczęście, dlaczego doświadczać niedoboru tam gdzie obfitość jest wszechobecna, dlaczego gubić się jako Człowiek tam gdzie to Rozpoznanie Waszej Boskiej Natury doprowadza każde szukanie do „ad absurdum”.

Stańcie się, bądźcie i rozpoznajcie jedną Boską Zasadę:
Wy jesteście Boską, Nieskończoną Świadomością.
Ludzka Świadomość jest Iluzją i rozpuszcza się gdy tylko powracacie do swoich faktycznych Wymiarów.

Tutaj i dzisiaj jest to możliwe jeśli tylko sobie to przypiszesz, jeśli tego się po sobie spodziewasz i jeśli rozpoznasz się jako Mistrz którym jesteś.

Bezgraniczna Świadomość objawia się Ludzkości,
aby Ludzie mogli się sami doświadczyć jako Bezgraniczna Świadomość.

Bądź samym sobą,
w byciu samym sobą leży Klucz do całego Życia.

Ja Jestem Tobą
RAMANA MAHARISHI

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/04/30/30-04-2013-duchowe-serce-ramana-maharishi/

2 comments on “Duchowe Serce. RAMANA MAHARISHI

Skomentuj

