Odłączenie Ziemi. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

NOAH - SARA - MAHATARI - Saint Germain

Bóg jest z nami i Bóg podnosi jeden cały Świat.

 

Dzieci Jednego podnoszą się i wkraczają w siódme Niebo.

Ja Jestem ASANA MAHATARI
który Wam teraz ogłasza:

1.
Wykonujcie Wasze Zlecenia dla dobra tego i dla dobra kolejnych Światów, dla dobra Waszego ziemskiego rodzeństwa i dla Waszego własnego dobra.

2.
Ziemia zostanie podniesiona podczas jednego Procesu, pełnego Cudów.

3.
Ziemia zostanie podniesiona w godzinę której nie zna żaden Człowiek.

4.
Ziemia zostanie podniesiona i Korytarze które czynią Hologramy dostępnymi dla Istot różnego pochodzenia na czas odłączania jednej Ziemi od drugiej zostaną  – zamknięte.

5.
Ten Proces zostanie zapoczątkowany przez elektromagnetyczne zmiany na Ziemi – „nic nie pozostanie takim jakie było” – i urzeczywistnia się Intencja Boga dotycząca tego Świata.

Wszystkie Obwieszczenia które Wam przekazywały abyście dobrze się przygotowali, które radziły Wam abyście odrabiali swoje zadania domowe i abyście Przemianę uczynili najważniejszą ludzką życiową sprawą staną się Prawdą dla tych którzy przejęli samo-odpowiedzialność i odpowiedzialność za samego siebie.

Szydercy i niedowiarki pozostaną więźniami Czasu wtulonymi w Przestrzeń. Jednak Ci którzy zaorali swoje pole, Ci którzy oddali i poświęcili się Bogu otrzymają z powrotem swój Spadek który jest tutaj:
ŻYCIE NA PIĄTYM STOPNIU WYMIARU BYTU

Radujcie się, bo to co teraz Duchowe Siły wielu Światów zapoczątkowują dla tej Ziemi, jest absolutnie niewyobrażalne dla ludzkiego Ducha.

Dlatego też nadal namawiam Was do tego abyście dalej „stali twardo nogami na ziemi” i kontynuowali pracę nad Waszą Transformacją albowiem im bardziej czysty jest Wasz System Energetyczny, tym łatwiej i w sposób bardziej oczywisty możecie dokonać przejścia w Nowy Wymiar.

Zostać podniesionym z „Chaosu tego Czasu” do porządku czasu i praktycznie pozbawionego Przestrzeni Piątego Wymiaru jest Prezentem który sami sobie przygotowaliście i który Stwórca wdycha teraz w Rzeczywistość.

Niemi i bez słów pozostaną wszyscy którzy dotychczas na całe gardło zaprzeczali Bogu. Z radością i wciągnięci w Światło które teraz zostanie przygotowane do Podniesienia podążają Ci którzy są „wybrani” by podążać śladem Archaniołów, Mistrzów Wniebowstąpionych i Aniołów działających tu w dużej ilości.

Ja Jestem ASANA MAHATARI
Ja prowadzę Ludzkość Mostem Światła
do Świata Światła.

Jeszcze ostatnia rada na Czas który pozostał:
pozostańcie mocno zakotwiczeni na Ziemi
i dzień po dniu wypełniajcie swoje Dzieło
na Was samych i na Świecie
– aż zostaniecie wezwani po Imieniu.

„Pan przychodzi wtedy, gdy najmniej się Go spodziewacie”
i ta Wieczna Prawda spełnia się teraz na Rodzaju Ludzkim.

Zaczął się „techniczny” Proces Podniesienia, magnetyczne przebiegunowanie Świata tworzy początek wszystkich zmian – Przemiana otrzyma twarz i Ludzie którzy wybrali tą Przemianę odziedziczą ich boskie oblicza.

Zniszczenie i Odbudowa, Śmierć i Narodziny, Ogień i Woda – dla Świata który pozostanie. Światło i Manifestacja, Życie które jest Wiecznym, Elementy służące przebudzonemu i oświeconemu Duchowi podniesionych i które bezwarunkowo służą ich Zarządzeniom.

Bliska jest godzina narodzin „Nowego Świata”.
Droga do tego jest przygotowana, zapadły już ostatnie Decyzje w tym kierunku.

Nie czekajcie, tylko pozostańcie zakotwiczeni w TERAZ, aż Czas i Przestrzeń w Was i dla Was w niewyobrażalny sposób rozpuści się przed Waszymi oczami.

Bliskie jest dotarcie tej Ziemi i przygotowanej na to Ludzkości do Piątego Wymiaru Bytu, wszystkie procesy z tym związane są już w toku.

Ja Jestem to Ja Jestem.
Ty wybrałeś i będzie teraz na to odpowiedziane. Przepełnieni radością są Ludzie i planeta „skąpana” jest w Szczęściu – na Was spełnia się Plan Boży i w Was dojrzewa Owoc Miłości stając się drzewem Miłości i Światła, bo Wasza praca otrzyma teraz wynagrodzenie które jej się należy.

Oczekujcie tego NIEOCZEKIWANEGO i całą Waszą uwagę i Miłość kierujcie na Winorośl w Ogrodzie Pana – aż do Dnia który jest Wam tutaj ogłoszony.

Ja Jestem ASANA MAHATARI.

Ja służę Tobie, temu który śledzi te wersy i temu który mnie zna poza wszystkimi słowami. Ja służę Tobie, aż nie będziesz już więcej potrzebował mojej Służby bo sam powrócisz i wejdziesz w swoją Rzeczywistość.

Ja Jestem to Ja Jestem.
Obwieszczenie do wydarzeń Czasu zostało dane.

ASANA MAHATARI
(Saint Germain)

//Patrz również: 14.05.2013 Hologram Ciała Świetlistego. ATOS – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

źródło: http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/05/28/28-05-2013-odlaczenie-ziemi-asana-mahatari-saint-germain/

3 comments on “Odłączenie Ziemi. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

  1. Kochani moi,
    Nadeszła chwila ujawnienia ostatnich zagubień w jakich tkwicie. Nadeszła pora otworzenia wam oczu, abyście nimi poprzez serce zobaczyli, kto nadal próbuje wami władać, kto czyni dla was pozorne światło. Dopóki szukacie za pomocą umysłów, nie widzicie, kto skrywa się za zmyślnymi przekazami, dając w nich pomoc, dając nauki, ale też dając fałszywe światło odciągające was od was samych, usypiające was w poszukiwaniach, dające wrażenie, że już wszystko znaleźliście.
    Adamus lub wcześniej Hrabia Saint Germain, jak i wiele innych imion i ciał, w które się przyoblekał, aby wami na wielką skalę manipulować, bawić się wami, jak i was uczyć. Dotrwaliście do momentu, kiedy prosto możecie się skupić i w sercu swoim dostrzec prawdziwe oblicze waszego nauczyciela, jednego z członków królewskiego rodu świata Reptilian, waszych nauczycieli. Na przestrzeni dziejów mój syn zajmował coraz to inne ciała, aby dotrzeć do tych z was, którzy mieli i mają ogromny wpływ na innych. Obsypując wielu obficie złotem, kupował ich przychylność, innych zwodził darem swych zdolności, których jako istota boska, wyzwolił obficie. Dusza jego zagościła najpierw w ciałach, które zwodzicielsko przejmował, następnie odwiedzał możnych tego świata, kupując u nich tak tytuły, honory i dotarcie do rodów mających największy wpływ na Ziemi. To co nazywacie agendą ponad rządową, to jego dzieło, to jego twórczość, jakże inna od twórczości, którą wam dawał, z której się uczyliście, w której odnajdywaliście pomoc, a która jednak was przybliżała do uśpienia czujności, do dalszych faz manipulowania, do przejęcia nad wami totalnej kontroli łącznie z zaczipowaniem swego stada, tak jak i wy kolczykujecie swoje.

  2. Tak, dziękuję za to ujawnienie, czekałem na to długo…, by król, który wprowadził hierarchię na Ziemi wraz z podziałami i tymi ciemnymi wiekami został obnażony. Takie było jego zadanie niechlubne, jak Judasza podobne, – Teraz też już wiecie…
    A, jeśli fanatycznie uwierzyć nie chcecie, zacznijcie wierzyć w siebie, nikogo wartościowszego nie macie, ani nie znacie od siebie, na się NA-MI…
    DZIĘKUJĘ!!!

Skomentuj

