Bycie Świadomym. Część I. RAMANA MAHARISHI

RAMANA MAHARISHI

CZĘŚĆ I z II

Długie Podróże przynoszą wielkie Rozpoznania
i koniec długiej Duchowej Podróży przynosi ze sobą Oświecenie.

Ja Jestem Świadomością która udziela się Ludziom w Miłości i Świetle – i to jest wszechobecne na tym Świecie – wszechobecne we wszystkich rzeczywistościach które podnoszą się na poziomie postrzegania ludzkiego Ducha i Boskiej Świadomości.

 

Ja Jestem czystym, oświeconym, transcendentalnym Duchem – Duchem który jest Jednym z Bogiem.

Ja Jestem RAMANA MAHARISHI

Lecz czym jest rzeczywistość?
Co jest prawdą wszystkich Żyć, a gdzie zaczyna się Iluzja?

Rzeczywistość i prawda są tym, co zadecyduje Człowiek że tym są. To jest to, co zadecyduje Człowiek by doświadczyć jako rzeczywistość lub prawdę.

Wszystkie Poziomy, wszystkie Stopnie, wszystkie Wymiary Bytu tworzą jedyną jego realność dla tego który je przeżywa i który chce się tym doświadczyć. Zaprzeczać temu byłoby tak, jakby zaprzeczać ludzkiej potrzebie Snu. Potrzebie która jest udziałem Istot wielu poziomów rozwoju Bytu które są dziś o wiele bardziej rozwinięte niż dzisiejsza Ludzkość. Sen jest nieodłączną częścią wielu ekspresji Bytu i niemożliwym jest aby zaprzeczyć tej potrzebie bo ujawnia się ona w regularnych cyklach.

Tak samo absurdalnym jest zaprzeczanie temu, co wybraliście by doświadczyć. Tak samo bezużytecznym jest mówienie że nie istnieją ten Świat czy Wydarzenia tego Świata lub że są one efektem „Hologramu Iluzji”, że są Projekcjami które nie mają ze mną nic wspólnego. Zaprzeczanie temu jest daremne bo Wy wybraliście to Życie w tym Hologramie i aby żyć na tym poziomie Wymiaru. A więc przyjmijcie to całkowicie. To jest Wasza rzeczywistość, która cały czas jest zmienna i którą można modyfikować. I to jest ten decydujący Moment.

Wy przyszliście na ten Świat dlatego, aby go zmienić, aby go przemienić i aby stworzyć Nową Rzeczywistość. Bądźcie przy tym zdecydowani i odważni, to jest Wasza Misja.

I to oznacza że dla Was ta Ziemia jest Rzeczywistością. Obecnie istnieje utarte zdanie – przede wszystkim w spirytualnych kręgach – że ta rzeczywistość jest Iluzją tak jak i cały Świat jest Iluzją.

I bynajmniej odpowiada to Prawdzie, to jest rzeczywistością, jest prawidłowe i właściwe. Albowiem ten który ten Świat przetransformował w sobie, ten patrzy bez pokrewieństwa (*bez powiązań) na Grę tego Świata i jest już Podniesiony.

Rzeczywistym i prawdziwym jest zaprawdę wszystko co JEST, wszystko co znajduje swoją ekspresję w Boskim Tworzeniu – nawet jeśli dla Przebudzonej Świadomości ostatecznie okazuje się to Iluzją. Każda rzeczywistość może i musi któregoś dnia zostać pokonana aby ujrzeć Boga, tą jedyną i wieczną Prawdę i Esencję. Jest jednak zupełnie wykluczone aby kreować wzrost Rozpoznań jeśli po prostu zaprzecza się rzeczywistości, zaprzeczać Hologramowi w którym się żyje.

A więc rozróżniajcie i bądźcie świadomi – Dobro wszystkich Żyć leży w tym, aby uznać i kochać wszystkie Życie i tak jest w Wieczności, od Wieczności do Wieczności.

Dziś ten Świat znajduje się w Punkcie przecięcia Czasu i Przestrzeni i on zmienia się nieustannie, tak jak nieustannie zmieniają się Ludzie. Wykluczona jest możliwość przestoju, bo wybraliście akcję i Transformację.

I tu wchodzi w grę Wasze Bycie Świadomym.

Coraz więcej ludzi przebudza się i macie o tym wiedzę, wiedza o tym jest szeroko rozpowszechniona i jest Prawdą wymagającą głębokiego szacunku.

Nikt i nic nie może zatrzymać tego postępu Ludzkości i Świata. Tak dla siebie zadecydowaliście i tak Matka Ziemia ustaliła to dla siebie – a więc wszystko jest na dobrej drodze do ukończenia.

Jednak teraz należy pojąć tą Przemianę w jej różnorodności i w jej wymiarach. Trzeba ją – można tak powiedzieć – przeżyć „w pierwszych rzędach” albo z zapałem jako „aktor w Grze”.

Bądź więc świadom że wszystko zależy od Ciebie,
bo to co zadecydowałeś aby wymusić na tym Czasie,
to otrzymasz jako Prezent Życia który sam sobie przygotowałeś.

A więc teraz zmienia się Świat i Wy z Waszą Świadomością możecie zadecydować na którym Poziomie i w jaki sposób chcecie brać w tym udział.

I wszystkie Drogi są Rzeczywistością i jednocześnie Iluzją, bo powstają wskutek Intencji która rodzona jest przez Ducha i która zagęszcza się na danym materialnym Poziomie. Niemożliwym jest całkowite „wyjęcie się” z Gry Świata – tak długo jak sami jesteście częścią Gry.

Dopiero wtedy gdy całkowicie znajdziecie się w Bogu i zostaniecie przez niego zaabsorbowani (*wchłonięci), wtedy kończy się każda Gra, wtedy kończy się każda Obserwacja Gry która oferuje się Waszym oczom – wtedy Wasza Świadomość rodzi „Kryształ-Matkę” Waszej Boskości i kończy się Wasza długa Podróż przez Czas i Przestrzeń, przez Światy bez Czasu i Przestrzeni.

Ten który doświadcza tej rzeczywistości jako Iluzji, mówi Prawdę, ten który doświadcza tej rzeczywistości jako Rzeczywistość, mówi Prawdę – wszystko jest sprawą postrzegania, wszystko jest sprawą bycia świadomym.

Przez to dotarliśmy do Punktu który wymaga Decyzji.

Jeszcze zanim skierujecie się ku pytaniu
„kim ja jestem”?,
skierujcie proszę swoją uwagę na pytanie „jak ja chcę doświadczyć Życia?”
i na pytanie „co jest w moich Życiowych Zleceniach dla tego poziomu postrzegania, na granie jakiej roli tu i teraz się zdecydowałem?”

Tak, na g r a n i e, bo jeszcze zanim możecie wydobyć Wielkie Rozpoznanie z Waszego prawdziwego JA, musicie rozpoznać co Was doprowadziło do tego wyjątkowego czasu na tym Świecie. Samorozpoznanie zawsze poprzedzone jest rozszyfrowaniem Zleceń Życiowych.

A więc połączcie Wasze Życie z Wydarzeniami tego Czasu, bądźcie z tym w rezonansie i ustalcie Waszą pozycję którą zdecydowaliście się przyjąć jeszcze długo przed tym, zanim zeszliście do materialnego Ciała.

Bycie Świadomym oznacza bycie świadomym wielotwarzowości wszystkich Żyć i bycie świadomym swojej indywidualnej pozycji w Tworzeniu.

Po tym jak podjęliście się tego przeznaczenia – co jest proste, jeśli jest to Waszą egzystencjalną potrzebą – to zacznijcie stawiać sobie Pytanie wszystkich Pytań. Kim ja Jestem?

Kim ja jestem z dala od Myśli, z dala od Konceptów wszechobecnych na Ziemi.
Kto myśli, kto jest tym który myśli albo kim jest ten który myśli mnie?

To Wielkie Pytania i kiedy zostanie odpowiedziane na te „Wielkie Pytania” – to odpowiedziane jest wszystko. KIM JA JESTEM?

MEDYTACJA:

Zamknijcie proszę w tym Momencie oczy, wejdźcie głęboko w Wasze Duchowe Serce które znajduje się po prawej stronie Waszej klatki piersiowej (naprzeciw Waszego fizycznego Serca) i poczujcie jak w tym pytaniu rozpływa się każde ja i wyłania się JA…

//Koniec Przekazu z dnia 25.04.2013 o godz 14:33//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/05/09/08-05-2013-bycie-swiadomym-czesc-i-ramana-maharishi-live/

Skomentuj

