Eileen Meyer : Co to jest Wydarzenie? Spotkanie z Twoim Stwórcą

Obrazek
15 lutego 2014 r.
http://adaptingtograce.com

Ostatniej nocy obudziłam się w Wydarzeniu pełnego (kompletnego) ciała-umysłu – ducha. To było całkowite zanurzenie się w Jedności i Mądrości, która Jest tą Jednością w uformowanej mnie, przez demonstrację, na kilka godzin, które są tym, czym „Wydarzenie” jest. W pełni spodziewałam się obudzić rano i otrzymać potwierdzenie, że to się stało, że w rzeczywistości ono wystąpiło dla każdego. Jak dotąd jednak, zaczynam rozszyfrować, że to co przeżyłam było podglądem tego, w co każdy człowiek wejdzie w jego własnym terminie tego skrzyżowania lub Spotkania z naszym Stwórcą.

Nie jestem w stanie udostępnić całego zrozumienia, które się integruje, więc będę po prostu dzielić się pęcherzykami tu i tam, jak to piszę tego ranka. Postawmy sprawę jasno, to udostępnienie jest wynikiem mojego bezpośredniego doświadczenia, a potem moich najlepszych prób, aby przełożyć je na język.

Zrozumcie, że nie używam zwrotu „Wydarzenie” normalnie, ale od staram się przekazać to przez język, jestem ośmielona używać słów i fraz, z którymi ludzie mogą się identyfikować. Osobiście nie lubię używać „popularnych” duchowych słów i zwrotów, ponieważ to wyzwala intelekt i jego obsesje poszukiwania przez umysł i dopasowywania zapisów z przeszłości w celu ochrony umysłu przed koniecznością odczuwania jakiegoś dalszego dyskomfortu wobec czegoś „nowego” lub „nieznanego”. Cholera, moglibyśmy nazwać to wielkim „Strzyżeniem Pudla” nie obchodzi mnie to.

To „zdarzenie” dotyczy Energii Źródła, i jak ( i czy ) wznosimy się, aby ją spotkać, co określi, jak nasze życie będzie rozwijało się od tego momentu. Nie jestem surferem, ale po tym doświadczeniu ostatniej nocy, nie sądzę, że może być lepsza analogia do tego, co jest w zanadrzu. Kiedy obudziłam się w niej, mogłam od razu poczuć Falę – Obecność czegoś zadziwiająco rozbudowanego niż w moim codziennym poziomie ludzkiej świadomości. Ze względu na nasz poziom dostosowania do małości, tu na Ziemi, nasz strach i gotowość do oporu i obrony przed tą większą częstotliwością występuje natychmiastowo.

Nasza następna myśl jest niezwykle ważna. Wybierz Miłość. Byłem świadkiem znaczenia tego w 1991 roku, kiedy to pokazano mi tak żywo przez moich gości. Wczorajsza Obecność poinformowała / przypomniała mi, że mogę pozwolić jej na to, aby przelała się przeze mnie i ponad mną i to nie tylko spowoduje komfort, ale w sumie, poziom orgazmu, rozkosz… i tak się stało. Nie przesadzam. Są to fale Miłości Absolutnej, w których masz szansę na powstanie i spotkanie się z Absolutną Jednością i pojechać w ć
Główne punkty tego, co przez to demo zrozumiałam, są rodzaju :

Na tym skrzyżowaniu / czasie już zdecydowaliśmy, kim jesteśmy i nasz wypadkowy wybór – Miłość albo strach – gdy Częstotliwość Źródła wkrótce spotka naszą ( pozornie ) otoczoną kordonem – świadomość. Jednak, bez względu na wybór, WSZYSTKIE istoty ludzkie są całkowicie i w pełni kochane bezwarunkowo. (To jedna rzecz, napisać te słowa, a co innego poczuć prawdę o tej wiedzącej mądrości w czyjejś krwi i kościach.)

Zanurzenie jest jak w wodzie. Możemy poczuć się jakbyśmy tonęli, ale jeśli kiedykolwiek miałeś świadomy sen, gdzie zdajesz sobie sprawę, że możesz nagle oddychać pod wodą, będziesz zdolny odnosić ogólną radość z tego. Jest tu na pewno całkowite zaufanie i poddanie się, co jest wymagane w celu przesunięcia w pozwolenie tej Miłości BYĆ tym, kim jesteś, i wspierać swoją własną, unikalną, poszerzoną świadomość człowieka – na – Ziemi.

Nie będziemy pochłonięcie przez to i staniemy się jak Borg w Star Trek. Ta Miłość wypełnia nas i wspiera nasze własne unikalne, kreatywne inspiracje w odbudowie naszego indywidualnego i zbiorowego życia w doświadczenia wyższej częstotliwości Ziemi. Jeśli jesteśmy gotowi, aby w pełni TO zaakceptować, stajemy się dyrektorzy tej Wszystko Kochającej Siły, channelowanej w to, co nas podnieca do głębi naszej istoty.

Pozwólcie odejść wszystkim zakłóceniom, dramatom i drenażom tego, co „źli chłopcy” robią w świecie bankowości, przemysłu zbrojeniowego, polityce, bla bla, bla. Znajdź odwagę wewnątrz, aby spotkać swojego Stwórcę i pozostań w formie (ciele). W ten sposób to odbywa się… w jednej chwili. Źli chłopcy nie mogą cię znaleźć lub mieć wpływu na Ciebie w tej wszechogarniającej częstotliwości Miłości, którą teraz ucieleśniasz i posiadasz.

Jest tak dużo więcej tego… tomy…, że nie jestem w stanie zapisać tego słowami, na stronie w tej chwili… z wyjątkiem… NIE BÓJ SIĘ. Pozwól MIŁOŚCI wypełnić cię prawdą tego, kim jesteś, i Wszystko jest dobrze.

EM Meyer

źródło: http://2012allabout.blogspot.com/

148 comments on “Eileen Meyer : Co to jest Wydarzenie? Spotkanie z Twoim Stwórcą

  1. Taki cytat z powyższego przekazu:
    „obudziłam się w Wydarzeniu pełnego (kompletnego) ciała-umysłu – ducha. To było całkowite zanurzenie się w Jedności i Mądrości, która Jest tą Jednością w uformowanej mnie”

    Czyli można wraz z Ciałem ‘zanurzyć się w Jedności i Mądrości???? ….. 🙂 🙂 🙂
    A Ktoś 😀 tutaj, nie tak dawno twierdził, że nie można…… hmmmmm???? 😀 :********* 😀

    • @Dorota 🙂 ,,,,,, znowu jestem w Ciele ,,,, nie będę pisał że dawno mnie tu nie
      było ,,,,, bo jak kiedyś na innym forum tak zacząłem mój koment to admin poradził mi abym wrócił do swojego „miękko wysłanego pokoju” 😉 ,,,, potem wysłał mi życzenia na nowy rok i przeprosił ,,,, wybaczyłem 😉 ,,, też byłem kiedyś adminem 😉
      ,,,,, wróciłem do internetu po paru dniach i odpiszę 😀 ***************

      • Tak, w nawiązaniu do Ciała 🙂
        „Najwyższą frekwencją ciała fizycznego jest światło. Światło jest najrzadszą formą materii, do której ciało fizyczne może powrócić.
        Jesteśmy ciałem świetlistym i znajdujemy się jedynie w procesie przejścia do materii bardziej eterycznej. Proces ten jest planem ciała fizycznego, aby takim się stało. Od wieków wmawiano nam, że ciało fizycznie jest balastem dla nas i nie doskonałym tworem materii i dzieli z nią wszelkie ograniczenia, co powodowało zamkniecie człowieka w obiegu narodzin i śmierci.
        Jeżeli zrozumiemy funkcję ciała fizycznego to nastąpi zanik wszelkich niedoskonałości ciała fizycznego włącznie ze śmiercią, ciało wtedy przejdzie poza trzeci wymiar do najwyższej swojej oktawy będącej światłem. To nam uzmysławia potrzebę uświadomienia sobie faktu, czym jest w rzeczywistości ciało fizyczne.”

        Ten cytat pochodzi stąd 🙂
        https://soulowicz.wordpress.com/2012/08/09/taniec-slonca-slonce-nie-jest-tylko-fizycznym-sloncem-tak-jak-i-ty-nie-jestes-tylko-fizycznym-cialem/

        PS @ xylotet 🙂 , ale dlaczego ja się tak uparłam, żeby Ciebie „do kupy” 😉 pozbierać, to zaprawdę powiadam Ci: tego nie wiem!!! 😀 😛 :************ 😀

        ❤ 🙂

      • @Dorota ,,, 😀 ,,,, bo jesteś Kobietą i masz Misję do spełnienia ,,,,, i nie ma znaczenia to które z nas Pierwsze pojawiło się na tej planecie ,,,,, ja nie wiem
        dlaczego się tu zjawiłem ,,,, i dlaczego tu jeszcze jestem ,,,, mogę tylko spekulować
        ,,,, 🙂 😀 ********

      • @xylotet 🙂 , no to mnie uspokoiłeś, bo już myślałam, że wiesz coś, czego ja nie wiem….. przynajmniej na razie……. 😉 😀
        Ja, jak widzisz jestem do naszej Planety b. przywiązana i to nie ‘łańcuchem’, ale znacznie mocniej……… 🙂

      • @ Dorota ,,,, 😀 ,,,, wiem coś czego nie wiesz (albo nie chcesz wiedzieć) ,,,, choć nie jestem Stąd i nie jestem
        przywiązany Do ,,,,,,,,,,,, ale jestem Tu już Bardzo długo ,,,,, 🙂 😀 ********

      • @ xylotet, 🙂 nie wiem, bo może mi to przeszkadzać w tej mojej ‘Misji’ , a Ty jesteś już ‘Bardzo długo’, ‘nie Stąd’, więc co???????……
        Albo pomagasz , albo przeszkadzasz, albo jedno i drugie…………….. 😉

      • @Dorota 🙂 ,,,, jesteś bardzo mądrą dziewczynką ,,,, na tym etapie Relacji
        „source to target mapping” ,,,,,, jedno i drugie ,,,,,, 😛 😀 ***********

  2. Janusz Zagórski wezwał przed chwilą do 7-dniowej medytacji i wizualizacji Pokoju dla Ukrainy – codziennie o 23:00. ❤

  3. Jeszcze ‘trochę’ o Relacji Duch-Materia 🙂
    Kolejny (58) odcinek Wiedzy Duchowej o Wszechświecie Tadeusza Owsianko.

    ❤ 🙂

  4. Witam cieplutko:) Zwracam się do Was z zapytaniem. Czasami podczas medytacji słyszę chór. Jest to niesamowite przeżycie. Jednak zastanawiam się, skąd śpiew pochodzi. Macie może jakieś pomysły? Pozdrawiam 🙂

    • Gdy nasze pole osiąga sprzyjającą częstotliwość rezonansową, gdy nasz portal Serce-Szyszynka-Wyższe Ja jest drożny lub gdy przebywamy w Przestrzeniach związanych z naszymi poprzednimi zywotami, mogą pojawiać się spontaniczne portalowe wstrzałki do owych czasoprzestrzeni.

      Tu podaję konkretny przykład (23 minuta):

      „My wszyscy słyszeliśmy, mieliśmy takie wrażenie, że słyszymy jakąś muzykę”…
      ❤ 🙂

  5. Dziękuję Ci 🙂 Możliwe, że jest to z poprzedniego wcielenia. Panią Reginę słuchałam z zapartym tchem. Kilka miesięcy temu odkryłam, że mieszkałam w Gudźaracie (Indie). Mam od urodzenia znamię w kształcie tego państwa. Filmik przypomniał mi, że jako mała dziewczynka z umiłowaniem tańczyłam taniec Słońca. Bardzo dziękuję Ci za odpowiedź, choć owy chór nadal będzie dla mnie miłą zagadką 🙂

  6. Dla ciągle poszerzającego się 🙂 Kręgu Świadomie Medytujących 🙂 proponuję taką Medytację:
    http://naszemedytacje.blogspot.com/2013/04/medytacja-doskonaego-zdrowia-4-kwietnia.html

    I jeszcze taką Modlitwę 🙂 :

    „Gaju, Matko-Siostro moja!
    Łączę się z Tobą dla dobra wszystkich będących w Twoich objęciach.
    Żyjmy razem w Doskonałości
    naszego Brata-Ojca-Matki, Stwórcy Wszystkiego Co Jest.”

    Życzę wspaniałego niedzielnego pobytu w Naszych Ciałach 🙂
    ❤ 🙂

    • Tak, tak, skoro postanowiliśmy przejawić się na tym gęstym nośniku, to jakiś ważny cel w tym musiał być… 😉 Mało kto lubi swoje Ciało, nie mówiąc już o nawiązaniu z nim jakiejś głębszej relacji, a nawet o pokochaniu go 😉 Matrix Ciało maksymalnie uprzedmiotowił, radośnie zachęca do wszelkich zabaw z krojeniem go, naciąganiem, nastrzykiwaniem, faszerowaniem i wszelkim przeforsowywaniem. A najlepszy sportowiec to taki, który biegnie ze złamaną kością… 😉

      To pokazuje, jak poważną i wielopoziomową pracę mamy na tym poletku do wykonania.

      To w końcu w Ciele przecież znajduje się ten wspaniały Portal do lżejszych i mniej gęstych światów… 🙂

      Jestem cielesny. Cieleśnie cielesnych pozdrawiam 🙂

  7. @Mariusz ,,,, a co byś powiedział na to gdybyś nagle rozpoznał że to Twój umysł ,,,
    właśnie Matrixsem jest ? 😉 ,,,, z całą historią ,,,, i wyobrażeniami o rzeczywistości ,,, czyli z podmiotami jego własnych dywagacji ,,,,, że jest on czymś jak okulary google które tworzą Ci jakiś realizm
    z czystej gry światła i cienia ,,,, ja wiem że umysł nie lubi Sam się Rozpoznawać 😉

    • No jasne, że umysł „z całą historią i wyobrażeniami o rzeczywistości, czyli z podmiotami jego własnych dywagacji” to też jedna z matryc. I właśnie po to tu przyszliśmy, by go bezlitośnie zdemaskować 😉 Cały przecież tak zwany rozwój duchowy [tak zwany, bo każdy rozwój jest duchowy ;-)] polega właśnie na ciągłym (właściwie nigdy nie kończącym się) oczyszczaniu matrycy swego umysłu z przeróżnych śmieciowych treści – narosłych w nim zarówno przez wieki wcieleń (genetyczna pamięć komórkowa), jak i przez lata edukacyjnego i konfesyjnego terroru w latach obecnego przejawienia 🙂

      Ku temu jesteśmy też prowadzeni i na tych łamach: ku ciągłemu resetowaniu treści nieewolucyjnych z matrycy. A jest tego niestety więcej niż się lajtowym newage’owym pięknoduchom jawi 🙂 Tu potrzebna jest naprawdę porządna skupiona praca i oczywiście znajomość technik (które nam tu Mistrzowie wspaniałomyślnie zapodają). ❤ 😀

      • 😀 ,,,,,, ❤ 🙂 ,,,,,, pewnie jeszcze powrócimy do tego "sferycznego touch screen"
        który nas otacza ,,,,, i tego co na nim wyświetlamy 😀 *************

    • „Sferyczny touch screen” jest ekranem, na którym wyświetlane są nasze wersje rzeczywistości. Te wersje spotykają się wzajemnie z wersjami innych ludzi i tworzą naszą ‘matrixową’ rzeczywistość. To, co tam mentalnie wkładamy, to wszystko razem miesza się i powstaje taka ‘zupa’, bardziej lub mniej smaczna….. Im więcej cienia tam ‘dosypiemy’, tym mniej jest smaczna i mniej strawna, a może być nawet trująca…. 😦

      Jeśli wątpimy w Czystą Bezwarunkową Miłość i Jej Opiekę, wtedy nie ‚czując’ Całości i będąc oddzielonymi mentalnie od Niej, dodajemy do tej ‘zupy’ swój ‚cień’ powodowany na przykład lękami przed czymś co nas może spotkać……..Natomiast Świetlistymi myślami można ‘rozjaśnić’ tę ‘zupę’ i wtedy rzeczywistość wokół nas staje się mniej straszna…., a nawet coraz jaśniejsza 🙂

      Ta nasza rzeczywistość jest jak życie w wielkim szklanym kloszu z żarówką w środku. Im dalej od Centrum z CBM tym ciemniej, ciężej i straszniej….. Jest wielu takich, którzy nie wierzą w Centralne Światło i stoją jakby pomiędzy kloszem, a żarówką……. w dodatku odwróceni do niej tyłem….. Widzą tylko ‘ekran’ i widowiska, które sami stwarzają wespół z innymi bardziej lub mniej ‚ciemnymi’, ‚szarymi’ z rozmaitymi domieszkami kolorów 😉

      Natomiast, gdyby zechcieli się tylko odwrócić o 180 stopni, zobaczyliby Rzeczywistość diametralnie różną……, bo im więcej Światła, tym jest jaśniej, lżej i przyjemniej… 🙂

      „Na Początku było Słowo, a Słowo było u Boga i Bogiem było Słowo. Wszystko przez Nie się stało, a bez Niego nic się nie stało, Co się Stało. W nim było Życie, a Życie jest Światłością Ludzi, a Światłość w ciemności świeci i ciemność Jej nie ogarnęła”. 🙂

      ❤ 🙂

    • „My widzimy to odwrotnie. Jesteście duchowymi istotami, otwierającymi się na ziemskość. Ziemia jest wspaniałym celem podróży, ukrytym diamentem, który dopiero objawi swoje prawdziwe piękno. Ziemia jest Ziemią Obiecaną!
      Niebo jest miejscem waszych narodzin. Ale nie wrócicie do stanu świadomości, który pamiętacie jako „Dom” lub „Niebo”, do stanu czysto duchowego istnienia. Przygoda Tworzenia wiedzie was ku nowym miejscom przeznaczenia; zawsze się rozwijacie i zmierzacie ku całkowicie nowemu typowi świadomości. Ziemia jest niezwykle istotną częścią tej podróży”…
      http://jeszua.blogspot.com/2011/05/meska-i-zenska-energia.html
      🙂

      • Mariusz 🙂 , o to,to,to……. 🙂 i o to chodzi, o to chodzi….. 🙂

        Czysta Bezwarunkowa Miłość zmierza asymptotycznie do Czystego Odczuwania 🙂 , bo przecież nie chodzi o to, żeby śpiewać nieustannie ‘Hosanna’ 😉 w Czystym Bycie, ale chodzi o to, żeby radośnie Tworzyć z Nitek Światła 🙂 i Miłości 🙂

        ❤ 🙂

  8. Zgadzam się z Wami, czasem mam wrażenie, że się dobrze znamy 😉 Ja uważam że na początku była myśl. Bo żeby coś powiedzieć najpierw trzeba pomyśleć ❤

  9. Witaj Mariuszu!
    Przepraszam, bo całkowicie nie na temat – lecz ” zżera” mnie ciekawość.
    Wiem, że jesteś biegły z astronomii – czy mógłbyś powiedzieć coś na temat Krzyża Południa, widocznego z Lublina?

    • Droga M’ Niosąca Błękitny Płomień, jeśli Krzyż Południa jest widoczny z Lublina, to znaczy, że Ziemia już się wzniosła, a mnie nikt nie raczył nawet obudzić… 😉 🙂 😀

      W europejskich stronach Krzyż Południa ostatnio był widywany ok. 500 roku przed Chrystusem. Jak sama nazwa wskazuje, jest widoczny z Południa, np. z Australii. Chodzi Ci zapewne o Gwiazdozbior Łabędzia, który jest również w kształcie krzyża i który (jako widoczny na naszej półkuli) nazywany bywa Krzyżem Północy. Podstawową wiedzę na jego temat znajdziesz choćby tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwiazdozbiór_Łabędzia

      To astronomia. Jeśli zaś chodzi o astrologię, to w analizie kosmogramu brana jest czasem pod uwagę najjaśniejsza gwiazda Łabędzia – Deneb. Jest ona sprzyjająca i ma znaczenie podobne do Wenus i Merkurego. Obdarza inteligencją, kreatywnościa, oryginalnością, prostodusznoscią, przynosi uzdolnienia astrologiczne, pisarskie oraz talenty w działalności publicznej. Ma jeden minus: czasami może symbolizować… pogryzienie przez psa 😦

      Deneb zajmuje jednak godne miejsce na Zodiakalnym kole, gdyż sąsiaduje z Królewską Gwiazdą Fomalhaut, która jest powiązana z… Archaniołem Gabrielem 🙂

      I tak oto dobrnęliśmy od krzyża do naszego Mistrza 🙂

      Serdecznie Cię pozdrawiam, Droga Rodaczko ❤ 🙂

      • Wielkie dzięki zwłaszcza, za wypowiedź miłą memu sercu o AA Gabrielu.
        Wujcio google wyraźnie „zapodaje”- Krzyż Południa. Znajomi z teleskopem też twierdzą, że widać Krzyż. Czyli zgodnie z zapowiedzią- jesteśmy już Wzniesieni.
        A AA Gabriel twierdzi, że to nie Łabędź.

      • W moich okolicach również był on widoczny 🙂 Wzniesienie przebiegło pomyślnie 😉

    • M’, przepraszam, a jednak Lublin ma coś wspólnego z Krzyżem Południa 🙂 Wsłuchaj się w ten Wznisieniowy tekst, śpiewany przez ludzi od nas…

      ❤ 🙂

    • Nie mieszkam w okolicach Lublina i nie mam lunety, więc nie mogę niczego konkretnego zobaczyć na niebie, a Wujcio Gugle o Krzyżu Południa nad Europą powiedział mi dzisiaj tylko coś takiego 😛

      http://forum.gazeta.pl/forum/w,101385,147642620,148231354,Krzyz_Poludnia_nad_Europa_Srodkowa.html

      To jest ‘news’ 😉 z listopada ub. roku, a innych mi Wujcio nie chciał ‘zapodać’, więc jeśli mogę uprzejmie poprosić Szanownych Znawców Tematu o jakieś bliższe wieści o Wzniesieniu, Krzyżu i co w tej sprawie powiedział AA Gabriel, będę bardzo wdzięczna za info 🙂

      Z góry dziękuję i pozdrawiam b. serdecznie 🙂
      ❤ 🙂

      • Ci, którzy już się wznieśli i mogą oglądać niebo z każdej strony – to widzą zapewne i Krzyż Południa, i inne cuda 😉 Dla pozostałych zaś mieszkańców półkuli północnej (a ja do nich należę) Krzyż Południa jest – jak napisałem – niestety niewidoczny ;-( Kiedyś tak nie było. W starożytności Krzyż Południa był widoczny w Europie. Zniknął nam z oczu w wyniku zjawiska PRECESJI osi Ziemi (oś ziemska kreśli na tle nieba okrąg; zakreślenie pełnego okręgu trwa około 26 000 lat; okres ten nazywany bywa rokiem platońskim). Jest to więc bardzo powolny proces. Skutkuje on jednak stopniowym przesuwaniem się widzianego przez nas, z naszej półkuli, fragmentu nieba. Czyli niewzniesieni Europejczycy, by zobaczyć Krzyż Południa, muszą lecieć aż na południową półkulę 😉 🙂

        Lepsza od dr Gugla jest jednak pani prof. Wikipedia, choć i ona (np. w sprawie ojcow naszych, Słowian, jest stronniczo nieprawdziwa). Sprawę rzeczonego gwiazdozbioru wyjaśnia jednak dość klarownie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Gwiazdozbiór_Krzyża_Południa

        Krzyż Południa w naszej szerokości geograficznej osiągnął rangę pewnego archetypu z tego zapewne powodu, iż będąc dla nas niewidoczny, stał się tym samym… mityczny. Czego nie możemy ogarnąć – mitologizujemy…

        Na pocieszenie mamy jednak – jak napisałem powyżej – Krzyż Północy, czyli Gwiazdozbiór Łabędzia 🙂

    • Dzięki, Mateusz, za ten wartościowy materiał 🙂 Ukraina to kraj szamanów. Tam kościół tak nie tępił oświeconych. Trzeba będzie kiedyś zrobić szamanią rundkę po tym kraju…

  10. 🙂 ,,,, jest Stellarium ,,, jest Celestia ,,,, są one dla windowsa linuxa i dla maca,,,,
    są darmowe w odróżnieniu od Starry Night Pro ,,,,,, 😉
    w stellarium jak się ustawi właściwą lokalizację i ukryje horyzont to można
    zobaczyć pozycje nawet tych niewidocznych z danej lokalizacji gwiazdozbiorów
    i gwiazd ,,,,, jest tam wiele opcji więc można się fajnie bawić ,,,,, 😀 ********
    Dobranoc wszystkim ,,,,,, Dorota :-D******* dobrej nocki
    Mariusz 😀 ******* dobrej nocki powinieneś bliźnim zaproponować te programy 😀

      • Wciaz sie mowi jaki ten nasz wszechswiat ogromny , mimo wszystko szczena mi opadla , dzieki Dorotko 🙂
        Chcialem sie tez z Wami podzielic ze czuje sie ostatnio nie ziemsko 😀

      • @teeron 🙂 , też czuję się nieziemsko 🙂 , widocznie te nasze nielokalne Dusze już na całego ze sobą flirtują 😉 , a my nic o tym nie wiemy 😉 😀
        Co do tego przekazu z Księgi Urantii, to coś czuję w ‘kościach’, że to jest tylko wersja ‘lajt’ dla pisklaków, które dopiero wyszły ze skorupek 😉 To Wszystko Co Jest jest potężnie ‘zagmatwane’ i jeszcze wiele roboty przed nami, aby tę Układankę rozpoznać…..
        ❤ 🙂

      • @teeron 🙂 , proszę bardzo 😉
        Jeszcze dodam, że to nie jest tak stabilne jak ten film pokazuje…. Wszystko się przemieszcza, oczywiście w konkretnym, dopasowanym do danego ,Momentu’ Miejscu, ale Światy się wznoszą i Celem tej ‘Zabawy’ jest, aby to ‘Co było na Dole, znalazło się na Górze’ i tak bez końca 🙂 😀

      • co do tego gora/dol to niby nie wiedzialem choc zawsze tak czulem hehe
        to my teraz wchodzimy bardzo wysoko:)

      • Dzieki Mateusz widzialem to juz kiedys, mocne, ale to video dalo tym wielkosciom inny wymiar , ma tez wysoka wibracje 🙂

      • @teeron, pamiętam jak pierwszy raz w szkole pokazano mi model atomu i wtedy sobie pomyślałam, że jeśli Ziemia i inne Planety tak krążą w kółko jak elektrony to my pewnie jesteśmy w jakimś większym atomie i na przykład jesteśmy w nodze od stołu u jakichś ‘olbrzymów’ 😉
        Wygląda na to, że to mniej więcej w uproszczony sposób tak wygląda 😉
        A to nasze Wzniesienie nas ‘powiększy’ w sensie możliwości 🙂 To wszystko zmierza do naszej świadomej nieśmiertelności i do ‘zatrudnienia’ nas w roli Stwórców nowych Światów 🙂
        No, tak mniej więcej to czuję 🙂

      • A szkolą 😀 nas tutaj, żebyśmy poznali swoją Moc i jak już będziemy się brali do roboty 🙂 , to żebyśmy Całego Wszechświata nie zepsuli, bo Wszystko jest ze sobą połączone energetycznie i jakkolwiek tam jeszcze 😀

      • tez tak widze i tez mialem wizje z olbrzymem tylko ze jeszcze potem on byl atomem u innego a ten ostatni byl atomem u mnie 😛
        a z jakiej gwiazdy pochodzisz , ja najpewniej arcturus 🙂

      • @teeron, a skąd Wy to wiecie skąd jesteście???? 😀 ………X-Lotek 😀 też wie skąd pochodzi 😉 ….. Ten wie….. Tamten wie……, a ja nie wiem 😦 ….. ale może to i lepiej 😉 😀
        Ps, z tymi atomami coś musi być ‚na rzeczy’…… to jest jak ‚baba w babie’ 😉 😀

      • pomyslalem ze chce wiedziec i zaczelo wyskakiwac, podobnie z innymi wcieleniami pomyslalem przed zasnieciem i dostalem piekny sen z przekrojem od krzaczka poprzez drzewa, zwierzeta i ludzi, obudzilem sie na etapie wojny wietnamskiej hehe no ale zdaje sobie sprawe ze moglem troszke wplynac swoimi oczekiwaniami 😉

      • @teeron, i ten atom u Ciebie jest zbudowany z tych Ultimatonów, które mają w środku Raj 😀 ………… A w tej Księdze piszą, że jest Jeden Raj ……. Ten sam Raj i ten Największy i ten Najmniejszy jest Tym samym Rajem 😛 😀 , czyli jest to główne Centrum Wszelkich Energii tej Całości 😀
        PS ja jak tu ‘powszechnie wiadomo’ 😉 nie lubię tych „śnień”, ale wolna wola…. 😀 ,,,,,, i pewnie zgodnie z moją wolną wolą 😀 nie znam swojego pochodzenia, jednak Coś tam czuję…. tego się nie da nie wiedzieć 😉 🙂

      • Już teraz całkiem na koniec jeszcze dodam, że Najbliższy i Najmocniejszy, dostępny Nam Raj jest w Centrum Naszych Serc 🙂

        Dobrej Nocy Wszystkim 🙂 ********** 🙂

      • ale pochodzenie to nie ze snu no przynajmniej nie z tego w lozku hehe, a pewnosci calkowitej to nie mam , napisalem „najpewniej” 😉 bo najbardziej z nimi rezonuje. Nie glowie sie nad tym caly czas, ale cos mnie tam ciekawi 😉 A zadalem to pytanie bo poznalem dzis czlowieka ktory oznajmil mi ze wlasnie stamtad pochodzi 🙂

      • X-Lotek 😉 ,,,,, wie że nie jest z tej bajki ,,, ale w tej nieskończonej liczbie bajek
        (czytaj rzeczywistości,,, 😉 ) ,,,, sam już się zagubił ,,, i nie wie czy ta ostatnia bajka
        z której tu przybył ,,, a może jeszcze jakaś wcześniejsza,,,,, jest jego właściwą bajką (czytaj Domem) 😀 ***********
        Ps. Wszechświat pewnie wydaje się być ogromnym ,,,, ale jak ogromny jest
        świat złożony z nieskończonej liczby Wszechświatów 😉

      • X-Lotek 🙂 ‘trochę’ się po Drodze ‘zapętlił’ i dlatego chronologia bajek mu się pomieszała 😉
        Zgodnie z Uniwersalnymi Zasadami każda następna Bajka jest mądrzejsza i ładniejsza od poprzedniej 🙂
        Ale jak to mówią: nie ma tego ‘złego’ , co by na Dobre nie wyszło 😉 , więc Morał z tych wielu ‘bajek’ i ‘Bajek’ jest taki, że Prawdą jest to, co powiedział pewien Klasyk: „Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie”
        ❤ 🙂

    • Xylotet, z laptopem trudno spacerować 😉 Najlepsze najprostsze. Wychodzisz przed chałupę (w dużych miastach źle widać niebo), przykładasz do gwiazdozbioru komórkę ze SkyMaps – i masz podpisy pod ilustaracją 😉 🙂

      • @Mariusz ,,, w dużych miastach jest tylko namiastka nieba ,,, taki sentymentalny
        symbol dla ubogich 😉 ,,,, ostatni raz „oczami fizycznymi” Prawdziwe Nocne niebo widziałem w dzieciństwie było to na wsi i dawno temu ,,,,, 😀
        ,,,, dobrej nocki i prawdziwego nocnego nieba wszystkim ,,,, 😀 *******************

      • Kiedyś takie prawdziwie rozgwieżdżone niebo widziałam w Bieszczadach na wycieczce szkolnej…. 😀 Wtedy też dostałam do przeczytania od pani bibliotekarki moją pierwszą ‘poważną’ 😉 książkę 🙂 i to był „Karlsson z Dachu” 😀 ……. to były czasy….. 😛 :D, ale co by nie mówić: Teraz i tak jest lepiej 🙂 ❤

      • 🙂 ,,, tak,,,, w Bieszczadach tam się urodziłem i wychowywałem 😉 ,,,, to już teraz
        wiem skąd w moim życiu zjawił się ktoś taki jak Karlson z dachu 🙂 🙂 😀
        ,,,,, to tyły rzeczywiście czasy ,,,,, 😀 ***********

      • X-Lotku 🙂 , a dla Ciebie mam informację z nocnego nieba 😛 …… , otóż, udało mi się ‘namierzyć’ wczoraj z mojego balkonu: Oriona, Syriusza, Kastora i Polluksa i jeszcze Aldebarana……… i tyle, więcej na mojej ‘namiastce dla ubogich’ 😉 ………..nie zobaczyłam …. 😉 😀 😛

  11. Właśnie w teraz oglądam b. interesujący program na PLANETE+ o ekologicznym rolnictwie na Gai 🙂

    Ten program będzie znów w najbliższą niedzielę o 8:45
    „Plony Przyszłości”

    Gorąco polecam 🙂 ❤
    Dobranoc Kochani 🙂 ************ 🙂

  12. również właśnie oglądałem i polecam 🙂 Bardzo podnosi na duchu to że coraz więcej ludzi chce odstawiać chemię i wracać do natury. i że coraz więcej się o tym mówi ❤ Dziękuje za wszystko Kochani :*

    • 🙂 Zaczęłam ten program oglądać od momentu jak wspaniały Meksykanin opowiadał o sposobie sadzenia trzech roślin obok siebie. Ten stary sposób uprawy nazywany tam Milpa, polega na sadzeniu razem kukurydzy, fasoli i dyni. One pomagają sobie podczas wzrostu 🙂 …..Kukurydza służy za ‘tyczkę’ dla fasoli, fasola wzbogaca glebę w azot, a liście dyni chronią ziemię przed nadmiernym wysuszeniem,,,,,, i nawet chwasty są tam mile widziane….. piękny film….. 🙂
      I jakie obfite zbiory….. i smaczne….. 🙂
      W Afryce też dużo się dzieje i w Japonii i w Niemczech…….. ❤ 🙂

    • ‘Magik’ Dynamo też ostatnio ‘przechodził sam siebie’ 😀
      Rozgrzewał swoją rękę do temperatury, która topiła szkło, ‘wyfruwał’ z dyskoteki ponad głowami ludzi, ‘pobierał’ palcem wodę z fontanny i wlewał za pomocą palca drugiej ręki do naczynia, ‘stwarzał’ w wiaderku ryby, a w końcu zniknął na oczach przechodniów i zostawił po sobie tylko ubranie 🙂
      ❤ 🙂

  13. tak Dynamo też jest niesamowity. Drugą techniką hodowania roślin zgodnie z naturą wymienioną w tym filmie była technika push-pull (odepchnij przyciągnij) Jeden gatunek rośliny rosnący razem z kukurydzą odpychał szkodniki a drugi obok uprawy je przyciągał.

      • Z tymi ‚zamówieniami’ to rzeczywiście ciekawa sprawa, bo dokładnie w tym samym czasie, kiedy Wy oglądaliście instruktaż upraw, ja wyjaśniałem koledze metodę przeprogramowywania nasion GMO… 🙂 Teraz mogę mu zapodać do kolekcji i Wasze odkrycie. Dzięki. 🙂

      • A ja na ten program trafiłam całkiem ‘przypadkowym’ Przypadkiem 😉 , bo miałam zamiar oglądać Starożytnych Kosmitów na History HD o 21 i szukając pilotem tego programu po drodze była PLANETE+ i akurat ten fajny Meksykanin wyjaśniał sedno swoich upraw, więc porzuciłam ‘kosmitów’ i z wielką przyjemnością obejrzałam ten ‘przypadkowy’ program 🙂
        Dzieje się!…. 😀 dzieje……. 🙂

    • Taki cytat z powyższej strony, za którą wielkie dzięki Mariuszu 🙂

      „Do kształtowania „nowej kory” mózgu prowadzi nic innego, jak właśnie budzenie i kształtowanie inteligencji serca, którą ma w sobie każdy z nas. Ta „nowa kora”, związana jest z rozwojem mądrości i dążenia do prawdy oraz uczuć wyższych takich jak odczuwanie piękna, odwagi, radości, zaufania, miłości, współczucia, zrozumienia, troskliwości, odpowiedzialności. Rozwój tych uczuć to szczególna zdolność serca, związana z zupełnie inną niż intelektualna formą inteligencji – inteligencji, którą można by nazwać inteligencją duchową. Może się ona jednak rozwijać jedynie wtedy, gdy emocjonalny umysł został odpowiednio przygotowany i rozwijany był prawidłowo w zdrowej, przyjaznej atmosferze we wczesnym i późnym dzieciństwie.”

      To jest prawda, że zdrowe i przyjazne dzieciństwo dobrze wpływa na rozwój „nowej kory”, ale nie przesadzajmy z tym: „jedynie wtedy”…….
      Właśnie po to jest obecnie Ten Czas, żeby za pomocą różnych technik medytacyjnych i przekazów od Mistrzów te wszystkie ewentualne ‘zagięcia’ wyprostować 🙂
      I od czego są Przyjaciele ? 🙂 …….. 🙂 ❤

  14. @ Mariuszu 🙂 , po dwóch dniach spędzonych na medytacyjnych spacerach wśród łąk i lasów pod błękitnym i słonecznym 🙂 niebem ‘spłynęło’ 😉 na mnie coś takiego:

    „Jan Ewangelista widział w swej wizji, jak przybywają klasy zaawansowanych śmiertelników z siedmiu światów-mieszkań do pierwszego nieba, do chwały Jerusem. Zanotował: „I ujrzałem jakby szklane morze, pomieszane z ogniem; i tych, co zwyciężają bestię, która była pierwej w nich i obraz jej, który trwał poprzez światy-mieszkania i na końcu ostatnie jej piętna i ślady, stojących nad morzem szklanym, mających harfy Boże i śpiewających pieśń wyzwolenia od śmiertelnego strachu i śmierci”. (Doskonałą łączność kosmiczną można mieć na wszystkich tych światach a wiadomości będziecie mogli odbierać dzięki noszeniu „harf Bożych”, morontialnego aparatu kompensującego niezdolność bezpośredniego dostrojenia się niedojrzałego, morontialnego mechanizmu zmysłowego, do odbioru komunikacji kosmicznych).”
    Link do tego, co powyżej:
    http://www.urantia.org/pl/ksiega-urantii/przekaz-47-siedem-swiatow-mieszkan

    Pamiętam, że syn Anastazji projektował swoją Rodową Siedzibę i też tam ‘umieścił’ coś szklanego, tylko nie pamiętam jak on to nazwał. Czy mógłbyś mnie wspomóc po starej blogowej Przyjaźni 🙂
    ❤ 🙂

    • Dzięki Dorotko za przejechanie mnie kijem (miecz świetlny ;-)) po grzbiecie za opieszałość w lekturze kolejnych tomów Anastazji 🙂 Twój komunikat odczytuję jako ponaglenie z krystalicznych światów (‚coś szklanego’) do bardziej twórczego uczestnictwa w Anastazjowej misji 🙂 A propos, mam pytanie, czy ktoś jeszcze z posłanych pań posłanek i posłanych panów posłów doświadcza ostatnio zjawska, jak by to delikatnie ująć, czanelingowego przesytu? 😉 Bo mnie też ostatnio bardziej ciagnie na „medytacyjne spacery wśród łąk i lasów pod błękitnym i słonecznym niebem”…

      • Oj, Ty,Ty……. Mariuszku 😉 🙂 Powiem Ci jak mawiał czasami do mnie mój ulubiony profesor matematyki: I TY TEGO nie wiesz????!!!!………. 😉 😀 😛

        No, więc uprzejmie zapodaję, że to COŚ nazywa się: KOŁO LUSTRZANEJ WODY 🙂
        A Anastazja tak TO opisała:
        „Konstrukcja, o której mówił Wołodia, jest urządzeniem lub częścią urządzenia o niespotykanej dotąd mocy, biologicznego mechanizmu. Możliwości tego urządzenia jedynie można się domyślać.”
        Część X, str 157,158

        Ludzie!!!! NIE SPAĆ!!!!!!!!!………….., bo Was okradną 😛 😉 …………. 😀
        ❤ 🙂

    • „Anastazja Dzwoniące Cedry Rosji” to nie jest melodramat……

      Anastazja mówi symbolami i te książki trzeba czytać Sercem, a nie umysłem. Budzi się wtedy ten ww. ‘Mózg Serca’ z ‚Nową Korą’.

      Wołodia oprócz ‘Koła Lustrzanej Wody’ umieścił w Swojej/Naszej Siedzibie Rodowej „OGNISTEGO PTAKA”

      Ten PTAK też jest opisany w X części, ale dobrze jest zacząć od początku, od pierwszej części, bo wtedy wchodzi się stopniowo w te KLIMATY…….

      ❤ 🙂

      • Tak wcześniej mieszkałem w małym mieście. Marzenia się spełniają! 🙂 Tylko trzeba w to prawdziwie uwierzyć, potem zrobić pierwszy krok w kierunku ich realizacji, potem drugi i jakoś to leci 😉 Takimi krokami nie muszą być same sukcesy, mogą nimi być również porażki a jak jest dużo porażek po drodze to nawet lepiej bo więcej uczą i szybciej się dojdzie 😉 Doroto jak Morwy mi już urosną silne, duże i zdrowe to Ci wyślę trochę owoców, póki co trzeba poczekać kilka lat 😉

      • @Mateusz 🙂 mamy na to całą Wieczność 🙂 niech sobie rosną te Morwy 🙂 ….. poczekam 😀

      • @ Mateusz 🙂 i Młode Pokolenie ❤ 🙂

        To miało być: SAILING HOME ❤ ❤ ❤

        ❤ ❤ ❤

    • ,,,, co znaczy nie Śpijcie????? ,,,,,a jak mówiłem „ŚNIJCIE nie ŚPIJCIE ” to co????
      „bo was okradną „czy CO ?? 🙂 ,,,,, Dorota ,,,,,, Dorota ,,,,, 😀 **********************

      • ‘okradną’ to tylko taka forma ekspresji 😉
        dla wzmocnienia tej ‘inwokacji’ „LUDZIE!! NIE SPAĆ!!!!” 😀
        oj, Xyluś, …. Xyluś….. 😛 ***********

      • O, i tu się kochają… ^_^ jakże miło! 😀 😉 ❤ ❤ ❤ Buziaczki Misiaczki :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* ❤ ❤ ❤ 😀

      • Wikukusiuniunieczuńku 🙂 )))))))))))) Kochany 🙂 )))))))))))) Misiaczku :)))))) :*:*******************, a gdzie się Jeszcze Kochają ????????<3 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 🙂 ))))))))))))))))) 😀 😀 😀 😀
        Ja Ciebie Kocham od Zawsze 🙂 ))))))))))) <3<3<3<3<3<3 :***************** 🙂 🙂 🙂 🙂

      • Masz dawny znaczek Gosiu 🙂 😀 **********************************************************

      • No teraz to już Wszędzie się kochają, bo otwarte zostały drzwi do nieskończoności z nieskończoną miłością na czele 😀 😀 😀 <3333333333333333333333333 :******************************************* <3333333333333333333333333 😀 😛 a z parę dni temu 😛 heeeej… ^_^ no więc cudne duszyczki kwantowo splątane (co widać na załączonym obrazku, bo wciąż czule ze sobą rozmawiacie i przestać jakoś nie możecie, gołąbeczki moje :***************************************<333333333333333333333333333) jest superowo! normalnie nieskończony orgazm w berecie, a nawet bez… 😛 😀 😀 😀 cieszycie sieeeeeeeęęęęę? hęęę? 😀 😀 😀 nop to macie jeszcze buziaczków :************************************************************************************* Wszyscy tak w ogóle, stać nas już, a co! 😀 😛 😀 jejku jak was kocham, aż zaraz zacznę śpiewać!!! 😛 😀 ^_^ she loves you, yeah yeah yeah…i tak dalej… 😉 no to już, bo idę sweterek z praleczki wyjąć i miłośnie roztrzepać :))))))))))))))))))))))))))))))))))))) paputek i narozionko <333333333333333333333333333333 :******************* :DDD ^_^

      • 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

        No, Wikunia 😀 😀 , Ty to umiesz do Pieca 😛 😀 dołożyć 😀 😛 😀 , nawet między jednym miłośnie wytrzepanym 😛 😛 Sweterkiem 😀 😛 , a Drugim……. 😀 😛 😛 …..
        ❤ ❤ ❤ 🙂 🙂 🙂

        Ps. A To Wszystko przez Te Runy 😀 🙂 🙂 ……..eh te Runy 🙂 🙂 🙂 😀 😀
        😀 :********************************* 😀

      • @Gosia ,,,, 😀 ,,,, masz nawet dawny sweterek na sobie ,,,,, nie tylko znaczek ,,,,
        😀 ************************************************************** 😛

      • Wikunia 🙂 tak napaliłaś w Kotłowni 😀 😛 , że można nawet sweterki 😉 pozdejmować i w koszulkach ( no, może nie samych 😉 ) pośpiewać i potańczyć 😀

        🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

        🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

      • Łaaaaa!!!!…no Dorotko, to nieźle już pojechaliście, nawet video razem nagraliście!!! 😀 😀 😀 😀 😀 😀 :******************************************************************* no się wzruszyłam…aż zdjęłam sweterek… 😛 😛 😀

        A mojego sweterka to raczej nie możesz znać, Maruniu, bo go od dość niedawna noszę, NO CHYBA że podglądałeś w przyszłość, he he… 🙂 😀 😛

        A ja podglądam na piechotę inne rzeczy, na przykład od paru dni u ludzi gotowych na to (tzn tych, którym wystarczająco urosło serce w międzyczasie) stare czakry się hurtem wyłączają, i zostaje tylko serduszko i wszystkie jego nowo otwarte poziomy, potem długo-długo nic, a potem dopiero jakaś 500 czakra i ‚wyższe’ 😛 😛
        Poza tym dziś mi wyszło, że już żyjemy pomiędzy 5 a 9w (parę dni temu otworzyła się właśnie na oścież dziewiątka i z nią te różne nieskończoności, naliczyłam 12 głównych rodzajów jak na razie 😉 ), i że od początku roku kolejny nowy wymiar otwiera się co najmniej raz w miesiącu, zazwyczaj o nowiu, a czasem nawet dwa razy 😛 😀 😛 to po prostu cud boski że w tym wszystkim się nie przewracamy, i nawet internet działa, tralala!!! 😀 😀 😀 no więc na równonoc zapewne otworzy się 10w, bo Gaja z tego co wiem celuje w 13w i tworzy podobno cały nowy wymiar, i rzeczywiście tak to wygląda, w sercach nam on rośnie z każdym dniem głębiej… 🙂 😀 ^_^ No to takie mam ploty i dobre nowiny, potwierdzane i przez innych ludzi 😀

        Aha, i jeszcze jeden super-nius: śledziłam, jak dwie pary na skraju rozstania zaczęły na nowo funkcjonować, bo ta osoba z każdej z tych par, która dotychczas spała, nagle w ciągu dwóch tygodni po walentynkach (poszła wtedy niewiarygodna fala miłości, widać nawet anglosaski komercyjny zwyczaj może się nam do czegoś przydać 😛 😀 ) się obudziła na energetycznych planach i migiem dostroiła się do tej obudzonej…myślałam, że mam halucynacje, jak to sprawdzałam, ale okazało się że bynajmniej, rzeczywiście można tak skoczyć teraz, zwłaszcza gdy się mieszka z kimś dobrze ustawionym energetycznie, i ma się ‚wsparcie przyjaciół’ na subtelnych planach. Ci dwaj ludzie wciąż są bowiem obstawiani przez grupę osób, pewnie żeby się ‚nie obsunęli’, naprawdę drużyny działają na okrągło dzień i noc, i jakie to ekscytujące obserwować, na ile części się ‚w tym samym czasie’ dzielimy i lecimy pomagać iluś tam istotom na raz…widać świadomość jest jak ta butelka-niewypijka, he he…ciekawe tylko co w środku chlupie 😛 😀 (miło było Cię namierzyć w ten sposób, Marku, bo Ty też obstawiasz jedną z tych osób, to najwidoczniej Twój stary przyjaciel duszy, choć go w tym życiu nie znasz 🙂 😀 I nie wiem wprawdzie, co tu robisz, ale chyba wiem, czego dużego a świecącego pilnujesz w tym wszechświecie…jak i my wszyscy… 😉 😀 o a Tobie Dorotko wiem, z kim jesteś blisko spokrewniona na poziomie duszy…oraz że nasze duszyczki ze sobą spędziły zaprawdę masę wcieleń…w tym większość na słodko, dlatego tak mnie kochasz… :******************************************** <33333333333333333333333333333333…. 😀 😀 😀 )

        Tak bezczelnie tu do was miłosne listy piszę, bo i tak niedługo wszyscy będą wszystko wiedzieć o wszystkich, a może w międzyczasie ktoś się ucieszy albo zainspiruje tymi informacjami, heeeej!…zwłaszcza że są świeże, nieledwie jeszcze ciepłe 😉 😀 😛

        To na razie buziaczki Misiaczki, jeszcze tu zajrzę, a jakbyście szykowali imprezę w realu na południu pod orzechem, to chętnie się zapraszam 😀 😀 😀 Paputek! ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ :*******************************************************************************

      • PS. A z tymi runami to coooooo?….bo chyba nie doczytałam… 😛 😀 :* :* :*

      • Wikuniu Kochana 🙂 ❤ , te Runy, o których jakiś czas temu mi napisałaś, że coś takiego w ogóle jest 😉 były wisienkami na Torcie i udekorowały Całość, bo czegoś mi tam do Kompletu ciągle brakowało ………… no,,,,,,,,,, więcej nie powiem, bo *******anielska cenzura******* 😀

        A Ty pisz tu dużo, bo jesteś najlepszym Palaczem 😀 😛 😀 w tej Kotłowni 😛 😀 😛 😀 😀 *********
        Buziaczki Kochana 😀 😀 😀 :*********************** ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

      • 🙂 ,,,, na południu pod orzechem to właśnie jestem 🙂 ,,, ale jeszcze nie ma liści
        choć już się obudził ,,,,
        Ps1. co z Mariuszem ?!? zginął ,,,za,,, czy ,,,,na ,,,, Ukrainie ,,,,, i pierwsze i drugie
        nie warte tzw. Zachodu 😉 ,,,,,
        Ps2.,,,,,sweterki w Tutaj zawsze mamy te same 😀 *************************************

      • Kto mnie wołał?
        czego chciał?

        zebrałem się,
        w com ta miał:
        jestem, jestem
        na Wesele,
        przyjedzie tu
        gości wiele…
        żeby ino wicher wiał…

        @Xylotet, to nie ja chciałem tu ginąć na Ukrainę i piękne skądinąd Ukrainki… 😉

        A co do ‚tzw. Zachodu’ i ‚Ukrainy’ to manifestują się tam od dawna zaplanowane – właśnie przez tak zwany Zachód – wielopoziomowe procesy separacyjne (‚dziel i rządź’), które będą elementem długofalowej wojny z caratem i osobistą zemstą na carze za to, że pewnego pięknego dnia postanowił wkurzyć chłopców i rozpocząć własną grę w innej piaskownicy… 😉 Zauważyłeś, że nowi panowie-kaganowie 😉 od samego początku, prawie oficjalnie, oddali Krym – poza wystudiowanymi pomrukami nie angażując się tam zupełnie?

        Strategię separatystyczną mają też w bliskim planie i co do naszego pięknego kraju…, choć osobiście nie mam nic naprzeciwko, by Lubelszczyzna czy Podlasie stanowiły autonomiczną (powtarzam: prawdziwie autonomiczną, a więc niepodległą od nikogo 🙂 ) Małą Ojczyznę… 😉

        To tyle co do aktualnych energii globalnej zmiany.

        Na razie pozdrawiam wszystkich z ‚adwentowych rekolekcji’ na Łonie, z dala od elektroniki…

        Jeśli będzie zapotrzebowanie na Przestrzeni, może się jeszcze kiedy odezwę; jeśli nie – i tak „przyjedzie tu gości wiele…”.
        ❤ 🙂

      • Dziękuje za pozdrowienia 🙂 Wróciłem na chwilę do elektroniki bo w lesie trochę się przeziębiłem 😉 Jestem dalej z Wami i będę nawet gdy mnie nie będzie, bo mam wrażenie, że wszyscy jakoś połączeni jesteśmy 😉 Runy jak i większy arsenał kryształów też mam w planie. Polecam sklep http://www.greenharmony.pl , tam jest wszystko co do zdrowia i harmonii potrzeba 🙂 Pozdrawiam wszystkich!

      • Chwilowo sam w Domu na skraju lasu, niedługo ktoś się do mnie wprowadzi 🙂 Póki co czasem mam gości. W jakąś kompletną dzicz mnie nie wywiało 😉 do centrum najbliższego miasta mam godzinę drogi na piechotę. W dużym ogrodzie mam dużo do roboty 🙂 Jutro przyjdą do mnie Morwy Białe. Dom jest otoczony ochronnymi krzemieniami i niedługo dołożę tam inne kryształy, które podniosą wibrację.

      • A wczesniej mieszkales w miescie?

        Fajnie jest miec ogrod..

        A mnie tez sie marzy tak sie kamieniami otoczyc…

  15. Ja również żyje teraz bliżej lasu i częściej spędzam w nim czas. Oraz robię sobie „detoks” od internetu na jakiś miesiąc czasu.

  16. ,,,, kraj w którym mieszkam żyje dziś rozdanymi Oskarami ,,,, ale bynajmniej nie
    Ukrainą ,,, ta ustąpiła Oskarom ,,,, spojrzałem na Polskie media ,,,, i współczuję
    wam Rodacy ,,,, pewnie większość będzie chciała mnie za to zlinczować ,,,,,
    ale wolę Noc spędzić z Kobietą ,,, niż w Nocy zginąć za Kijów ,,,,, byłem w Kijowie
    wiele razy ,,,, i nie sądzę że jest aż tak piękny aby za niego od razu ginąć ,,,,,
    Dobrej nocki 😀 ************************

    • Xylotet, no to teraz, wiedząc, gdzie mieszkasz, zaczynam Cię rozumieć… 😉

      A tak serio, nie mów, że dałeś się wkręcić illuminacko-sowieckim strachom 🙂 Dziennikarze dobrze wiedzieli, że na mocy umowy z Ukrainą Rosja ma pełne prawo do stacjonowania swego kontyngentu na Krymie w liczbie 25 tys. żołnierzy, ale matrix musiał podkraść trochę z energii z owieczek, stąd te medialne, precyzyjnie wystudiowane wkręty. A tak swoją drogą, gdyby illuminaci chcieli jedynie wyeliminować z gry obecnego cara, mogliby to zrobić w 5 minut – choćby publikując film satelitarny (w podczerwieni i wysokiej rozdzielczości) dokumentujący klatka po klatce Smoleński mord rytualny…

      • OOOOOO, 🙂 🙂 🙂 takie COŚ mi się znalazło całkiem przypadkowym Przypadkiem 😉

        „Wykorzystajcie swe wewnętrzne zasoby, aby dostroić się do tej sieci Światła i mocy i upewniajcie się, że wasze intencje skupiają się wyłącznie na najwyższym dobru wszystkich, że cokolwiek, co sobie wyobrażacie, jest tym, czego zamanifestowania się naprawdę pragniecie w swym życiu indywidualnym i globalnym na najwyższym duchowym poziomie.
        My z wyższych wymiarów otaczamy was naszą miłością i wsparciem, ale to właśnie wy, nasi naziemni wojownicy Światła, potrzebni jesteście tutaj, aby wizualizować, wysyłać intencje i PROSIĆ o najwyższe dobro i najdoskonalszy rezultat we wszystkich waszych myślach.
        Wiedzcie, że moc waszych myśli i intencji jest natychmiast wzmacniana, tak że wszyscy na Ziemi, w jej wnętrzu, dookoła i ponad, będą podnoszeni w coraz wyższe wymiary ekspresji i manifestacji.”

        http://krystal28.wordpress.com/2012/04/28/wszystkie-wasze-starania-przyczyniaja-sie-do-olbrzymich-zmian/
        ❤ ❤ ❤ 🙂 🙂 🙂

      • @Mariusz ,,,, w nic się nie dałem wkręcić 😉 ,,,, ubolewam nad tym że polskie
        społeczeństwo w wyniku działań medialnych dało się tak podzielić ,,,, tylko
        dlatego że NWO utknęło w „błotach ukraińskich” ,,,, znam Ukrainę byłem tam
        wiele razy ,,,, moja rodzina od strony matki pochodzi z nad Donu ,,,, ja wiem
        że to już nie Ukraina ,,,, to ziemie Kozaków Dońskich ,,,,, Oni dla nas to tylko
        tacy „prości oracze” ziemi byli ,,,, 🙂
        ,,,, Polacy to nie prości oracze ziemi …tak ,,,,jak Oni ,,,, ale czemu dali się tak omamić tak zahipnotyzować tą medialną histerią ,,,,,, nigdzie na świecie nie zauważyłem
        większej histerii w mediach jak w tych polskich ,,,, może one nie są polskie 😉 ?????

      • @Teeron, Amerykanie mają satelitarny zapis całej tak zwanej Smoleńskiej katastrofy…

        Piszę o tym wszystkim w kontekście oczyszczania Przestrzeni silnie historycznie straumatyzowanych, a Przestrzeń Smoleńska niewątpliwie do takich należy i czas już dojrzał do odważnego podjęcia tego tematu, gdyż jest on silnie związany z energiami globalnej zmiany i jest energetycznym kluczem do przejawienia świetlistych zmian na polu widzialnym w naszej Ojczyźnie-Matczyźnie. Energetycznym faktem jest, że bez przepracowania/oczyszczenia tego tematu nie będzie prawdziwego pokoju w polskich sercach, a wszelkie zmiany podejmowane w oderwaniu od tego, będą tylko nieudolną próbą kosmetyki lustra, a nie twarzy w nim odbitej.

        Spychanie tak ważkiego tematu do podświadomości zbiorowej naRodu może tylko potęgować polskie szaleństwo i eskalować dalszą bratnią nienawiść. Wiekszość Istot tu żyjących oczekuje szybkiego przejawienia u nas pozytywnych zmian na polu widzialnym, a mało kto rozumie istotę w sumie prostych zależności energetycznych, które to przejawienie blokują.

        Chyba nikt jeszcze w Polsce nie podjął tego tematu, więc na razie rzucam na przestrzeń (jako zasiew) tylko tyle, ale docelowo trzeba będzie zorganizować wykwalifikowany team sprawczy do tego questu, bo nie jest to wyzwanie jedynie dla jednej przejawionej tu Istoty.

        Polska (jak zwykle chcąc nie chcąc) w globalnej zmianie odegra rolę szczególną i to, o czym piszę, jest z tym w dość znaczący sposób związane. Piszę to również w dniu, w którym oficjalnie ogłoszono kandydaturę obecnego prezydenta Rozji do… Pokojowej Nagrody Nobla:

        http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,14707146,Putin_kandydatem_do_Pokojowej_Nagrody_Nobla__Za_Syrie_.html

      • @xylotet 🙂
        „Prości oracze” , gdyby mieli możliwość potrafiliby tak uprawiać te ukraińskie żyzne pola, że wraz z polskimi rolnikami wyżywiliby pół Planety, a drugie pół Planety wyżywiłyby żyzne ziemie amerykańskie.
        Już niedługo,,,,, 🙂 jeszcze tylko trochę się ‘niegrzeczni chłopcy’ ‘posprzeczają’ i będzie dobrze 🙂
        Właściwie już jest dobrze i gdyby media ludzi nie ogłupiały, wszystko szłoby znacznie szybciej.
        Ale podobno to co się dzieje jest ‘paliwem’ do przemian 🙂 😉
        ❤ 🙂

      • @Dorota 🙂 ,,,,, kiedy przestaliśmy ich pilnować zaczęli gwałcić i mordować ,,,,,,
        „prości oracze” 😉 ,,,,, mieli swoją szansę ,,,, Dorota ,,, z Kaganatem Hazarskim
        mieliśmy już w 7 wieku do czynienia ,,,,, grubo przed zaistnieniem tzw. Polskiej
        państwowości ,,,,, 😉

      • @xylotet,
        to teraz chłopaki, zaczniecie wszystkie ‘trupy z szaf’ wyciągać????? 😦
        W Smoleńsku w 2010 cokolwiek się stało, to Przyroda w Tym miała Swój Udział, bo Przestrzeń już miała dość tych ciągłych ‘ceremonii ku czci’ i aby tylko ‘nie zapomnieć’ i żeby ciągle mieć COŚ KOMUŚ z Złe i wojować, wojować, ginąć, Kobiety gwałcić, a potem za Kobiety ginąć……………….. , a potem jeszcze ciągle się mścić………. i mścić……….. i mścić………….bo Chłopaki za dużo testosteronu mają?????!!!!!!!

        Cholera!!! Wkurzyliście mnie!!!! 😦 😦 😦

    • @ X ….. ‘kraj, w którym mieszkam „zajmuje się Oskarami” 😛 …………
      no, baaaaaardzo wysoki level 😉 , chyba że popatrzeć na tego człowieka:
      http://film.onet.pl/oscary-2014-poruszajaca-przemowa-jareda-leto/fhzs5
      wygląda jakby był z naszej Bajki 🙂

      Ps. Co do reszty, to się zgadzam 😀 😛 *************
      tylko to porównanie …”wolę Noc spędzić z Kobietą” , czyli CO???? …… z dwojga ‘złego’ lepsza Kobieta???……….. ???? 😛 😛
      Tak, tak……ontologia……..logika………. i te sprawy……. nie musisz się tłumaczyć 😉 ……. 😉 😛 😀 ******************** 😀

      • @,,,,, „Złe i wojować, wojować, ginąć, Kobiety gwałcić, a potem za Kobiety ginąć…”
        ,,,, Ja zginę za Kobiety z którymi tu Przybyłem ,,,,, obchodzą mnie Gracze ,,,, a nie
        Gra w którą gram ,,,, Gramy i wracamy do Domu ,,,,,,, to Stara Kosmiczna Zasada 🙂

    • @Dorota ,,, a co ktoś nie ma trupków w szafach 😉 ??? ,,,, są ,,,,, i szafy już pękają ,,,, kiedy przestaliśmy pilnować Twoich biednych ” oraczy ziemi ” zaczęli
      gwałcić i mordować głównie kobiety i dzieci ,,,,,,, na pokojowe manifestacje
      wtedy mieli swoje 5 minut ,,,, wybrali inaczej ,,,,,;-) ,,,,,,,, myśmy już w 7 wieku
      mieli do czynienia z Kaganatem Hazarskim ,,,, czyli grubo wcześniej niż zaistniała
      jakaś Polska Państwowość ,,,,,,,
      Ps. …. masz jakiś telefon ,,,,, mamy do siebie maile ,,,,, 🙂 😀 **************************

      • @X 🙂 , jak chcesz pogadać ‘wieloma językami’ 😉 to na ‘Harfy Boże’ 😀 nadawaj 😀 😉

        Numer znasz 😀 😛 :****************** 😀

  17. @Dorota 🙂 ,,,wolę prozaiczny i banalny level ,,,, niż tragikomiczną i zakłamaną od początku operetkę 😉
    ,,,,, wielu moich przodków zginęło może nie ,,,za ,,,ale ,,,pod ,,,,tym miastem,,,
    dlatego nie tylko Noc z Kobietą ale i za Kobietę zginąć wolę i to nie na zasadzie
    wyboru lepszego zła 😀 ***********

  18. Z najnowszego Manuskryptu przetrwania:

    „aby zobaczyć światło, ciemność zawsze musi być obecna w jakiejś formie, aby tworzyć, potrzeba tarcia. I tak to jest, i tak było zawsze. Na tej planecie, Planecie Ziemi, tarcie było takie, że stworzyło coś, co jest nie podobne do niczego, nigdzie indziej, i jako takie lekcje były nauczane ponownie i ponownie. Ale teraz, czas na radykalne zmiany jest właściwy, a powodem tego jest to, że rzeczywiście jest czas i miejsce na wszystko – ale nie byle jak. A więc to, co zostało przesunięte mocno w jednym kierunku, musi być przesunięte z powrotem w kierunku przeciwnym, a więc czas na światło, aby ponownie weszło we wszystkie wielkich hale waszej planety.”

    http://2012allabout.blogspot.com/2014/03/manuskrypt-przetrwania-czesc-401.html

    ❤ 🙂

  19. @xylotet 🙂

    „Gramy i wracamy do Domu ,,,,,,, to Stara Kosmiczna Zasada :-)”

    „Ja zginę za Kobiety z którymi tu Przybyłem”

    TU Jest DOM i Kobiety ……….. 😀 :*********

    ‘Zginąć’ to możesz co najwyżej………. w ramionach Kobiety 😀 😀

    😀 ********************* 🙂

  20. @Mariuszu 🙂 , pamiętasz jak kiedyś tu, po jakiejś ‘burzy’;) napisałeś mi:

    „a u mnie za oknem śpiewają ptaki”……….

    Bardzo mi wtedy pomogłeś 🙂 ……. i teraz też 🙂 …….
    Tylko się nie dziw za długo 😉 😀 ,,,,,,, bo szkoda czasu…… 😀

    ❤ 🙂

    Ps. Trochę tutaj tylko polataliśmy 😉 na ‘miotle’ i ‘szczotce ryżowej’ 😛 😀

  21. @ 🙂 🙂 🙂 Po nocy spędzonej pod bezgwiezdną ‘namiastką dla ubogich’ 😉 ‘spłynęło na mnie’ Coś Takiego:

    Czy ktoś ‘z posłanych pań posłanek i posłanych panów posłów’ 😉 zastanawiał się kiedykolwiek, gdzie się podziali PIERWSI CHRZEŚCIJANIE ???????

    Ps. ‘Chyba nikt jeszcze w Polsce nie podjął tego tematu, więc na razie rzucam na przestrzeń (jako zasiew) tylko tyle’………….

    ❤ 🙂

  22. @ 🙂 🙂 🙂
    „Czas Przemiany jest Czasem Wielkich Cudów. Zmiany mają miejsce na całym Świecie – w Pokoju, jednak również i w krótkich niepokojach, ponieważ co poniektóre opiera się przed opuszczeniem tego Świata.
    Otwórzcie się na te Cuda które teraz będą miały miejsce. Wtedy jesteście dobrze przygotowani, bo zaprawdę:
    kto spodziewa się wszystkiego po Stwórcy, ten w Bycie odnajdzie samo-zaufanie.”

    https://soulowicz.wordpress.com/2012/10/29/czas-cudow-paramahansa-yogananda/
    ❤ 🙂

  23. 😀 :*:*:*:*:* 😀 Z Okazji Dnia Kobiet 😀 :*:*:*:*:* 😀
    🙂 🙂 🙂 dla Was na Dobranoc KOCHANE 😀 ❤ ❤ ❤ 😀

    Miłych Snów :******************* 😀

    • @Dorota 🙂 ,,,,, i Wszystkie Kobiety ,,, 🙂 Wszystkiego Najlepszego w Waszym Dniu
      😀 ********** tak 🙂 tak 🙂 Wasze Ramiona to Najpiękniejsze Miejsce w którym
      można zginąć 😉 🙂 😀 ***************************** 😀 jestem tego Pewien ,,,,,,, 😉

  24. 🙂 🙂 🙂 Dziewczyny! 😀 …….. I jak Minęła Noc?? 😀 😀 😀 *************

    Sejfy sprawdziłyście????? 😉 😀 😛

    Uważajcie na Tego Dżentelmena 😉 😀 🙂 , bo On zabiera brylantowe kolie i bransoletki 😉 😀 😛 ,

    a zostawia Kwiaty 🙂 🙂 🙂 ,,,,,,, najczęściej Róże 🙂 😀 :********************* 😀

  25. @ 🙂 🙂 🙂 , tak….. 😉 Poświętowaliśmy / łyśmy 😉 😀 :******* ,

    a teraz : DO ROBOTY !!!!!! 😀 😀 :********

    Wesołej ZABAWY !!!! 🙂 🙂 🙂 😀 😀 😀 < 3<3<3 ************

  26. @Mariusz 🙂 „Strategię separatystyczną mają też w bliskim planie i co do naszego pięknego kraju…” ta strategia jest dziś Oddolnym postulatem ,,, w reakcji na Odgórną globalizację ,,, czyli dyrektywę od Góry wbrew woli i akceptacji tych
    których będzie dotyczyć ,,, dziś prawdziwe (oddolne) wiatry nie wieją w kierunku globalizacji ale Regionalizacji i Decentralizacji wbrew architektom przyszłości ,,,
    bo tylko praca w Małych Grupach może przygotować ludzkość na pracę
    w prawdziwie Wielkiej Grupie ,,, czyli w CAŁOŚCI i to bez schematu Pasterza
    i Owieczek ,,, tylko aby te dążenia nie zostały stygmatyzowane odrodzeniem
    się prymitywnych nacjonalizmów rasizmów i wojen miedzy etnicznymi grupami
    (po to jest Unii i USA Ukraina i jej banderyzm ,, aby manipulować i zdyskredytować
    wszelkie oddolne inicjatywy doprowadzając do wojen i pogromów , a potem
    przyjść z gotowym ODGÓRNYM rozwiązaniem tego problemu ,,,,
    Czy świadome regiony nie mogą produkować żywności ,,, produkować
    mebli lub pralek , zamiast sprowadzać je z Chin , Argentyny , Indii itd.
    wiesz ile to było by nowych miejsc pracy w naszym najbliższym otoczeniu ,,,,
    ale to jest horror dla neoliberalnej globalnej ideologi , brak bezrobocia jako instrumentu społecznego szantażu ,,,, brak zapotrzebowania na Pośredników
    czyli giełd i tzw. rynków finansowych ,,, może powrót do wymiany barterowej
    czyli towar za towar lub usługę ,,,, dla nich to koszmar na Jawie ,,,, ale naszym
    obowiązkiem jest działać tak aby ten level Gry w którym my dziś gramy pozostał
    dla tych którzy Po nas Przyjdą levelem który da im elementarne prawo do
    dokonywania WYBORÓW ,,,, a nie stanie się światem „psów Pawłowa”
    pozbawionych wszelkich atrybutów Wolnej Woli ,,,, bo to będzie końcem
    ekscytującego eksperymentu pod nazwą Błękitna Planeta i Homo Sapiens ,,,
    żadna Rozwinięta Dusza nie będzie chciała się Tutaj wcielać w wyniku braku
    MOŻLIWOŚCI Doświadczeń które ewentualnie mogła by TU zrobić ,,,,
    ,,,, gra nie toczy się o tych co potrafią zakotwiczyć na astralnej czy mentalnej
    warstwie tego levelu ,,, ale o tych którzy kotwiczą na fizycznej warstwie czyli
    w tzw. realu ,,,, przytłaczająca większość z nich nie ma pojęcia o tym czym
    są i jakie mają możliwości ,,,,, po to się tu trwa i nie odlatuje stąd ,,,, czasami
    dla KOBIET i ich Ramion 😀 ********************************************

  27. 100 bilionów długu na świecie ,,,kto miał takie pieniądze???? aby pożyczyć ????
    cytat
    „, jak wynika z danych Bank of America Merrill Lynch. Według tych danych papiery dłużne skarbowe i agencji rządowych zapewniły INWESTOROM ZYSK na poziomie 27 procent, natomiast OBLIGCJE KORPORACYJNE przyniosły ponad 40 procent.”

    ://gielda.onet.pl/globalne-zadluzenie-przekroczylo-100-bilionow-dola,18726,5608140,1,news-detal

    😉 ,,,, chyba Marsjanie pożyczają Ziemianom na wysoki procent ,,, stara partyzancka
    metoda http przed dwukropkiem

  28. @xylotet, a Ty Dziecino Boża po kiego czorta się w tym śmietniku grzebiesz????

    No, chyba, że zachciało Ci się diabliki jak chochliki po kątach rozstawiać…….

    No, to proszę bardzo 😉

    Słoma dobrze nadaje się na kompost, a na nim piękne róże wyrosną…….. a błotko szybko zmieni się w żyzny czarnoziem pod uprawę pszenicy…….

    ‘Sianem’ 😉 można by i w kominku popalić, a potem pod orzechem posiedzieć i Gwiazdy pooglądać….. 🙂

    Jedna niedługo dołączy do Reszty Gwiazd 😀 , bo Błękitna Planeta nie jest piaskownicą dla niegrzecznych chłopców i dziewczynek z kapiszonami….

    A jak orzechy dojrzeją, to pospadają……. żeby ino wicher wiał……

    Żeby ino wicher wiał…… 😀
    ❤ 🙂

  29. O Medytacji Wewnętrznego Uśmiechu 🙂 – bardzo interesująca rozmowa z Romanem Fierfasem:

    Roman Fierfas o sobie:
    „Astrologia oraz psychologia zorientowana na proces są dla mnie sposobami poznawania drugiego człowieka i podstawami dla pomocy terapeutycznej. Na bazie chińskiej medycyny praktykuję różne formy uzdrawiania bioenergią, w tym masaż narządów wewnętrznych Chi Nei Tsang, daoistyczne Kosmiczne Uzdrawianie oraz elementy tradycyjnego Reiki. Energię do pracy daje mi medytacja, zdrowe żywienie, daoistyczna alchemia wewnętrzna, joga i Qigong.
    W mojej praktyce indywidualnej i pracy terapeutycznej łączę wiedzę astro- i psychologiczną ze znajomością bioenergetyki ludzkiej istoty. Umiejętności bioterapeutyczne i wiedzę psychologiczną łączę z czysto fizycznymi zaleceniami wszelkiego rodzaju, w których dieta i znajomość specyfiki polskiego rynku spożywczego są ważnym elementem podstawowym.”
    I jeszcze załączniki do powyższego:
    ://www.xorceria.com/roman/o_mnie.html#axzz2uLAHdkrJ
    ://www.xorceria.pl/teksty/roman/index.html#axzz2uLAuclIR

    Ps. po partyzancku 😉 proszę wstawić: http przed dwukropkiem.

    WSZELKIEGO 🙂 ZDROWIA ŻYCZĘ WSZYSTKIM!!! 🙂 😀

    ❤ 🙂

Skomentuj

