Wycentrowani w Świadomości Chrystusowej. Archanioł MICHAŁ

3 Obrazy Senne:

Scena I
Widzę jak z obydwu toalet w Lichtweltverlag brudy podchodzą do góry i wypływają. Toalety są całkowicie zapchane.

Scena II
Widzę jak w małym mieście po kolei mordowani są ludzie a mordercy piją ich krew. Dzieci są wyjątkowym „smakołykiem” dla Zombies i w hali przedsiębiorstwa pogrzebowego widzę dwie dziecięce trumny przygotowane do pogrzebu.
Nachodzi mnie nieskończony smutek i ludzie wypełnieni są niesamowitym strachem. Każdy myśli: kto jest następny, kto padnie ofiarą Zombies? Jestem całkowicie czujny i rzuca się to w oczy, przez co nie można mi nic zrobić, jednak większość ludzi jest całkowicie nieświadoma i bezbronna.

Nagle odczuwam impuls by natychmiast udać się do mojego przyjaciela ponieważ uważam że jest on w niebezpieczeństwie. Gdy wychodzę z mieszkania patrzy na mnie Zombie i mówi mi że właśnie przychodzi od mojego przyjaciela, pokazuje mi swoje otwarte usta z których wypływa krew.

Scena III
Czytanie Światła na świeżym powietrzu musi być dwukrotnie przerwane ponieważ pojedynczy ludzie „szaleją” i przeszkadzają, jednak Czytanie jest kontynuowane (koniec sennego obrazu).

Ukochani Ludzie,
wszystkie trzy Obrazy Senne wskazują na to by być szczególnie pilnym w pozostawaniu czujnym, bowiem w ostatnich Dniach Ludzkości Siły Ciemności chcą zatrzymać w niewoli tak dużo Ludzi jak tylko jest to możliwe.

Szczegółowo:

Scena I
Zapchana toaleta w Lichtweltverlag oznacza że brudy Starego Czasu pokazują się wszędzie – tak długo jak nieukończone są jeszcze Rozdzielenia Światów. Ponieważ dotyczy to jedynie toalet oznacza to że dla Wojowników Światła ważnym jest aby zobaczyć to co JEST by pozostać zorientowanym. Ta scena oznacza również że na niższych Ziemiach nic już więcej „dalej nie idzie” i że te Ziemie toną w swoim nieuwolnionym kompoście.

Scena II
Zombies potwierdzają masowe oblężenie Ludzi przez Ciemne Siły i przez picie krwi wskazane jest na to że osłabiają one Siłę Życiową, aż Człowiek powoli umiera.

Na to wskazuje wiele Przesłań które mówią Wam o „obcym” przejęciu, o energetycznej ingerencji i o energetycznym znęcaniu się. To jest bardzo poważne bo Siły Ciemności przywłaszczają sobie każdego kto nie jest całkowicie czujny i kto pozostanie takim aż do swojego Podniesienia. Z jednej strony wskazuje to na Jahna (całkowicie Przebudzonego) a z drugiej strony na jego przyjaciela który – zanim jeszcze zdążył rozpoznać – został przejęty (opanowany). Małe miasto wskazuje na to że zasięg tego jest ograniczony i przeznaczona na to Czaso-Przestrzeń jest niewielka. Dziecięce trumny oznaczają że Elity upatrzyły sobie przede wszystkim dzieci, bo na tym Poziomie Czasu ten kto panuje nad dziećmi, ten panuje też nad przyszłością.

Scena III
Wskazuje ponownie na to że nikt i nic nie jest wyłączone z Zakłócających Pól i tam gdzie Światło wibruje najjaśniej przypuszczane są najpotężniejsze ataki, nawet jeśli nie mogą one nic zdziałać – podobnie jak w Śnie gdy Czytanie Światła jest kontynuowane (koniec tłumaczenia przez Wyższe JA Jahna).

Ja Jestem ARCHANIOŁ MICHAŁ,
ta interpretacja jest przeze mnie potwierdzona i zostaje dodane:

Wszechmogący Miecz Światła
trzyma wszystkich nieproszonych gości z dala od Was.

Ukochani Ludzie,
jeszcze krótki Czas trzymają się Was Ci którzy toną i Ci którzy zostali z powrotem zepchnięci w Czas i temu Czasowi trzeba wyjść naprzeciw z całą Waszą czujnością.

Wszystkie te Siły żywią się przede wszystkim Waszymi Lękami, dlatego też wystąpcie odważnie i gdy stoicie naprzeciw potwora lub potworności – pokonajcie te wszystkie Lęki.Wołajcie przy tym Boga i centrujcie się w Chrystusowej Świadomości, przywołujcie nas, Archaniołów a My wraz z Wami zadbamy o to aby nic Wam się nie stało.

W tych Dniach ma miejsce ostatni wielki atak Ciemnych Mocy (Zombies) na tych którzy mają jeszcze perspektywę na Podniesienie się. Na tych Ludzi u których ta Świadomość nie jest jeszcze całkowicie zakotwiczona, jednak którzy są gotowi na to by pójść z innymi. Tak więc należy pozostać czujnym i odważnym, albowiem Ciemne Moce niczego nie boją się bardziej jak Światła które kładzie im kres i Miecza Światła który w mgnieniu oka stawia kres ich widmom.

Tym krótkim Przesłaniem błogosławię Was
i zapewniam o mojej wszechobecności w Waszym Życiu.

Wołajcie mnie, wołajcie mnie, wołajcie mnie!

Ja Jestem
ARCHANIOŁ MICHAŁ

Źródło: lichtweltverlag.com
Tłumaczenie: Team TERRA

http://wolnaplaneta.pl/terra/2013/08/12/12-08-2013-wycentrowani-w-swiadomosci-chrystusowej-archaniol-michal/

Skomentuj

