Ratowanie Ziemi 4D. JESUS SANANDA

Jesus Sananda

Ukochane Dzieci Ludzkie,

 

Ja przejąłem „Berło Wiedzy” od naszego ukochanego Brata ASANA MAHATARI i My docieramy do Epoki Cudów w której dla wszystkich Ludzi otwierają się Nowe Drogi, w której na Ludzkość spada Boska Obfitość w dotychczas nieznanej ilości, w dotychczas nieosiągalnej obfitości, w Świetlistym Strumieniu z Pra-Źródła Wszystkich Bytów który nie może być przez nic ani nikogo ograniczony.

Ja Jestem JESUS SANANDA,
Opiekun tej Ziemi, Ten który szeroko otworzył Bramy do Światła które w tych dniach przekroczyli sprawdzeni, wypróbowani Wojownicy Światła.

Ten Czas daje Wam wszystko, tak jak i Wy dajcie mu wszystko – wszystko to co przed Eonami zostało urodzone przez Was samych jako Intencja, Boska Siła Tworzenia i Miłość – wtedy, gdy zdecydowaliście się na Projekt Ziemia i jego całkowite skosztowanie.

Dziś zostało mi zlecone przez Stwórcę
aby ogłosić Wam Radosną Nowinę:

W ponownym Akcie Łaski Stwórcy zostało stworzone Okno Czasowe aby dać nowy kierunek zbliżającym się, niszczycielskim Wydarzeniom w 4D.

To stało się możliwe ponieważ od tego momentu niebo jest klarowne i powietrze czyste(żadnych więcej manipulacji na bazie chemtrails w wyższych Hologramach 4D tej Ziemi! Uwaga od JJK) co z kolei stało się możliwe dzięki podniesieniu Ziem do 4D i do 5D, ponieważ od tego momentu przebudza się niespodziewanie duża ilość Ludzi na Poziomie 4D. Jeśli ten Proces będzie nadal postępował tak radykalnie, to istnieje uzasadnione założenie że scenariusze katastrof na 4D – mające pomóc tej Ludzkości dojrzeć – mogą być znacząco złagodzone.

Dlatego też przez Stwórcę zostały stworzone kolejne Ziemie 4D aby Ci Ludzie którzy koniecznie domagają się doświadczeń Cierpienia otrzymali odpowiednie do tego otoczenie i aby Ci którzy wprawdzie chcą „grać” na Ziemi lecz szukają ukończenia z dala od Cierpienia również znaleźli odpowiednie ku temu otoczenie.

To oznacza że dzięki tej Łasce Boga karty zostały ponownie przetasowane i ponownie wiele jest możliwe z tego co jeszcze przed kilkoma dniami wydawało się niemożliwe.

To dla wszystkich nowych Mistrzów Wniebowstąpionych którzy jeszcze przebywają na tej Ziemi i których Zlecenia Życiowe są bezpośrednio połączone z Podniesieniem Ziemi oznacza że ich indywidualne Podniesienie przesuwa się na czas nieokreślony.

Ci z urzeczywistnionych Mistrzów którzy całkowicie wypełnili swoje Zadania na Ziemi i zostali zaproszeni by wyruszyć w Nieskończoność Tworzenia są z tego WYŁĄCZENI – chyba że Siłą swojej Wolnej Decyzji zadecydują że jeszcze raz pozostawią swój ślad w piasku Ziemi by pozostawić swoje Światło i Miłość i całą Siłę tu na miejscu i na 4D.

Te wybory podejmowane są indywidualnie przez każdą Duszę i każda Decyzja jest honorowana ponad wszystkie miary.

Dla Ludzi na 4D oznacza to ponowną możliwość aby w relatywnie dobrym stanie podnieść się do 5D w późniejszym czasie.

Jeśli chodzi o Poziom 3D to zapadły wszystkie z nim związane Decyzje i ta Gęstość Planety idzie z powrotem w głęboką Ciemność zaczynając nowe Koło Oddalenia się – związane z tym Wydarzenia są już w pełnym toku.

Podsumowując, to oznacza:
Ratunek Ziemi 4D przez to że stworzone zostały nowe Hologramy dzięki którym wielu Ludzi otrzyma przez długi dystans złagodzone doświadczenia Cierpienia, aż ostatecznie dojdą do 5D.

Ten nowy, „bezpośredni Hologram” 4D – odpowiadający dokładnie temu Hologramowi Ziemi który wyłonił się z 3D w którym Ja jako Jesus Chrystus NIE zostałem ukrzyżowany i na którym Wydarzenia są złagodzone – jest dokładnie tym Hologramem w którym wszyscy Ludzie którzy chcą się przeżyć w Cierpieniu odnajdą się na tej nowo skreowanej przez Stwórcę planecie.

Podsumowując oznacza to wielką Wędrówkę Ludów.

Jeszcze nie postrzegacie żadnych tego oznak, jednak gdy tylko do Waszej Świadomości dotrą pierwsze ogromne „katastrofy” które wydarzą się na 3D, stanie się wyraźnym to, co zostało tutaj opisane.

Ratunek Ziemi 4D i Okno Czasu zamykają się w nadchodzących tygodniach i bez podawania dokładnego dnia na ten Proces jest obliczony na najwyżej 90 dni.

Ja Jestem Opiekunem Świata
nadrzędną i kierującą Siłą dla tej Ziemi, dzięki Miłości do naszych Braci i Sióstr możliwy jest ten ponowny Akt Łaski Stwórcy.

To jest Czas Wielkich Cudów i Czas w którym nikt nie zostanie zapomniany, chyba że… Człowiek jednoznacznie wybierze Szlak przez opustoszałe pustynne krajobrazy.

My mamy przed sobą ekscytujący miesiąc i już za sobą czas pełen emocji, My znajdujemy się w czasie który tworzy Fakty, To nowe Niebo było początkiem wielu Wydarzeń które teraz nastąpią, a które przyszedłem odsłonić przed Wami.

Ja Jestem tym który Was kocha
Tym który jest Miłością i Życiem.

Miejcie Zaufanie i w Waszych Sercach
wymawiajcie zawsze tą Modlitwę Oddania:

 

O Panie, Ja kładę moje Życie w Twoje dłonie.
O Panie, Ja jestem z Tobą Jednym,
Ja Jestem to Ja Jestem.

Ja Jestem JESUS SANANDA

//Patrz również: 15.06.2013 Przybycie Ptaków. ASANA MAHATARI (Saint Germain) – kliknij tutaj//

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/06/26/25-06-2013-ratowanie-ziemi-4d-jesus-sananda/

Skomentuj

