Plejadianie – Kontrola umysłu – Czy istnieje naprawdę?

 

 

 

27 kwietnia – Ariah Velasquez

 

Obecnie pojawia się wiele oznak tego, że niektórzy z nas mogą mieć lub mają założone implanty, za świadomym bądź nieświadomym przyzwoleniem lub mają emocje, które powinny być uwolnione, dlatego że tworzą one osłabienie w ich polu energetycznym.  Jeśli czujesz się chory lub co jakiś czas zaczynasz czuć się źle, zapewne masz implant.

 

Implanty emanują do ludzkiej świadomości pewne przekazy, zazwyczaj nasuwające obsesyjne myśli, które nie służą danej ludzkiej istocie. Mogą również sprowadzić chorobę na poziomie fizycznym.  Można je usunąć i my przeprowadzimy was za chwilę poprzez procedurę usuwania ich.  Jednakże jest jeszcze coś. Chcielibyśmy poinformować was , że tymi urządzeniami posługują się osoby, które chcą nadal kontrolować nasze społeczeństwo, mogą one emitować częstotliwości, które  powodują choroby i brak równowagi w ciele fizycznym, psychicznym i emocjonalnym. Jeśli należysz do pokazujących drogę, jesteś osobą publiczną lub nawet nie jesteś osobą publiczną, a wykonujesz pełne mocy praktyki duchowe, które działają na ciebie i uwalniają cię , nie musisz mieć wprowadzonych urządzeń energetycznych, ale wyczuwają one pola na tej planecie. Ludzie, którzy mocno emanują światło, mogą czasami być kierowani przez te urządzenia, kiedy starają się zwiększyć swój iloraz światła. Jedną z przyczyn, dla której tu jesteśmy, jest pomoc przy zatrzymaniu tego, co się dzieje. Zamierzamy przeprowadzić was poprzez dwie metody uwalniające was od tych rodzajów „manipulacji częstotliwościami”, jak nazwalibyśmy to zjawisko. Nie ma się czego obawiać, można to łatwo przeprowadzić z pewną świadomością i przy zastosowaniu poniżej wymienionych narzędzi.

 

Najpierw zajmij się wnętrzem swojego pola energetycznego. Przywołaj od nas, Plejadian, demaskującą i dekodującą Komorę Światła.Pozwoli ci ona zobaczyć to, co jest ukryte. Powinieneś wzywać ją tylko wtedy, gdy jesteś uziemiony/a oraz w uświęconym miejscu. Upewnij się, że oczyściłeś/aś swoje miejsce, aby twoja osłona była nietknięta, kiedy zaczniesz te procedurę. Aby utworzyć uświęconą przestrzeń, jeśli nie znasz naszego sposobu, możesz po prostu wezwać jednego z naszych doradców światła, jakąkolwiek, która współbrzmi z tobą, i poprosić o zakotwiczenie krystalicznych filarów światła. Następnie zamknij oczy i wizualizuj swoje pole energetyczne..Wrzuć mentalnie purpurowy kolor do swojego pola. Poproś o fioletowo-purpurową poświatę, aby rozjaśniła obszary, gdzie są zainstalowane w twoim polu te urządzenia. Jeśli widzisz jakieś, poproś teraz, abyś wyczuł swoimi zmysłami rozeznania I telepatii, jakie są to urządzenia.  Czy jest wśród nich takie, które jest powiązane z twoim przekonaniem, że jesteś słabszy w odniesieniu do „uprawnień, które mają” ludzie kontrolujący rząd?  Czy jest tam twoja umowa z istotami stosującymi te urządzenia na założenie ich  w celu „pomocy” tobie w jakikolwiek sposób? Oczywiście, naprawdę one nie pomagają.  Niektóre istoty mogą w naszych czasach zwodzić w astralu/wizjach.  A tak, w astralu mogą być zwodnicze istoty ludzkie.  Jest tak wtedy, gdy zbyt często daje się przyzwolenie. Wyrzuć te przyzwolenia i pozbądź się tych przekonań. Afirmuj coś nowego. A skoro już wyczyścisz przekonania, osiągając wyższy poziom, afirmuj ponownie: Jestem niezależną istotą światła, wolną od więzów i powiązań z tymi istotami, które próbują manipulować, niszczyć i kontrolować tę planetę. Przy okazji: większość tych istot to ludzie lub krzyżówki innych ras z ludźmi.  Zapieczętuj swoją afirmację słowami: „tak jest, tak będzie”. A teraz usuń te urządzenia. Dosłownie zobacz siebie, jak zdejmujesz je ze swojego ciała. Przywołaj teraz Archanioła Michała i poproś go, aby zabrał te urządzenia. On pomagaw ten sposób, a my podtrzymujemy miejsce dla ciebie, abyś widział, co się dzieje. Wręcz mu te urządzenia. Zalej swoje pole światłem.

 

Następnie pomożemy ci uwolnić się od źródeł zewnętrznych. Wyobraź sobie, że masz umowę ze wszystkimi osobami, które chcą manipulować. Dosłownie zobacz to jako zapisana umowę.  Twoje nazwisko widnieje pod jej treścią. Zobacz siebie, jak skreślasz ten podpis, a następnie wrzuć tę umowę w piękny, tęczowo mieniący się płomień . Istnieją dwa długie, eteryczne węże podłączone z obu stron na szczycie głowy. Jest to, można powiedzieć, portal, który wpuszcza energię do środka.  Zobacz siebie, jak powoli usuwasz te węże. Zobacz ból w tym otworze, kiedy napełnia się on światłem. Zamknij otwór, przesuwając rękę w kierunku odwrotnym do ruchu zegarka. Teraz my zapieczętujemy go całkowicie. Teraz zalewamy cię energią, która pomoże zmienić uszkodzone wibracje we wszystkich twoich komórkach i polu energetycznym – za twoim przyzwoleniem. Jeśli życzysz sobie tego, afirmuj, jak dajesz nam teraz przyzwolenie, abyśmy to zrobili. Prosimy cię, abyś wieczorem przeniósł siebie w pobliże Komory Przemienienia Ilorazu Światła, aby uzupełnić osłonę i zakończyć tę sprawę. Zobacz ultrafioletową sieć wokół siebie, a następnie  zawołaj ją w siebie.  Będziemy pracować nad Tobą w czasie, gdy będziesz spać, więc zrób to przed pójściem do łóżka. Możesz powtórzyć tę procedurę, jeśli w przyszłości zajdzie taka potrzeba, w przypadku gdyby te istoty znalazły inną słabość w twoim polu energetycznym..

 

Wiemy, że niektórym z was, którzy czytacie to po raz pierwszy, może to wszystko wydać się iluzją. Przyczyna leży w tym, że to co my robimy i to co się dzieje, rozgrywa się w świecie niewidzialnym i nienamacalnym.  Jest to astral. Wasza wolność zależy od waszej zdolności do uświadomienia sobie tego, że wy naprawdę potrzebujecie wolności od tego, co jest niewyczuwalne i niewidzialne.              W miarę jak budzi się ich zdolność do pracy w wielu wymiarach, oni dowiedzą się, że wizualizacja nie jest już wizualizacją. Tak naprawdę jest to działanie na planie astralnym.

 

Ten przekaz miał zastosowanie do tych, którzy naprawdę chcą być pokazującymi drogę, a obecnie jeszcze do tych, którzy chcą być wolni, dla wszystkich, aby zobaczyli i uświadomili sobie, co się dzieje. Nawet jeśli nie do końca wierzysz, po prostu przeczytaj go, to pozwoli zasiać w tobie ziarno dążenia do wolności od tych, którzy starają się od tysięcy lat sterować ta planetą, przy zgaszonych lampach. Mówimy: Nigdy więcej.  Dosyć tego.  Bądźcie wolni i żyjcie jako wierni sobie, bądźcie sobą.  Dziękujemy wam za dzisiejsze odłączenie, ponieważ w ten sposób pomagacie wszystkim.

 

So La Re En Lo.

 

Jesteśmy jednym. Ariah jest doradcą, uzdrowicielem plejadiańskim i rozważnym ministerm. http://www.blissfullifecounseling.com,http://blog.blissfullifecounseling.info,http://www.ariahvelasquez.wordpress.com

 

Znajdziesz nas na FB: http://www.facebook.com/ariah.blissfullife Copyright 2013

 

 Tłumaczenie: Anna Bogusz
130 comments on “Plejadianie – Kontrola umysłu – Czy istnieje naprawdę?

  1. witam,
    niestety, od razu zapala mi się czerwona żarówka w głowie, kiedy ktoś prosi mnie o wykonywanie jakichś procedur, rytuałów, wyrażanie zgody na to i owo ( a zwłaszcza dostęp do mojego pola).
    Sory Kochani, ale nie.
    Owszem, czuję ataki, właśnie takie, jakie są powyżej opisane, ale wolę próbować sama je zwalczyć niż robić rytuały, których intencji i efektu nie znam. Mam swoją wypróbowaną skuteczną metodę: po prostu na siłę skupiam się na czymś i odwracam swoją uwagę od tych natręctw- działa 🙂
    Słucham też codziennie medytacji serca Hathorów, którą tu opublikowaliście jakiś czas temu ( https://tomkenyon.box.com/s/5qvzrgzn3mdvi7u4mqrz ) – fuguntastycznie fenomenalne- uzależniłam się 😉
    No i noszę przy sobie tygrysie oko- polecam.

  2. @Ewa
    „zapala mi się czerwona żarówka w głowie, kiedy ktoś prosi mnie o wykonywanie jakichś procedur, rytuałów, wyrażanie zgody na to i owo”
    – a mnie zapala się czerwona, żółta i zielona, a nawet pomarańczowa lampka, gdy ktoś mi proponuje „wydłubanie tygrysowi oka i noszenia go przy sobie”, hi hi 😉
    Ciekawe co ‚przemyca „medytacja serca Hathorów” -”uzależnienie”? 😉 🙂

    ps. I żeby nie było, ja też ‚zapętliłem się (wersja loop): https://www.youtube.com/watch?v=YVNZEL4E62M

    „Jak legenda o Feniksie
    Nasz koniec był początkiem
    Co sprawia, że planeta wciąż się kręci
    Ta siła z początku

    Zaszliśmy za daleko,
    aby zapomnieć, kim jesteśmy,
    Więc podnieśmy poprzeczkę
    I nasze kielichy aż po gwiazdy

    …….aby być szczęśliwymi”__w nieskończoność! 🙂 🙂

      • @Zdzich
        „a mi się podoba Twój znaczek, a jeszcze bardziej jego środek ” – dzięki 🙂
        oddam za free, tylko załatw mi audiencję w samym Środku 🙂

      • @Irko
        Sam, już ją sobie załatwiłeś 🙂
        …..a znaczek wolę oglądać u Ciebie 🙂

      • Ale sobie miło słodzicie panowie. Chyba irko zaliczył już lizaka 😛
        A zdzich to po prostu niebiański ma nie tylko znaczek – i już 😀

    • Aaa, misiaczki…tu siedzicie…jest jeszcze przy tym stole?… 😀 😛 :*************************************

      • Iruś, jak nie masz ochoty się poudzielać z Fi-Stachem na Wiośnie, to może byś przynajmniej jaką medytację popełnił dlia wsiech?…poważnie…pióra Cię swędzą nie od dziś (skąd ja to znam…;), ale ostatnio…wiadomo…’liryka, liryka, ckliwa dynamika’…że zacytuję naszego brata Ildefonsa… 😀 i możesz się nawet podpisać „Konopnicka”, co tylko chcesz 😛 :*************************************** 😀 😀 😀

      • @Małgosia

        „’liryka, liryka, ckliwa dynamika’ „

        „na koń
        i goń
        nieboskłon
        z wysoka”
        –z czasów, gdy zaczytywałem się Stachurą,
        ale ‚to już dawno i nieprawda

        „jak nie masz ochoty się poudzielać z Fi-Stachem na Wiośnie” – dziękuję za zaproszenie, już o tym myślałem. Fi-Stach ma swój styl/rytm, ale gdy nadejdzie taki impuls to umieszczę coś w komentarzu 🙂

        „medytację popełnił” –czy ja dobrze rozumiem?
        hmm…. do tego trzeba mieć subtelną energetykę,
        a poza tym….i teraz zaliczysz zonga: wytłumaczyć to ja Tobie mogę z polskiego na ‚nasz, ot taki/a seprajs

        A tak w ogóle, to czy Ty masz czas dla siebie? Ja nie nadążam czytać to co tłumaczysz i umieszczasz na wielu stronach. Dziękuję za to i nie tylko 🙂

        ps. a Wika ma fajnego nick’a – i wiem to, od pierwszej połowy tamtego roku 😉 🙂
        avatar -jest Moc

      • Ciekawe, czy Twój ‚hihi’ adres działa?… 😛 jeśli tak, to masz tam miodowego lizaka ❤ ❤ ❤ możesz się nim poczęstować, możesz go sobie trzymać w papierku na pamiątkę albo wyrzucić, ad libitum… 😀 (bo "wolna wola", jak wiadomo 😉 )
        Poza tym ostatnio się wybitnie obijam jeśli chodzi o teksty, gdyż budujemy sieć światła i miłości… 😀 😀 😀 …co oznacza priorytet dla wiszenia na telefonie, skypie i mailach, głównie z różnymi facetami, bardzo przyjemne zajęcie 😛 a jakie wzniosłe, ho!… 😉 😉

        Seprajs, seprajs (a co to zonga, eee?…;) a może wcale nie?…tę propozycję napisała dokładnie ta sama instancja, która wymyśla medytacje…czasem na kolanie w ciągu godziny…więc zakładam, że wie co mówi 😛 😛 wiesz, należymy naprawdę do Bardzo Zdolnej Rodziny… 😉 no i tak to, bracie… 🙂 🙂 …wyśpij się, kochany, a gdyby się okazało, że tamten adres jednak nie działa, to działa mój: wika55maitri@o2.pl, jakby co… 😀 :*****************

      • @Małgosia
        „Ciekawe, czy Twój ‘hihi’ adres działa?” – działa, działa. Zmieniłem maila, żeby zaistnieć w innej odsłonie w krainie „Purytanki, co niby mieszka w L.A.” 😉 Ileż to razy chciałem jej łepek ‚odkręcić, hi hi.
        Obecnie wystawiam Jej „neutrala”, niech pozna serce ‚romantycznego_łobuza’, hi hi

        Siostrzyczko, a co to za pyszności ten „miodowy lizak”? ……, no nie wiem, ‚wstydzę się 😉 🙂

        „Fajny kawałek…ten znajomy smak wiecznego lata” – jeszcze miesiąc temu nie wiedziałem, że istnieje taki zespół i gdyby nie gitarzysta, zaproszony do tego projektu (i forum muzyczne), to pewnie do dzisiaj bym nie wiedziałbym o ‚subtelnej’ 😉 różnicy między funkiem a punkiem 🙂

    • Fajny kawałek…ten znajomy smak wiecznego lata… 🙂 😀 ❤
      (choć nie wiem gdzie ten punk, ja słyszałam funk… 😉 no ale jedna literka, doprawdy drobiazg :P)
      A tu macie Feniksa wylatującego z równie znanego nam kielicha… 🙂 🙂 🙂

    • oj tam oj tam, tygrysie oko to taki kamol jest, no nie wieesz. 🙂
      a medytacja mię uzależnia albowiem fajną jest i odstressowującą
      pozdrawiam 🙂

      • @Ewa
        że co?
        ‚kamol jest tygrysem
        i oko masz na medytację? 😉 🙂

        no i widzisz Roman, co Ty wiesz o uzależnieniu? 😉 😉
        ….od implantów

    • 😉 ,,,, a u mnie nuda 😦 …… żadne demony nie chcą mnie rozerwać w ramach rozrywki 😦
      ,,,, gdzie moje implanty ? 😦 bo te rytuały działają u mnie jak 10 przysiadów wieczorem
      jako środek przeciwko łupieżowi 😉 ,,,,,, zazdroszczę innym tych dreszczy grozy 😉
      ,,,, coś się przynajmniej dzieje ,,,, a u mnie piękna nuda ,,, ja też chcę się bać,,,,,
      please 😉 ,,,,, a tu muzyczka od Irka , żeby oni chociaż wyglądem straszyli troszkę ,,,,
      ,,,, chyba będę musiał sam się rozerwać ;-(

  3. Xylotet 🙂 , słyszałam, że potrafisz ich przyrządzać na ostro ;)……. z pieprzem ,czy innym tabasco?? 😛 😀
    Ale tego z obrazka zostaw dla mnie :P….…fajny diablik z niego ;)…. i takie różki ma delikatne, mogą się przydać do drapania po pleckach 😛 😀

    • @Dorotko 🙂 … jak tak się zwracasz się do mnie ,,,, to przechodzi po mnie
      dreszcz ,,,,,,, 🙂 ,,,, rozkoszy ,,,,, 😀 ,,,,,, to co delikatnie drapiesz ?,,,,, uffff,,,,
      jeszcze chwila ,,,,,, a będę cały Twój 😉 ,,,,, wolna wola Ty mi,,,,, ja Ci ,,, 😀 **********

      • Xyloteciku 🙂 toż już „JEDNOŚĆ” w tobie na całego widzę działa 😛 😛 …….
        Ty i diablik ????? ,no, no…….
        Ja tylko tak nieśmiało wspominałam o drapaniu po pleckach diablikowymi rożkami malutkimi……. 😛 😛
        A ty o czym gadasz, kosmatku jeden ????? 😛 😛
        PS. Ten diablik na obrazku powyżej „mój ci on”……. i jego różki też 😉 😀 😛

  4. @Dorotko 🙂 ,,,, uroczyście ogłaszam KONIEC NUDY ! 😉 jego różki ,,, moje
    różki ,,,, co to za różnica ?????? 😉 ,,,,,, skoro JEDNOŚĆ mamy ? 😉 ,,,,,,,
    bierz wszystkie różki i to co do nich przyrosło , huraaaa! niech żyje JEDNOŚĆ !!!!
    😀 ***************

    • A jak????? 😀 😀 Wszystkie diabliki nasze są!!!!! 😀 😛 ……
      I rogate, i łaciate, pręgowane i skrzydlate………:D
      W JEDNOŚCI SIŁA 😀 😀 😀

      • @Dorotko 😀 ,,,właśnie ufryzowano mi fajnie wdzianko , anielskie włosy opadają
        mi na ramiona , skrzydła falują,,,, już czują te powiewy 😉 ,,, to co 😉 ?????,,, dobranoc 😉
        czyli do zobaczenia ???? 😀 ******************************* wolna wola …………

      • Toż to cały zwierzyniec Sumińskiego/ Jak on nasz, to sobie z wami polatam po okolicznych … 😀

      • Nic nie pamiętam z tego zwierzyńca…z wyjątkiem piosenki
        Z którą się obudziłam… 🙂

        A skoro już zaczynamy tłumaczyć nie tylko przekazy… 😀
        „Przyjdź do mnie
        Kiedy śpię
        Wtedy ich wystrzępione języki
        Nas nie odnajdą, kochanie moje

        Kiedy oni leżą
        Nasze świetlistsze dusze stapiają się
        Leć i zanurz się, kochanie moje

        Naznacz zatem tę noc
        Tak potężnie
        Że będę ją pamiętać
        I tak już zawsze…”

        Chyba nawet wiem, kto mi tę piosenkę podesłał…buziaki, bracie mój… ❤ ❤ ❤ zazwyczaj się tu nie zjawia…ale może tym razem zajrzy?… 😉

  5. Może wygląda to na żart co przeczytaliście w tym artykule u góry .ale żartem to nie jest!!! Od ok 5 lat z tym walczę i wiele takich czipów zablokowałem i unieruchomiłem,Na moich nogach jest pięć takich dziur,Które można sobie pooglądać.Robert może to potwierdzić bo widział to osobiście.Każdy z was może znaleść taką bliznę po wstawieniu,czasami obok skroni lub na karku w pobliżu 3-4 kręgu i jest wielkości 4-5 mm.Ale prawie wszyscy mają ją na wewnętrznej stronie kości piszczelowej /płaskiej/ na wysokości ok 32 cm od licząc od podłogi i w promieniu ok 3-4 cm .Jak się dobrze przyjrzycie /najlepiej pod światło/ to tam będzie mała blizna ,a chip wstawiony jest w kość. Mężczyżni na prawej a kobiety na lewej nodze.Robią to gdy osiągamy dojrzałość płciową.a póżniej systematycznie raz na 3miesiące do 1 roku,wysysają z nas plemniki i jajeczka i hodują z nich niewolników do roboty na innych planetach. Czy pozwolicie na to żeby nasze dzieci były niewolnikami dla „Czarnych”albo służyły za żarcie niektórym Repitlianom.Prof.Jan pająk od dawna próbuje to ludzi uzmysłowić ,ale wszyscy traktują go jak wariata.
    Sposób zablokowania działania metodą jaką proponują Plejadianie jest skuteczny bo można je wyłączyć mentalnie ,a oni nam w tym pomagają ,ale jest inny dla nas bardziej zrozumiały który kilkakrotnie sprawdziłem ,zniszczenie go magnesem neodymowym /musi być silny / np. kilku na raz sklejonych i przyklejenie ich w miejsce gdzie jest wstawiony chip plastrem lekarskim lub bandażem .i noszenie ich przez ok 2 dni.Silne pole magnesów niszczy je i stają się nieaktywne.Nie będę opisywał mojej historii jak złapałem ich na gorącym uczynku ,bo i tak nikt w to nie uwierzy. i przemyślcie to bo to naprawdę nie jest żart !!!!

    • Brzmi to rzeczywiście niesamowicie , ale nie każdy wie co się dzieje za kulisami w teatrze marionetek , a nawet niektórzy nie wierzą ,że kulisy takie istnieją …dziękuję za Twój wpis -pozdrawiam Iwona:))

    • @Kopernikus
      To mnie Pan zainspirował do przeczytania tekstu bo….
      niewolnicy, te magnesy….
      Jestem zmęczony (nieprzespana noc), nie będę się rozpisywał
      pozdr.

      • @irko ….. 😀 ************************* Jezus Maria …………….. co to jest…. ? 😉
        …. najlepszy pomysł 😀 ,… przejść na ”Pan” ,, 😉
        ,,,też mało spałem ale to wyostrza czasem optykę ,,, pozdro ,,, 😀 *******************

    • Potwierdzam to co Jan Mówi .Do tej pory myślałem ,że to gdzieś , u kogoś ,ale nie przyszło mi na myśli, że to ja mogę być TYM. Jak sprawdziłem , był szok .W miejscu o którym mówił Jan był czip wielkości ziarnka ryżu , po rozmasowaniu go na drugi dzień ,pozostał siniak, który jest do tej pory, prawie 22 dni .

  6. Dzień Dobry Wszystkim!
    Taką piękną modlitwę znalazłam na stronie pani Wiesławy:

    W Imię Boga i Chrystusa,
    w ramach powszechnego kosmicznego prawa, proszę o oczyszczenie mojego fizycznego i mentalnego ciała i wypełnienie go Energią Chrystusową.
    Niech Światło Chrystusa promieniuje we mnie zgodnie z Wolą Stwórcy!
    Proszę o usunięcie wszystkich moich przeszkód na wszystkich poziomach i wymiarach dla mojego największego dobra.
    Wyrażam zgodę na wymazanie wszystkich moich negatywnych programów,
    które są odpowiedzialne, że jestem jaki jestem w chwili obecnej.
    Od tej pory pozwalam jedynie Bogu, Chrystusowi i Jego Aniołom wzmocnić moją energię i siłę, tak, aby otrzymać Najwyższe Światło i wszystko co mi jest potrzebne do prawdziwego życia, zgodnie z Wolą Stwórcy.
    Niech się tak stanie.

    ❤ 🙂

  7. To i ja dorzuce 3 grosze do tego tekstu 🙂 Choc nie wiem jak to ujac… Nie wiem czy wierzyc Kopernikusowi czy nie, bo ja tego swymi oczami nie widze ale tez nie mam jakiegos powalajacego daru jasnowidzenia. Tez jeszcze do niedawna nie zwracalam uwagi na takie rzeczy, choc o nich slyszalam.
    Jednak mam zwyczaj regularnie sie oczyszczac z roznych energetycznych smieci. Bo czuje sie po takim oczyszczaniu jak nowonarodzona. Robie to z pomoca moich Aniolow i przy trudniejszych rzeczach Archaniola Michala.
    I..jakis czas temu, cos mnie tak „naszlo”, zeby poprosic ich o usuniecie roznych czipow zaimplantowanych mi. I… byly 😦 Bo..Anioly je usuwaly. Jak jest m cos usuwane, to ja to czuje, jakby cos bylo wyrywane. I trwa to przez jakis czas… Co do implantow, to tez sie systematycznie pojawiaja. Te czipy podobnie. Za jakis czas znowu byly. rozne jakby energetyczne „nadajniki”, do kontroli naszych mysli. Kilka razy juz takie mi byly usuwane.
    Ja nie wiem kto to zaklada, ale u mnie przynajmniej to bylo. Raz tez mialam wizje jakichs jakby „kosmitow” na malym stateczku, ktorzy przylecieli jak oczyszczalam sie ultrafioletowym swiatlem. Zatrzymali sie i patrzyli co robie. Jak zaczelam przywolywac wiecej tego ultrafioletu, odlecieli. Najwyrazniej, ten ultrafiolet cos musial im usunac, skoro pojawili sie sprawdzic. I to nie bylo zludzenie. Sama bylam zaskoczona, bo podobnie jak niektorzy, niezbyt w to wierzylam a jeszcze mniej przywiazywalam wagi. Wyglada na to, ze jednak cos w tym jest.
    Co do oczyszczanie, jesliktos obawia sie przywolac jakichs niezidentyfikowanych plejadian, moze to wszystko zrobic z pomoca znanych sobie Aniolow. Mysle, ze mozna tez poprosic swego przewodnika duchowego.

    Mnie tez ciagle trudno jest uwierzyc w te manipulacje i kontrole umyslu ale…. podziele sie jeszcze jednym doswiadczeniem. Przez kilka dni mam tak, ze jak tylko zaczynam czytac przekazy, zaczynalam czuc jakis bol i ucisk na glowie. Najczesciej w obrebie czakry korony. Jak przywolam Przewodnika, bol mijal… Ostatnio, czytajac Metatrona, bol stal sie tak silny, ze w ogole nie moglam juz czytac ani myslec. Wieczorem oczyszczalam z Aniolami to, co mialam na glowie. No i cos tam bylo, bo po oczyszczeniu, bol minal jak reka odjal. To bylo na portalu Crystal. Wiec po tym doswiadczeniu poprosilam Archaniola Michala, zeby oczyscil ten portal. I chyba to zrobil, bo nastepnego dnia moglam juz spokojnie go czytac.
    Tak ze przygladajac sie blizej tematowi, widze, ze cos jednak jest na rzeczy…

    • @Drogi Fiołku 🙂 ,,,, oczyszczały Cię z Twoich chorych myślokształtów ,,,,,
      Twoje ciało to też rodzaj myślokształtu ,,,,, piszesz że jak prosisz o oczyszczenie
      to zaraz coś znajdują i Cię oczyszczają ? ,,,, poproś ich kiedyś aby oczyścili Cię
      z głupoty ,,, zobaczysz jak ruszą do pracy 🙂 ,,,,, to tylko taki test , nie bierz tego
      osobiście i nie obrażaj się czasami ,,,, zamiast głupoty może być niewiedzy ,
      fałszywych przekonań , symboli lękowych itp. itd.
      Głupota ma ten plus że zawiera wyżej wymienione pojęcia w sobie i jeszcze
      parę innych , więc załatwia wiele spraw jakby hurtem 😉

      ,,,,, świetny pomysł z tym nieprzyzywaniem niezidentyfikowanych plejadian
      itp. przewodnik duchowy to b. dobry pomysł 😀

      • A może przepuść swój tekst przez serce i jeszcze raz napisz…please… 😀 😀 ❤ ❤ ❤ (w pełni wykonalne…sprawdzałam na żywo, pamniętasz?…;)

      • @wika ,,,”A może przepuść swój tekst przez serce i jeszcze raz napisz…please…”
        ,,,w ten sposób terapia trwać będzie jeszcze eon albo dwa eony 😦 ,,,,,,
        aniołowie mają tyle czasu ,,, a ludzie?,, chyba nie 😦 ,,, 😀

      • Ach, to jest właśnie NAJSZYBSZA droga… 😀 co Ci szkodzi spróbować, hmmm?… 😛 :******

      • @xylotet
        „niezidentyfikowanych plejadian”

        ja bym zaryzykował i zidentyfikował jakąś Plejadiankę……
        swoim ‚chipem 😉 😉
        tylko przedyskutuję ten temat z mym ‚myślokształtem 😉 😀

        ps. „Głupota ma ten plus” — a jednak głupota ma swoje plusy, więc mam jakieś szanse 🙂 😀

      • Xylotet, zawsze bylam pod wrazeniem tego jak potrafisz negowac i zaprzeczac temu, co Ci nie pasuje i jest dla Ciebie niewygodne.

        Ale, ze potrafisz posunac sie do tego, zeby insynuowac komus glupote, to jestem zaskoczona przyznam…I pozostawie to bez komentarza…
        A swoja droga, nie wiedzialam, ze masz monopol na wiedze absolutna, nawet w kwestii tego co akurat robia czyjes Anioly… No jestem pod wrazeniem! 😉

      • Wiesz Xylotet, jeszcze nikomu na tych forach nie udalo sie mnie zdenerwowac ani wytracic z rownowagi. A juz rozne rzeczy tu czytalam.
        Ale Twoja postawa jestem naprawde zaskoczona. Twoja wypowiedz przekroczyla pewne granice. Granice taktu, tolerancji i dobrego smaku.
        Badz laskaw zatem na przyszlosc zachowac dla siebie swoje opinie. Bo naprawde mnie one nie interesuja. Wole czytac komentarze ludzi, ktorych sila argumentacji wykracza poza insynuowanie komus glupoty.
        Przyznam szczerze, ze nie raz czytajac Twoje opinie na rozne tematy, mialam wrazenie duzego w nich chaosu i proby naginania rzeczywistosci do wizji swojego umyslu. Ale pozostawilam to wrazenie dla siebie i po prostu nie wchodzilam w polemike, wrecz omijalam twoje teksty, jako w moim odczuciu niewiele wnoszace. Moze wiec robilbys podobnie, zamiast obrazac kogos?
        A tak przy okazji, kazdy ma prawo dzielic sie swoimi doswiadczeniami. Doswiadczenie, to doswiadczenie. Trudno z nim polemizowac. Masz sie za Boga, ktory wie lepiej od innych..? Kto dal Ci prawo oceniania i negowania doswiadczen innych? I jeszcze do Aniolow sie czepiasz? Bo to niby wiesz co one robily a czego nie.. Zenujace..

      • @Fiołek ,,,,,,,,,,,,,,,,,, wyrąbałem ci chyba ścianę odpowiedzi ale skasowałe,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fiołek Kocham Cię 😀 **********

      • @Fiołek 😀 ***** ,,, wolę się z Tobą pokochać niż walczyć z Tobą ;-D
        Ps. w tej krucjacie przeciwko mnie stanęłaś na wysokości zadania brawo !,,,,,,,
        oprócz tego że wygadujesz jakieś 3W głupoty i tak jesteś seksi ……
        ,,,, brak dalszych komentarzy !!!!! ,,, (anielska cenzura)…… 😀 **********************

      • Dziękuję że przypomniałeś ,że istnieje tylko jedna słuszna droga , tyle już ich poprzerabiałam… przecież nie ma wolności wyborów, doświadczeń… istnieje tylko jedna słuszna droga ….pozdrawiam ciepło ze świata słusznych -niesłusznych ,ale własnych i na swoje konto wyborów -Iwona
        :)))

      • Dzięki, dziewczyny, za waszą spójność i asertywność… 😀 to odświeżające… 🙂 🙂 🙂 tylko wiecie, Marek takie wasze teksty traktuje głównie jako afrodyzjak… 😛 😛 dlatego sam się o nie prosi… 😉 no ale czy ktokolwiek z nas ma prosty profil psychologiczny?… 😀 😛 😉

      • „oprócz tego że wygadujesz jakieś 3W głupoty i tak jesteś seksi ……
        ,,,, brak dalszych komentarzy !!!!! ,,, (anielska cenzura)…… ”

        Dobrze, ze Anioly Cie ocenzurowaly 🙂 ,ale ja i tak przez skore czuje, co Ty tam sobie w swym umysle wypociles…:) Co do cyt: „wygadywania glupot 3W” :)…to przeczytaj bracie jeszcze raz swoj wczorajszy post, ktorym mnie wczoraj uraczyles 😉 i bedziesz mial jak znalazl 3W w calej swej okazalosci 🙂

        Co do reszty, to..owszem, seksi jestem. I to bardzo 😉 😛 I intelektualnie i..fizycznie 😉
        Wiec..uwazaj bracie, kobiecy seksapil w polaczeniu z intelektem od wiekow „rozbrajal” mezczyzn 🙂 Wiec.. odwroc swe „ostrze”…jezyka 😛 bo mnie slowne potyczki, takze damsko-meskie nie straszne 😉 Zamiast tego, idz na laczke, popatrz, moze juz fiolki zakwitly..;) 😛 Jak sobie na nie popatrzysz, moze intelekt do serca Ci splynie..albo serce do intelektu 🙂 i… ostrze umyslu sie stepi… serce pieknie zakwitnie.. i zobaczysz fiolki, irysy i..roze w calej swej kwiecistej krasie i pieknosci…oczami 5W… 😉

        Ps. Bracie, przyznam sie, bo EMOCJI sie NIE BOJE 🙂 😉 , ze mnie wkurzyles odrobine wczoraj. Moze dlatego, ze mialam ogolnie zly dzien. Ale…juz mi przeszlo raczej. A jesli cos jeszcze zostalo, postaram sie to roztopic.

    • @Fiołek, Irys i Róża
      „Mnie tez ciagle trudno jest uwierzyc w te manipulacje i kontrole umyslu”

      i to jest ‚manipulaca 😉
      Miało byś „3 grosze”,
      a ja tu widzę…. bukiecik z ‚3 kwiatków’ 🙂
      dobranoc ‚Pani 😉

      ps. oczywiście tekstu „Plejadianie – Kontrola umysłu – Czy istnieje naprawdę?” nie przeczytałem

      • noo…ile można czytać te przekazy… 😛 😛 lepiej zróbmy jakąś większą imprezę 😀 😀 😀

      • No super! 😀 😀 😀 właśnie ot-to chodzi, bracie! neo-Dionizja, te klimaty, zacznijmy choćby w ten sposób w tym wyblakłym północnym kraju, w którym ludzie się gapią, jak człowiek śpiewa na ulicy… 😉 wróciłam ze śpiewanego spaceru, wzdłuż autostrady mniej się gapią… 😉 ale już jest lepiej, i w końcu jak w korporacjach zaczną tańczyć na biurkach, to będzie Właściwy Początek 😀 😛 😀

      • Irko, skoro sam przyznajesz, ze tekstu nie przeczytales, to…na jaki temat sie wypowiadasz wlasciwie? Tak gadasz dla gadania ? Dla pustego prowokowania? Bawienia sie slowami? Dawno szpadelki nie wyjmowales? Masz potrzebe pomachania sobie znowu? Malo tu sie juz dzialo ostatnio?
        A nie lepiej ta szpadelka w jakims dobrym celu pomachac?
        Zastanow sie bracie…

      • @Fiołek, Irys i Róża
        To, że nie czytałem (jednak) tekstu było, skierowanie do Pana K. (Tego z wykrzyknikami). Jakoś nie specjalnie przepadam za tekstami o/od Galaktycznych, może kiedyś to się zmieni.

        A to co napisałem do Ciebie to taka forma gry słów (na luzie), która staje po Twojej (!) stronie.
        Sednem mojej wypowiedzi są słowa: „a ja tu widzę…. bukiecik z ’3 kwiatków’”
        – czy to tak fatalnie brzmi? 😐 Dość dawno Ciebie tu nie widziałem……..dla Ciebie, dla Twojego komfortu ‚wyleciałem na dwa tygodnie z Soulowej Krainy.

        ps.„Malo tu sie juz dzialo ostatnio?” – co masz na myśli, proszę o cytaty (moich) wypowiedzi

      • Irko… moze Cie zle zrozumialam…
        Nie musisz znikac dla mego komfortu. Nie przeszkadzasz mi, naprawde… Zreszta, jak slusznie zauwazyles, mnie tez tu nie bylo…

      • Irko, mnie tez sie podoba Twoj znaczek 🙂 I mam wrazenie, ze zmiana znaczka odzweirciedla jaks zmiane w Tobie 🙂 Nie wiem, tak Cie jakos inaczej :odczuwam” energetycznie… Tak jakby cos czakra serca sikniej dzialala… I takiego Cie „lubie” 🙂

    • @irko ,,, gdybym ja się jakiejś Plejadiance przytrafił , to bym ją poprosił aby mi
      drugiego ”chipa” przyprawiła ,,,, jej myślokształ z moim dwu-chipowym myślokształtem
      bawił by się pewnie fajniej ,,,, a ja odlatywał bym na dwóch chipach ,,,,
      kosmiczny odlot jak stąd do Plejad 😀 😉 …………..

      • `A myślisz że skąd się wziął legendarny niemal aulos, czyli podwójny flet w starożytnej Grecji?…skoro bywały i sześcionogie psy…po Atlantydzie nie takie rzeczy zostały… 😉 ale znów powracamy do kwestii serca – poatlantydzcy mężczyźni mieli jak wiadomo serca o wiele za malutkie, żeby im te aulosy dobrze działały…technicznie nieopłacalne, więc tacy nie przetrwali, jak widać… 😀 może w nowym wieku będzie inaczej?… 😉

      • No tak… 😉 przy takim podwójnym trzeba serce jak wieloryb…ew. jak „Minnie the Moocher” 😛 😛

      • @xylo
        wyobrażam sobie, że spotykam Taką, a Ona:
        „chip_ci rip_ci”
        dała bym ci
        ale masz za mało RAMu, ehaha!! 😀 😀

    • @Drogi Fiołku 🙂 przyznaję Ci rację,,,, 🙂 ,, ”Wiec..uważaj bracie, kobiecy seksapil w połączeniu z intelektem od wieków “rozbrajał” mężczyzn” ,,,,,, rozbroiłaś mnie w
      pełni 😀 ,,,,, przepraszam i odwołuję te ” głupoty ” mam też miłe rzeczy na magazynie 😉 ,,,,, czułem że jesteś seksi we wszystkich aspektach 😉 , bo jakby nie ,to lądowanie
      w tych turbulencjach było by awaryjne i bez podwozia 😉
      ,,,,, a tak między nami ,, jak zamknę oczy to te Twoje kolory wizualizuję bez trudu….
      Mam nadzieję że roztopiłaś już te resztki o których wspomniałaś wcześniej 😀 ?,,,
      ,,,, morze po tym wcześniejszym złym dniu tą noc będziesz miała fajną ,,,
      ,,, na pomoc możesz zawsze liczyć 😀 ****************************

      • Milo Cie czytac takiego milusinskiego 🙂 Tak trzymaj, a wszystkie seksi Panie beda do Ciebie lgnac 😉

      • Bracie…Nie wiem jak to sie stalo…. to dosyc magiczne, ale…”cos” mi dales, „cos” waznego przypomniales, jakis kiedys potezny i wazny aspekt mnie, ostatnio przykurzony, odswiezyles… To nie ma zupelnie zwiazku z tym, co bylo przyczyna naszej „discordii” 🙂 .. Jakis taki efekt uboczny… Dziekuje Ci, ze jestes mezczyzna. W 100 % 😉

      • Oo, Fiołeczku, ciekawe czy mi się wydaje, czy znaczek Ci się od wczoraj w równie magiczny sposób zmienił…na bardziej pierzasty…i nie tylko… 😛 😛

      • Bo Jam Jest Seksi Angel ! 😀
        I mi sie to wlasnie przypomnialo 😛 😀 😀 😀
        I taka siebie lubie 🙂 🙂 🙂 Wiec wstawilam odpowiedni znaczek, z ktorym sie identyfikuje i by..wzmacniac seksiangelowe aspekty !!!!! 😀 😀 😀 😀 😀

      • @Kochany Fiołek ,,,, 😀 ,,,,, właśnie to poczułem ,,,,, mamy naprawdę wiele
        wspólnego ,,,, 😀 ************************************ xD

    • A kto zaczął o chipach i Plejadankach, hęę?… dostroiłam się do otoczenia 🙂 tzn zrobiłam wam małe lusterko, he he… 😛 😛

      • @wika
        dzisiaj śniło mi się, że poleruję zwierciadełka….

        a co do „dostrajania”,
        to jakoś nie specjalnie i chyba na siłę powołałem do życia ten tekst o chipach (w domyśle, powiązanie z implantami), dla rozładowania atmosfery

        niby sobota wieczorem, wydawać by się mogło, że jest to czas na rozrywkę (takie założenie), ale jak się miałem nastroić ‚właściwie, gdy w słuchawkach/uszach delikatna A.M.Jopek

      • Tak, bracie, co to się z Tobą ostatnio porobiło… 😛 tak się wysłodziłeś, że gdyby nie nick, co drugiego Twojego komentarza ludzie nie dopasowaliby do osoby… 😀 Heeej! a może przypadkiem w międzyczasie zrobił się z Ciebie walk-in?…a nasz Irko baluje teraz na Plejadach czy gdzie tam?… 😉 😛 ??… :I

      • @wika
        „co to się z Tobą ostatnio porobiło…”
        zawsze taki byłem, taki kot co udaje tygrysa 😉

        aczkolwiek skórę
        ‚romantycznego_faszysty’
        też przywdziewam iiiha 😀 😀 ;D

      • To jednak nie walk-in?…tym lepiej! Buziaki, bracie, kocham Cię 😀 😀 😀

      • „Buziaki, bracie, kocham Cię” — nie mów tak, bo jeszcze zadzwonię do Ciebie…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..i pamiętaj,
        to kocura/samotnika śpiewka 😉 🙂

      • A dzwoń!… 😀 tylko, wiesz, w moim adresie 55 nie oznacza wprawdzie rocznika…ale kilogramów też nie 😛 (zdaje się niektórzy nasi koledzy przekładają/ekstrapolują moją inteligencję na wygląd, to wzruszające ale i z lekka niebezpieczne… 😛 no ale pogadać z inteligentną siostrzyczką zawsze można… 🙂

  8. na dobranoc ,,,,,, 3W= totalny brak humoru ,,,,, amen ,,,,

    ,,,,,, Gosia zostawmy Antlandydę narazie mamy tylko siebie ,,,, i Plejadianki 😀
    ,,,ja mam trochę RAMUu ,,,, kto jeszcze ??????? 😀

  9. @irko,,,, tylko żeby nie nie było tak jak z tego kawału ” chcę mieć dużo
    gołych d,,p , a ona (złota rybka albo plejadianka) czary mary i zamieniła cię w sedes,,,
    😉

  10. @Gosiu 😉 ,,, skoro już nas tylko trójka została ,,,, Ty , Irko i ja ,,,, to
    gdybyśmy to tak połączyli w jedną konstrukcję ,,,, (dwa motory na jednym skrzydle)
    to pewnie byśmy dalej zalecieli niż każde z osobna ,,,, gdyby tak Iza wcześniej wróciła
    z nad morza ,to pewnie było by jeszcze dalej,,,,, jak to mówi stare przysłowie ”co
    trzy albo cztery głowy to nie jedna albo dwie 😛
    ,,,,dobranoc 😀

    • Nic innego tu ostatnio nie robimy…łączymy siły…da się to zrobić tylko na serdecznym miodzie… 🙂 🙂 🙂 a cała reszta na tym miodo-kleju się przyłącza, same chipy nadają się tylko na przynętę dla złotej rybki…tej ostatniej, zmutowanej 😉 polej więcej miodu, to zobaczysz… to takie proste… 🙂 🙂 🙂 ❤

    • @xylo_konstruktor 😉
      „skoro już nas tylko trójka została ,,,, Ty , Irko i ja ,,,, to
      gdybyśmy to tak połączyli w jedną konstrukcję ,,,, (dwa motory na jednym skrzydle)” — zaliczyłem wybuch jądrowy, hi hi

    • Izuniaaa!…a chodźże no tu znad tego morza… 😛 😛 bo ja mam tłumaczenie do dokończenia, a chłopcy się nudzą… 😉 😛 poczytasz im jakieś ładne bajeczki…o królewnie Śnieżce i 12 apostołach albo i co… 😀 😛 😀

    • xyluś, kochanie – w czym mogę Ci pomóc? Mam robić za drugie skrzydło dla równowagi? Sprawdzę co mam na stanie :)) …
      wika, a nie lepiej żeby panowie wykazali trochę inwencji? Może dorobili się talentów godnych 5W ?,Jeśli tak, chętnie dam się zabawić 😀

      • @freecheart 😉 ,,,, wczoraj tu się działo !!!!! ,,,,, turbulencje że hej 😀 ,,,, tak na
        jednym skrzydle to akrobacja jest 😉 ,,, tylko trochę trzepało ,,,, z dwoma skrzydłami
        to można spokojniej i dalej polecieć 😀 ,,,, nie podkręcaj dzisiaj bo trochę się
        ułożyło do południa , powoli ,,, powoli ,,,, rozkręcają się ,są widoki na większą
        eskadrę i loty bez twardych awaryjnych lądowań po drodze 😉 nad wodą bezpieczniej 🙂 ,,,,, za chwilę odlatuję z realu ,, jakby co to zobaczenia 😀 *********
        ,,,, wolna wola ,,,,,,,,,,, zakończenie znasz 😉 😛 😀 ***************************

    • Pomóż mu, pomóż, wystarczyło, że się odrobinę oddaliłaś, a już chaos wychylił łeb zza krzaka, nawet chipy i implanty nie były potrzebne… 😛 😛 inwencja i owszem, przydałaby się, jak na razie tematyka troszkę ma przywąskie spektrum…dlatego uznałam, że warto je rozszerzyć o odpowiednią literaturę…chociażby… 😀 😉

      • Ale chcesz w to włączyć apostołów? Niestety apostołowie bajeczek za bardzo nie kumają :(( Spektrum pozornie tylko jest przywąskie, a to tylko dlatego, że grzeczny misio/irko o tej porze już śpi. I pewnie śni o tym jakim to wspaniałym rycerzem bywał onegdaj … Pierzasty Marek przeleciał się nad niebezpiecznym terenem i trochę się zchaosował, to prawda. Teraz pewnie odbiera należne za to „zasługi”. Przytulę go jutro i zajmę się obrażeniami. Widzę, że totalny porządeczek zapanował jak Dorotka wkroczyła ze swym sprzętem 🙂 Pójdę sobie spokojnie odpocząć po tym morzu. Ciągle wysypuję piasek z butów, mając nadzieję, że nie zabrałam ze sobą wszystkich plaż 😉

      • Iza 🙂 ten sprzęt jest pod ręką u każdego 🙂
        Ale jakby co, to ja zawsze do usług 😀

      • @freeheart ,,,, 😉 ,,,, to co będzie z tymi ”obrażeniami” mają na Ciebie poczekać ?
        😉 🙂 😀

      • @Dorota 😉 ,,,,, ”Ale jakby co, to ja zawsze do usług ” ,,,, ja też 😀
        ,,,, to co wolny dostęp do sprzętu ????,,,,, 😉 🙂 😀 ******** 😉

      • nie czekaj xylotet 🙂 lubię sprawiać niespodzianki 🙂
        a spodziewaj się trzęsienia ziemi
        ale przedtem … miłe wstrząsy …

      • No, no, Dorotko, Ty to umiesz ustawić człowieka w pionie…nawet na czczo… 😛 😛 wiesz, po drugiej stronie jakieś X czy Y nie mają już specjalnego znaczenia, więc jak „do usług” (czyżbyś też miała silnie obsadzoną Pannę, jak niektórzy nasi koledzy?… 😉 „usługi” mojej Panny przejawiają się głównie w postaci tłumaczeń, ale niektórzy podchodzą do tego wszechstronniej i służą „wszem i wobec”, to takie piękne… 😀 😀 😀 ), to ja się też zapisuję… 😀 ❤ ❤ ❤ Dzięki za filmik…:************************************* pozwoliłam sobie tylko zasugerować inną oprawę muzyczną, i tak wszystko zostanie w rodzinie B.:

      • Fiołku! Irko! A kukuuu… tu się bawimy… 😀 😛 😀
        Iwonko, mam nadzieję, że też z nami polatasz w tej eskadrze?… 🙂 😀 ❤
        Wiesz, osobom niezorientowanym MOGŁOBY się wydawać, że to zaproszenie na jakąś astralną orgię… a to tylko dobrotliwa i tradycyjna Całodobowa Impreza Uczynnych Lightworkerów, z okazji wzniesienia są teraz na okrągło, w ten sposób łączymy przyjemne z pożytecznym, sieć światła brzęczy i wibruje miodowym złotem, a nasz wielki ognisty ptak wznosi się i leeeeeci że hej!!!…to mrowienie w sercu jest naprawdę ekstatyczne… "I feel so good…"…cieszmy się, dzieci, start z piaskownicy, lądowanie w czekoladowo-miodowej fontannie czy gdzie chcecie… 😛 Pięknego dzionka! 😀 😀 😀 :*******************************************************<3 ❤ ❤

      • Wika 🙂 , no rzeczywiście X to X, a nie Y 😛 , ale z drugiej strony co by szkodziło tak wysoko polatać z satysfakcją? 😉 😀

      • To chyba nieprecyzyjnie się wyraziłam…otóż twierdzę niniejszym, że X, Y czy Z to jeden misiek… 😀 😀 😀 może nie od razu tu i teraz, ale prawie… 😛 wszystkie aspekty mamy w sobie…jak wiadomo…a po drugiej stronie to już doprawdy drobiazg je wydobyć, o ile tylko zechcemy… 🙂 nie mam nic przeciwko lokalnym specjalizacjom albo tymczasowej grze w „zapomnienie” o tych innych aspektach…ale teraz gra robi się inna…jesteśmy coraz bardziej tacy sami, bo przypominamy sobie coraz więcej…być może nasze ostatnie zabawy to taki łabędzi śpiew przed przyobiecanym „uklepaniem” dualizmów i skrajności do poziomu „mniejszej odstającości”… 😛 😛 w co się w takim razie bawić teraz, w większą jedność, czy w ostatnie podrygi silniejszej polaryzacji – czy też może da się to jakoś w magiczny sposób połączyć?… 😀 P 😀

      • Wika, toż to aż o taką Jedność idzie? 😛 Jak w uniformach wszyscy ??? 😦
        Jeszcze nie nacieszyłyśmy się niebiańską Miłością o różowym zapachu, a Ty już chcesz wszystko skasować i Zosią Samosią zostać???? 😛 😀
        Ja jestem za magiczną Jednością i Różnorodnością równocześnie. 😀 😀 😀

      • No ja właśnie nie chcę od razu skasować i pytam, jaki macie pomysł, żeby i rybki i akwarium… 😀 😀 😀 bo wiesz, kto się wystarczająco nie zdepolaryzuje, ten nie przejdzie przez to wzniesieniowe ucho igielne, a kto się za bardzo zdepolaryzuje, to zostanie homogeniczną śmietanką (mam nadzieję, że nie UHT;)… dlatetgo jest Tak Ciekawie… 😛 😛 :***************************

      • A ja tam sobie myślę, że kobieta i mężczyzna nie jest przykładem na polaryzację, natomiast jest do Duet, który dotąd był mylnie sklasyfikowany. Kobieta i Mężczyzna są Pełnią, taką Różnorodnością w Jedności, ……. nie mogą i nie chcą bez siebie istnieć :). Są dla siebie stworzeni i są jak dwa bliźniacze Płomienie 🙂 I o to chodzi…… i oboje przez uszko igielne przejdą 🙂 , bo jedno bez drugiego nie będzie mogło istnieć. No, i chodzi o taką właśnie Miłość jak chciała Peggi Brown… 😀

      • Z tego co wiem, to jest już nie do utrzymania tutaj… jesteśmy całością, każde z nas, to jest podstawowa jedność, do jakiej powracamy… „na wierzchu” jeszcze będą te X i Y, ale bardziej jako ozdoba…również i tym będziemy manipulować, wcale mi się nie uśmiecha być cały czas „wychyloną” na jedną stronę, chcę być całością, która bawi się różnymi aspektami w zależności od sytuacji…to będzie niedługo możliwe…gdy wszystkie czakry stapiają się z sercem, wszelkie skrajności zostają stonowane…teraz mamy ostatek wychyleń…nie wszyscy na raz, ale wielu z nas…odczuwam ten proces jako np. reagowanie pożądaniem serca na cudowność czyjejś duszy…ale to jest kwestią naszego wyboru, czego chcemy doświadczać…heeej!… 🙂

      • O to, to 🙂 tak też to widzę 🙂 ,a co do związków wzajemnych, to będą baaaardzo satysfakcjonujące 😀 😀 Heej! 😀

      • @Dorota 😉 ,,,,, ”Xylotet, a czy na pewno wiesz jak się nim posługiwać?” ,,,,,,
        co bym nie napisał będzie to tylko subiektywna deklaracja 😦 ,,,,,, zadowalającą
        Cię odpowiedź możesz mieć tylko po przetestowaniu 😀 😛
        Ps. Peggy Brown zachęca wręcz do takich testów 😀

      • @Dorota 😀 ,,,, ileż to mądrości można zawrzeć prawie w jednym słowie 😀

  11. O tym Wiko nie pomyślałam , a przecież w jednym wpisie skierowanym do Doroty to się przejawiło ( od razu werble zagrały i załopotały bojowe sztandary ) jak to człowiek daje się ciągle wpuszczać w maliny …dzięki ))

    • Dziewczyny: „ on nie winny, ona winna bo mu dawać nie powinna” 😛 😀
      To ja winna!!!!! 😛 , to ja o diablikach z nim zaczęłam gadać 😀 , a potem to już z górki poszło 😛 😀
      To ja „afrodyzjak” byłam????? 😛 Ojojojoj…oj 😉 …. 😛 😀

      • ” on nie winny, ona winna bo mu dawać nie powinna”

        😀 😀 😀

        Dokladnie. I tak to dziala 😀 Oni nigdy nie winni… 😀

    • No cóż, to prawda, Ty zaczęłaś…wtedy 😛 😛 ale niejako na społeczne życzenie… pomyślałam tego dnia „Przydałoby się więcej kobiet w tej grupie” – mówię o tych, którzy się od jakiegoś czasu komunikują również w trybie prywatnym… pomyślałam „Dorotka jest już bardzo blisko”…no i sama przyszłaś, a Marek zaczął Cię ‚przyłączać’…po swojemu 😛 😉 więc jakby co, możesz zwalić na mnie i moje pragnienie skonsolidowania grupy 😀 😛 😀

      • Wika, no coś Ty??? 😀 , to Ty już Demiurg jesteś???!!! 😀

        A co do X , to nudził się „biedaczek” i chciałam człowiekowi pomóc 😉 … jak mogłam 😉 😛 😀

        Jeśli te czipy tylko na zmutowane złote rybki są, to do „czorta” z nimi …. ups ….. do Miodzia miało być 🙂 …… i posprzątane 😀 😀 😀
        Już dawno było tu posprzątane, ale przyjdzie taki X 😀 , futerkiem z przyklejonymi sztucznymi piórkami naśmieci ;)…… i znów jest robota….. a sprzątać trzeba dokładnie, latarką na czółku przyświecając :), miodkiem polewając 🙂 …… no, jest z tym trochę pracy 😛 😀

      • Wiesz, sprawa jest bardziej skomplikowana…bo to nie jest „śmiecenie” tylko łączenie serca, umysłu i mocy – a zwłaszcza tej ostatniej…ta sieć świata, którą od miesiąca w przyspieszonym tempie budujemy, jest łączona sercem, ale jej paliwem jest bardzo podziemna moc seksualna, nie mamy większej do dyspozycji…stapiamy ją z sercem i takie są teraz objawy…to nie są zwykłe afrodyzjaki czy perwersje…na samym sercu za daleko nie zalecimy…warto mieć świadomość, że zachodzi w nas totalne stapianie WSZYSTKIEGO, wszystkie czakry po kolei łączą się z sercem, u wielu osób ten proces jest już daleko posunięty, słyszałam opisy osób jasnowidzących…więc wszelkie te podziemne moce na miodzie dołączamy i przetwarzamy, tak naprawdę nic nie trzeba sprzątać, wszystko da się przetworzyć, to jak elektrownia atomowa – podłączona do serca jest w pełni bezpieczna, i daje nam maksymalny odrzut. Nawet nasze sprzeczki tutaj są paliwem, jeśli będziemy umieli to przetworzyć i wykorzystać; wszelkie silne emocje mogą być tym paliwem, po prostu to wszystko przepuszczajmy przez serce i ładujmy do wspólnej siatki światła i miłości, my nią jesteśmy i razem lecimy, a te osoby, które tu i na Złotej Erze się spotykają, stanowią w większości starą drużynę, naprawdę znamy się jak przysłowiowe łyse konie – no aktualnie te koniki same a siebie porastają w anielskie pióra…wcale nie trzeba nic doklejać, to jest dopiero cud… 😀 😛 😀 :******************************************************** :DDDDD <3<3<3 😛

      • Wika, pojęcie „posprzątać” ma wiele znaczeń 🙂 , może nawet więcej niż pięter w wieżowcu zamieszkiwanym przez naszego starego znajomego 🙂 „łysego konia” 😉 Trzeba tylko podczas śmigania w Przestrzeni uważać na Motyle, które niedawno się wykluły i nie znają tych wszystkich niuansów 😉
        Wikuś, a tak poza wszystkim sama widzisz, że u Roberta jest fajnie 🙂 , a jeszcze nie tak dawno narzekałaś, że nie dba o „kaszmirowe dywany” 😛 😀
        ❤ 🙂 ❤ :*********

      • @Dorota
        ” u Roberta jest fajnie :)”
        — nie zgadam się! ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………jest bardzo fajnie!! 🙂 🙂 🙂 🙂

      • Wszystko się zmienia…i my się zmieniamy 😀 😀 😀 i super! i o to chodzi… 🙂 🙂 🙂 po grudniu dywany były potrzebne, tak czułam, ale teraz jest faza tarzania się, raz w miodziu, raz w błocie, więc rzeczą praktyczną było ich zwinięcie 😛 😛 (tu i ówdzie;) no to co, Dorotko?…może niedzielny miodowy balet z delfinkami, hmmm??… 😀 😀 😀 ❤ ❤ ❤ 😛 😉 :***************************************************** 😀 😀 😀

      • PS. Ma włosy do ramion…(i jak lubisz druidów, to napuść na niego jeszcze parę diablików, uwielbiam przyrodniczą niewinność tych dialogów, nie wiedzieć czemu…;) choć bynajmniej nie jest to anielski blond, he he… 😛 😛

      • 🙂 Z miłą chęcią się przyłączę 😀 i nawet jakby jakieś „anielskie” sztuczne piórko 😉 albo włosek sierści 😛 się przykleiły, w miodziowej wodzie wszystko odpadnie 🙂 , a delfinki machną na to ogonkami 😀
        Taka zabawa mi pasuje 😀 😀 😀 :********

      • PS. pisał, że go „ufryzowano” 😉 , więc co mu ufryzowano: piórka, czy sierść????? 😛 😀 😛
        Nie bardzo się przyznaje do pochodzenia 😉 , więc „ ki diablik” on jest ???? 😛 😀

      • A sama go spytaj… 😛 na pewno się wzruszy, myślę, że od paru dobrych lat go o to nie pytano… podpowiem, że w wersji lirycznej jest miodziem do sześcianu… 😛
        Ech, ja tu z wami w tym miodziu, a tłumaczenie od rana dziergam i się co i rusz na słodko rozpraszam… 😉 😉 a dziś będzie jeszcze impreza urodzinowa, więc zapraszam na Złoty Wiek gdzieś za 3-4 godzinki, do tego czasu wszystko powinno być gotowe :***************************************************** 😀 😀 😀

      • Wikunia 🙂 , w takim razie tłumacz radośnie 🙂 i niech Ci Aniołki pomagają …..i uczesane „diabliki” 😉 też 😀 :*****

      • Dzięki, pomogli… 🙂 nie bardzo wiem kto, ale na czas zdążyłam ze wszystkim :**************************************************** 😀 😀 😀

  12. Dziękuję Wiko za ten tekst- wiele wyjaśnia:) bo dziwne rzeczy się dzieją i bardzo pozytywne 🙂 nawet rozumiem wczorajsze odczucia po przeczytaniu wpisów -rozum swoje , a serce spokojne i uśmiechnięte -te różne odczucia mnie zaskoczyły , bo kiedyś w trochę inny sposób reagowałam …:)

    • No tak, bo przepuszczasz przez serce i dostajesz po prostu miodzia z dopalaczem!… 😀 Kobietom to łatwiej zrobić, bo w przeciwieństwie do mężczyzn miały o wiele mniej zablokowane serca, no ale nas panowie też nad tym pracują i miękną w oczach…a na mocy wcale nie tracą, to jest dopiero interesujące…mniam 😛 😛

      • Też miałam ,sama jedną sobie założyłam …trochę więcej czasu zajęło jej zdjęcie ,ale już po bólu:)Jedno jest pewne wzajemne oddziaływanie działa i zmieniamy się z większym , czy mniejszym bóle i zrozumieniem ,zasłony opadają -dziękuję Wszystkim :))

      • Dziękuję Dorotko za link , działa rozmiękczająco…a motto :
        „W mądrości wiem , że jestem niczym.
        … W miłości wiem , że jestem wszystkim.
        Pomiędzy tymi dwoma przepływa moje życie „ Nisarghadatta
        jest piękne :))))

  13. Dziewczyny!
    prawda jest taka: idę Was zdradzać z „F1” 😛
    niby jestem przeciwnikiem konkurencji, jako takiej (i w sporcie też), ale skoro jeszcze taplam się w 3d…. 😉 🙂

    • Irko,….. „ale skoro jeszcze taplam się w 3d….”
      Zainspirowałeś mnie :)……
      Jakby to bajorko obejść????
      Pewnie trzeba by się nauczyć latać…… 😀
      Może jakiś przyspieszony kurs zorganizowaliby nasi Skrzydlaci 🙂 ??? 😀
      Jakby co, możecie mnie wpisać na listę 😀 😀

      • Hurra!!!!Mam pomysł na bajorko 3D !!!!!
        Otóż, należy szybko machać skrzydełkami 😀 😛 aż bajorko wyschnie 🙂
        No, trzeba mu w tym wysychaniu pomagać, bo samo nie poradzi sobie……. 😉

  14. Z repertuaru J.Brown najbardziej lubię”It’s a man”s world”-wzrusza mnie…co do latania co ma być to będzie:)
    Ostatnia chodzi za mną ta piosenka http://youtu.be/11Pdn6HPqo0 z ciepłą miodową dedykacją , bo rzeczywiście ostatnio tyle ciepła unosi się w powietrzu ,ąż chce się fruwać:)))

Skomentuj

