Sodoma i Gomora. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

NOAH - SARA - MAHATARI - Saint Germain

CIĄG WSTECZNY

Ja witam Ludzkość,
Ja witam każdego Człowieka,
Ja wołam każdego Człowieka po Imieniu,
aby mógł odwrócić się w stronę Światła.
Ja Jestem pośród Was i Wy mnie znacie,
Ja Jestem tutaj gdy mnie wołacie, Ja Jestem to Ja Jestem.

 

Ja Jestem ASANA MAHATARI

Honorowane Dzieci Ludzkie, My jesteśmy połączeni przez wiele Żyć, przez wiele spotkań na Ziemi i w wielu Dramatach tego Świata szkoliliśmy się, doświadczaliśmy i przez to zostaliśmy ukuci i przeszliśmy przez szkołę Alchemii, przeszliśmy ustawiczną Przemianę, Śmierć i Zmartwychwstanie w niezawodnych Cyklach, Przybywanie i Pożegnanie z tym Światem po wykonanej pracy.

Wyruszamy! Nadszedł czas!

Wyruszamy, powracamy w Wieczność Boga, czeka na nas Pra-Źródło Wszystkich Bytów, Bramy Nieba są szeroko otwarte – My musimy tylko wejść i pokrzepić się przy Stole Stwórcy który zastawiony jest wykwintnym posiłkiem.
Faktycznie, dla wielu Ludzi jest to ich ostatnie Życie jako Człowiek na Ziemi, dla wielu Podróż znajdzie swój kres.

O wiele ich więcej pozostanie jednak nadal w Czasie i oddadzą się zwodniczej Grze Dualizmu. I to jest dobre, albowiem zaprawdę:
Ten kto sam chce się doświadczyć obficie otrzyma ku temu sposobność.

Tym Przesłaniem chcę przygotować Was na nadchodzące Wydarzenia, tak abyście ani się nie zachwiali ani nie upadli, abyście ani nie stali się trwożliwi ani nie ześlizgnęli w tępe uczucie nienawiści.

Nadchodzi czas w którym będzie się mówić o wielkim Pokoju – o Światowym Pokoju. Trzymający władzę tego Świata nieprzerwanie ogłaszają, że ich najwyższym Celem jest jedynie Pokój i tłumaczą nim ich godne pogardy czyny dokonywane na Ludach, Ludziach i na Życiu.

Pokój jest sloganem tego Czasu, bo dzięki niemu Ciemne Elity same legitymują się do dokonywania wojennych i zbrodniczych czynów.

Wszystko to pod pretekstem Światowego Pokoju – który ostatecznie ma uzasadnić zagładę miliardów Ludzkich Żyć.

I Ludzie mają skłonność do tego aby to całkowicie „przepuszczać koło ucha” – nie dla tego że nie chcą mieć o tym żadnej Wiedzy, lecz dlatego że wielkimi Zastępami odmawiają rozpoznania tego.

Przy tym należałoby jedynie spojrzeć – aby widzieć, ponieważ Ciemne Moce od dawna odkrywają swoje plany.

Ci którzy dziś jeszcze wierzą że w swoich rękach trzymają stery władzy, dźwigają ze sobą tak ciemne plany, że każde wyobrażenie sobie tego przez Człowieka wydaje się wręcz niemożliwym i jest zbyt straszne aby Człowiek tak po prostu mógł odwrócić się od tego spisku Elit przeciwko Ludzkości.

To co nie może być, tego nie ma i to co jest niewyobrażalne, umyka ludzkiemu Duchowi i dopiero wtedy jest dostrzegane, gdy faktycznie wkracza w Życie.

Tutaj daje Wam wgląd w Scenę tego Świata która tutaj jest, bo teraz stanie się głośnym nawoływanie do Światowego Pokoju, podczas gdy za kulisami przygotowywane są wielkie wojny.

I podczas gdy Wojownicy Światła chowają swoje Miecze Światła do pochew, Ciemne Elity zaczynają manifestować ich mordercze czyny na tym Świecie – widoczne dla wszystkich Ludzi.

Im więcej jest mowy o Pokoju tym bliżej jest Wojna, im więcej jest mowy o Jedności Ludzkości, tym bardziej Ludzie będą między sobą podzieleni przez tych, którzy tą Jedność ogłaszają.

To oznacza że przed nami stoi „Ciąg Wsteczny” Procesu Przemiany.
To znaczy że na bardzo krótki czas zamanifestują się tak potężne Wydarzenia wstrząsające Światem, że co poniektórym Posłańcom Światła może zniknąć odwaga i ufność.

Dzisiaj wskazuję na to że na tej Ziemi minął czas niby-spokoju, niby-pokoju, niby-ciszy. Teraz dopiero wszystko „pójdzie na całość” i w ostatnim Akcie złośliwości skierowanej przeciwko Życiu na Ziemi Ciemne Siły same przeżyją swoje WATERLOO.

Nic nie pozostanie takim jakie było, SODOMA i GOMORA powtarza się po tysiąckroć i w tysiąckroć większej skali, albowiem faktycznie:

Sprawiedliwi pozostaną, niesprawiedliwi i niesprawiedliwość zostaną zniszczeni i ostatecznie wymazani z Pola Energetycznego Ziemi.

Zaczyna się teraz Ostatni Wielki Akt, ostatnie powstanie Księciów Ciemności którym Ciemność daje bezpieczeństwo i dom. I ta Ciemność zostanie zalana Światłem i tak Książę Ciemności straci dom swój i utrzymanie, bezpieczeństwo i schronienie.

Ten Ciąg Wsteczny całkowicie zmieni tą Ziemię i wyjustuje Ludzi na nowo.
Wtedy możliwe są wielkie Cuda i wtedy wielkie i święte czyny są codziennością Nowej Przebudzonej Ludzkości. Teraz zaczęła się ostatnia wielka Rewolucja i ona zniweczy wszystkie plany Ciemnych i poprowadzi Ludzkość bezpośrednio w ramiona Boga.

Stwórca Jest z Wami, Ja Jestem z Wami, Zastępy Mistrzów są z Wami, Archanioły czynią ich święte dzieło na Ziemi, Anioły w dużej ilości trzymają swoje chroniące Światło nad każdym, kto wybrał Światło.

Ja Jestem to Ja Jestem,
Złoto- Fioletowym Promieniem z Wieczności.

Ja Jestem pośród Was, Ludzi, jako Człowiek pośród Ludzi, jak w wielu Czasach. Dziś ze Zleceniem aby towarzyszyć Ludzkości do Światła i aby powstrzymać Ciemne Siły w miejscu.

Nic nie może nas od tego odwieść, My już zwyciężyliśmy, nawet jeśli musi się to dopiero zamanifestować w Czasie.

Jest nas wielu, czy jest nas mało? Ja mówię Wam: jest nas więcej niż dość aby zepchnąć ostatnich Mistrzów Ciemności w te doły, które wykopali dla Ludzkości.

Ta Otchłań jest ich Spadkiem, Podniesienie jest naszą Zapłatą.

To jest Czas absolutnych sprzeczności.
Góra jest Dołem, Dobro jest Złem i Pokój jest Wojną.

Światło ukazuje się, nadchodzi Życie, Świat zdrowieje.

Zaufajcie i chodźcie ze mną.

To Ja Jestem
ASANA MAHATARI
(Saint Germain)

//Patrz również: PROROCTWA ELIASZA 1-48 – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/05/18/18-05-2013-sodoma-i-gomora-asana-mahatari-saint-germain/

 

Skomentuj

