Przybycie Ptaków. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

NOAH - SARA - MAHATARI - Saint Germain

Ukochani Ludzie!

 

Wołanie Boga dociera teraz do Ludzi
którzy gotowi są na wejście do Nieba.

W tych Dniach miliony Ludzi zostanie wezwanych do powrotu do Domu, aby sobie przypomnieli i zostawili za sobą Stary Świat.
Tak jak Kruki i Wrony są Posłańcami i Pobudką grup ludzkich i Ludzkości, tak Kosy – tak jak przeżył to Jahn – są Nosicielami (Nosicielkami) Przesłań i Pobudek dla jednego Człowieka.

Sprawozdanie:

Po kolacji i po tym jak zaczęło mi się kręcić w głowie, usiadłem na naszym tarasie aby pooddychać świeżym, wieczornym powietrzem. Patrzyłem bezpośrednio na jeszcze niebieskie, pokryte nielicznymi chmurami, wieczorne niebo, gdy 3 metry ode mnie na kominie sąsiada usiadł Kos i skierowany bezpośrednio w moją stronę zaczął mówić i śpiewać. Ta scena trwała ponad 10 minut i zapytałem się Kosa jakie ma dla mnie przesłanie.
Tak rozwinął się dialog który miał swoją kontynuację nawet wtedy gdy zacząłem chodzić po tarasie i Kos wyraźnie przybliżył się do mnie. Cały czas patrzył w moją twarz i śpiewem odpowiadał na moje pytania. Ostatecznie zrobiło mi się zimno i pożegnałem się z Posłańcem z innego Świata – i kiedy to uczyniłem odwrócił się do mnie plecami (jako znak że rozmowa została zakończona), jednak on nie odleciał. /koniec sprawozdania/.

Wzywanie Kosa symbolizuje Wezwanie Boga poprzez to że każdy Człowiek który wybrał Podniesienie zostanie wezwany po Imieniu. To jest ręcznie wyselekcjonowany Zastęp Wojowników Światła i Posłańców Światła którzy w minionych Czasach mieli Wielkie Zlecenia na Ziemi i je wypełnili. Przez to została osiągnięta doskonałość i Podniesienie jest tego logiczną konsekwencją.

Stwórca zna Cię po Imieniu i woła Cię teraz po Imieniu: … WRÓĆ DO DOMU!

Twoje „TAK, JA CHCĘ” już dawno dotarło do Stwórcy i dziś nie potrzeba już więcej Słów – albowiem zaprawdę: Stwórca Ciebie zna.

Zaczęło się Podniesienie Ludzkości.

Zgodnie z Waszymi Zleceniami otwierają się teraz Bramy Nieba – wszystko słucha na Pra-Dźwięk wszystkich Bytów i jest Wibracją Światła i Miłości.

Podczas gdy Ludzkość Ziemi 3D zaczyna tworzyć i hołdować nowym Złotym Cielcom, podczas gdy Ludzkość Ziemi 4D kontynuuje wyrzekanie się Boga w dobre Dni a w złe Dni czynią Go odpowiedzialnym za ich bezbożność, Ci nowi Wniebowstąpieni Mistrzowie przychodzą do 5 Poziomu Wymiaru Bytu.

I ma miejsce nagły upadek Światów i narodziny Nowego Świata, teraz, gdy Ludzkość wkroczyła na nowy szlak do Rozpoznania.

Zostaniesz wezwany po Imieniu, dziś, bo ostatni długi Dzień wydający się Wiecznym zanika w Mroku, aż Ciemność osiągnie Nowy Czas, aż Światło powita przybywających do Nowej Ojczyzny.

Jak myślicie, kto osiągnie Królestwo Nieba?
Ci, którzy cały czas ze strachu szukają schronienia w wychwalaniu Boga, czy Ci których Serca przechodzą z tęsknoty do Waszej duchowej ojczyzny?

Tak, to Wy jesteście tymi – Wy którzy chcecie radzić sobie bez Dramatów.
Tak, to Wy jesteście tymi – Wy którzy przybyliście do Królestwa Pokoju.
Tak, to Wy jesteście tymi – Wy którzy odwróciliście się od obcych bogów.
Tak, to Wy jesteście tymi – Wy którzy chcecie powrócić w tęsknocie do Jednego, Wiecznego Boga który jest wszystkim i jest we wszystkim.

To zostało uczynione, Wy Ukochani Ludzie,
to zostało uczynione.

Śpiew Ptaków poprzedza przybycie Pana.

Przybycie ptaków oznacza, że macie się przygotować do wyruszenia, aby rozpocząć lot do Światła i przygotować się na Dzień w którym Pan Was wywoła, albowiem zaprawdę:

Pan Bóg wysyła swoich mądrych Posłańców aby obwieścić swoje przybycie.

Pieśń Ptaków poprzedza Dzień w którym zostaniesz wezwany po Imieniu:
… WRÓĆ DO DOMU.

Moja jest Radość i ona stanie się również Waszym spadkiem.

Ja Jestem
ASANA MAHATARI (Saint Germain)

//Patrz również: Perła dnia // 224 – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/06/15/15-06-2013-przybycie-ptakow-asana-mahatari-saint-germain/

14 comments on “Przybycie Ptaków. ASANA MAHATARI (Saint Germain)

    • Witaj Ewo B!
      Dla mnie osobiście wyrocznią nie jest Dajamanti.
      A ASANA MAHATARI jest imieniem Wzniesionego Mistrza St. Germain – bo On też zmienia swoją Świadomość, czyli Wzrasta. I jest to imię Jego aspektu żeńskiego, bo aspekt męski St. Germain inkarnował się, aby nauczać w 5D, gdy dorośnie.

  1. Gdzieś znalazłem wpis…

    Jeśli czujesz się lightworkerem to wszystko jest ok, masz to, czujesz to serduszkiem.
    Co poniektórzy krytykują lightworkerów, lightworkerzy krytykują ciemnych, walczą z nimi. Jest to moim zdaniem w dalszym ciągu dualność – Lightworkers vs kabał, ciemni, illuminati itp.

    Tymczasem jeśli zdasz sobie sprawę z tej iluzji w iluzji, zrozumiesz, że to dalej tylko gra tego samego gremium.

    Chłopaki/istoty bawią się dalej w 3D,4D,5D, ale o wyższych wibracjach/częstotliwościach już nie mówią – dlaczego?

    Bo jeszcze ich tam nie ma, nigdy ich tam nie było – chociaż wszyscy tam już jesteśmy i zawsze byliśmy – paradoks.

    Pa

    • Podobnie to czuję :), większość przekazów od razu można spoko wyrzucić do kosza, bo pochodzą z okołoziemskiego mentalu – ta sama papka od kilku lat. Nikt i nic nie może zrobić z naszą świadomością, jeśli zależy nam naprawdę na jej poszerzaniu to powoli będziemy wzrastać. Problem jest w tym,że w 99% oszukujemy się – samych siebie: myślimy, że to jest tak, a to tak lub przyjmujemy info z przekazów, innych źródeł. Naszej wolności (poszerzenia świadomości) strzegą nasze własne demony, smoki – w praktyce emocje gniewu, złości, nienawiści, rozpaczy, poczucia niskiej wartości, poniżenia. Nie chcemy tego odczuwać, wolimy te piękne wizje kreowane przez przekazy. Ukryliśmy te rodowe i nasze własne niskie wibracje głęboko, stosując różne przekonania i sztuczki byleby nie spojrzeć, odczuć do czego jesteśmy jeszcze nieciekawego podłączeni – co jeszcze zabiera nam energię. My „wszyscy tam już jesteśmy i zawsze byliśmy” gdzieś tam powyżej wibracji 5D, tylko chcieliśmy doświadczyć tej ekspresji, gry, życia. „Wystarczy” uwalniać blokady – rozpoznawać, akceptować, poddawać się, by przepłynęły i pa pa… jednej traumy, niechcianego uczucia mniej a więcej odczuwanej radości i zrozumienia. Ile zdołamy rozpoznać co jest czym, tyle poszerzy się nasze postrzeganie:)

  2. Każdy ma swoje miejsce w rozwoju wszystkich, a energia podąża za uwagą …… To dlatego jest taka paradoksalna różnorodność …….. Podobno na naszą Planetę zwrócone są „oczy” istot z niejednego poziomu powyżej 5D…… Czy to dobrze? …… Czy to źle?…… Jedno jest pewne, że nic dzisiaj nie jest takie samo, jak było wczoraj ani takie, jak będzie jutro, bo Wszechświat się rozwija, rozszerza, a co najważniejsze Światło coraz mocniej rozświetla Gaję 🙂

  3. A z tymi ptakami coś jest na rzeczy, bo kilka tygodni temu śnił mi się klucz ptaków. Na początku leciały myszołowy, później czerwony paw, a na końcu normalny paw, którego później hodowałam.Jednak kosów tam nie było.

Skomentuj

