Na prośbę M’ – Bądźcie uważni

 

 

W dniu 22.07 dostałam wizję dotyczącą nadchodzących dni. Najpierw sądziłam, że dotyczy tylko mojej rodziny –  zlotu dzieci u rodziców. Wizja dotyczyła ostrzeżenia, zwłaszcza średniego syna jadącego z malutkim dzieckiem, aby zmienił termin przyjazdu na po 25.08. Jak mi wytłumaczono, problemy występujące w drodze mogą nie dosięgnąć dorosłych. A malutkie dziecko karmione piersią potrzebuje spokoju i bezpieczeństwa.

 Wizja: Podane były 3 dni i ich wytłumaczenie

 

WIELKA TRÓJCA NIESKOŃCZONOŚCI.

   8- 10 – 11

 

8 – WIECZNOŚĆ (nie nieskończoność)

10 – OBJAWIENIE się STWÓRCY

11 – NAUKA STWÓRCY

 Na moją prośbę o objaśnienie usłyszałam – ZOBACZYSZ, USŁYSZYSZ.

Proszę, bądźcie uważni i starajcie się w tych dniach pozostać w domach.

 M’ Niosąca Błękitny Płomień

Skomentuj

