Zwycięstwo. BABAJI

 

Babaji

Wy jesteście przygotowani i wyszkoleni. Wy z powodzeniem przeszliście przez procesy Transformacji. Wy prawie ukończyliście wiele stopni Podniesienia.
Wy jesteście tak blisko przybycia do Nieba, jak bliski jest Wam Wasz własny puls.

 

Jesteście sprawdzeni, oczyszczeni i uszlachetnieni, teraz, bo tylko te Cechy się liczą. Upadliście i podnieśliście się. Znieśliście hańbę Niewiedzących i ociężałość Niewiedzy.

Wy ani nie interesowaliście się Złem, ani nie wpadliście w jego sidła. Wy wybraliście Światło i wytrwale wytrzymaliście do TERAZ, dlatego jesteście prawowitymi Spadkobiercami tego Nowego Świata, dlatego też jesteście tymi w których ręce Stwórca daje teraz los Nowej Ziemi. Dlatego odnosisz teraz zwycięstwo nad Ciemnością i dlatego też jesteś częścią nowego Procesu Tworzenia który zaczyna się wraz z Twoim Podniesieniem do Światła.

Dlatego Ja powróciłem na ta Ziemię abym mógł wspierać wszystkich którzy udają się do wyższych Królestw i abym mógł doprowadzić te Światy które teraz odwracają się od Boga do ich nowych miejsc przeznaczenia.

Ty wybrałeś i jest na to odpowiedziane. Moja Miłość pożywia każde Życie.
Nie Jestem ani Początkiem ani Końcem, Ja Jestem nie kończącym się, Wszechobecnym Światłem. Ja Jestem Świadomością czystej, niesfałszowanej Miłości Boga.

Ja Jestem nieograniczony i Ja niosę całą Ludzkość w moim Sercu. Wszystko przeze mnie jest prawdziwe i Ja Jestem prawdziwy we wszystkich i we wszystkim. I Ty jesteś moją niezmienną, wieczną częścią.

Ja Jestem Życiem, Ja Jestem Światłem, Ja Jestem Miłością. Ja przyszedłem aby towarzyszyć Ci do Nieba. Tobie, który jesteś gotowy – TERAZ.

Ja Jestem
BABAJI

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/08/07/05-08-2013-zwyciestwo-babaji/

Skomentuj

