Absolutne bycie posiadanym. RAMANA MAHARISHI

RAMANA MAHARISHI

To Jestem Ja,
absolutna, wieczna, nieprzemijająca i wszechobecna Świadomość

 

RAMANA MAHARISHI

Wy dotarliście do Waszej prawdziwej natury, a przynajmniej jesteście blisko niej, albowiem kto patrzy w swoje Duchowe Serce, jest świadom wszechobecności Stwórcy i ten Człowiek stoi krótko przed tym by rozkwitnąć w Bogu.

Dziś dalej wertujemy w Książce Wiedzy i im głębiej zanurzacie się w Waszej Rzeczywistości, tym łatwiej i w sposób bardziej oczywisty ogarnie Was nowe uczucie Życia, weźmie Was w posiadanie, całkowicie wypełni i wszystko to co dotychczas w Was było zostanie wyparte, tak jak Światło wypiera Ciemność.

Gdy zostanie osiągnięte
„absolutne bycie posiadanym”
to zostało osiągnięte wszystko.

Z dala od zwyczajnego stanu jawy, z dala od głębokiego snu, z dala od snów które przeżywacie i z dala od świadomej i nieświadomej obserwacji następuje absolutne wzięcie (*ogarnięcie) w posiadanie.

Świadoma i nieświadoma obserwacja zawiera pewien dystans do samej obserwacji, absolutne bycie posiadanym oznacza absolutne stopienie się ze wszystkim co JEST, doświadczenie się jako absolutna Jedność ze wszystkim – jako wszystko-kochająca Rzeczywistość w Bogu.

Jak długo człowiek dzieli przez to że mówi ja tutaj i oni tam, ja postrzegam to czy tamto, tak długo Człowiek żyje w Oddzieleniu. Jak długo Człowiek mówi Bóg jest we mnie, Bóg jest w moim Sercu, tak długo istnieje jeszcze to Oddzielenie.

Gdy tylko Człowiek wkroczy w Jedność ze Stwórcą, jest Jednym ze wszystkim i każde Oddzielenie przestaje egzystować.
Ja jestem Życiem a nie: we mnie jest Życie.
Ja jestem Miłością a nie: Ja kocham.
Ja jestem Prawdą, a nie: ja reprezentuje Prawdę.
Ja jestem Światłem, a nie: we mnie jest Światło.
Być w absolutnym posiadaniu przez samego siebie, w posiadaniu Boga jest oświeconym stanem i jest tym najbardziej naturalnym stanem przebudzonego Człowieka.

Podnieście ponownie Świadomość, wkroczcie na nowe Pole, na ląd Jedności ze wszystkim Życiem. Niespokrewnione obserwowanie należy wypełnić i wzbogacić Duchem Wszechjedności.

Tajemnica oświeconego Życia wypełnionego Bogiem polega na skutecznym zastosowaniu w życiu codziennym rozpoznań i kroków w rozwoju – których można doświadczyć w Medytacji.

Nadszedł więc czas aby osiągnąć Nowe Poziomy Świadomości, całkowicie zagubić się w Stwórcy i odnaleźć się całkowicie w absolutnym posiadaniu przez Jedność wszystkich Bytów.

Wszystko jest Jednym w Bogu – wdychanie przez Stwórcę, wydychanie przez Stwórcę, wdychanie i nie doświadczanie już więcej żadnego oddzielenia, wydychanie i nie doświadczanie już więcej żadnego oddzielenia.

To jest ta Droga – bycie Jednym ze wszystkimi Życiami i dotarcie do absolutnego posiadania samego siebie.

Przenieście teraz w codzienność głębokie kroki Rozpoznania które zrobiliście w czasie „Medytacji Duchowego Serca”.

O Życiu decydowane jest w codzienności a nie w czasie Medytacji.

To czym żyjecie i czym jesteście decyduje o Dobru Świata i o Waszym własnym Bycie. Tylko niektórym Mistrzom pozwala się dzisiaj na samotne Życie wzbogacone Medytacją, wielki Zastęp Ludzkości jest dziś wzywany do tego aby pokazać swoją Szatę Światła i nosić ją w sposób widoczny dla wszystkich, aby wszyscy Ludzie otrzymali o tym Wiedzę i mogli być tym dotknięci. Ty jesteś Miłością, Prawdą i Życiem – nieskończoną Boską Świadomością – Dotknięcie przez Boga pozwala przebudzić się wielu Ludziom, jednak poza Dotknięciem ma miejsce stapianie się z Waszym Wiecznym, Umiłowanym, zamiast: kim jestem i ile jest mnie?

W byciu absolutnie posiadanym znajduje się odpowiedź na te pytania i znajdują się odpowiedzi na wszystkie pytania które powodują niepokój, brak spokoju do których ma skłonności Ludzki Duch. Zdejmijcie z siebie to Ja i odziedziczcie Wiecznego siebie.

Po tym jak rozpoznaliście Wasze Duchowe Serce, po tym jak znaleźliście samego siebie, rozpocznijcie doświadczenie samego siebie jako wielkiej Całości – nie jako część całości, lecz jako SAMĄ CAŁOŚĆ. To czyni prawdziwą różnicę między Oświeconym a Adeptem na Drodze do Oświecenia.

Albowiem poszukujący nie osiągną mistrzostwa nad swoim niższym Ja, bo tego zwycięstwa można doświadczyć dopiero poza każdym poszukiwaniem.

Zakończcie poszukiwanie Boga, rozpoznajcie to że jesteście przez niego całkowicie zaabsorbowani – nie ma innego Stanu Bytu, chyba że stworzycie go w Waszej Iluzji.

Pra-Surowcem MAYA, Pra-Surowcem z którego zbudowana jest każda Iluzja jest decyzja Człowieka aby doświadczyć się jako oddzielonym od Boga. Oddzielenie od Boga jest mistrzowską Iluzją nieświadomego Człowieka i do świadomości tego – do tego Pra-Stanu dociera teraz z powrotem wszystkie Życie.

Do stawania się Świadomym poprzez absolutne bycie posiadanym przez Stwórcę. Jedność z Bogiem zmieni Twoje Życie tak samo jak oddzielenie od Boga zmieniło Twoje pierwotne Życie jako w pełni świadoma Istota Światła.

Z powrotem do siebie samego, z powrotem do Pana który Cię woła, z powrotem do Pra-Matki Wszystkich Żyć która Cię stworzyła i z którą jesteś Jednym od Początku Świata aż do Wieczności.

Pokonaj każde Oddzielenie, to jest Klucz.
Idź i bądź – Jednym z Bogiem.

RAMANA MAHARISHI

//Patrz również: 08.12.2012 Różany Ogród Stwórcy. ATOS TU NAH’ – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/05/02/02-05-2013-absolutne-bycie-posiadanym-ramana-maharishi/

Skomentuj

