Simon Parkes -> biuletyn wrześniowy

Witam we wrześniowym biuletynie.

Dwie najważniejsze  rzeczy to: Potencjalne nadchodzące skutki ekonomiczne i niedawne medytacja poprowadzona przez grupę Łączenie Świadomości na temat CERN – zderzacza hadronów.

W ostatni poniedziałek, Damien McBride, były specjalny doradca ostatniego premiera Wielkiej Brytanii, Gordona Browna, dokonał wpisów na twiterze, że w jego opinii załamanie gospodarcze  jest nieuchronne, 20 razy większe niż załamanie w roku 2008-2009.

Pisał on również, że ludzie powinni zaopatrzyć się w żywność konserwowaną i butelkowaną wodę  do picia w celu zabezpieczenia swoich potrzeb żywieniowych na okres miesiąca.  Powiedział też, że ludzie powinni wyciągnąć swoje pieniądze z banków.

Ci, którzy śledzili moje wpisy w ciągu ostatniego roku będą wiedzieli, że ja także byłem zaniepokojony możliwymi zakłóceniami w dostawach żywności i paliwa, które mogą trwać przez okres 1 miesiąca.

Nigdy nie starałem się wzbudzać strachu lub dodatkowo martwić i tak już mocno zapracowanych i zajętych życiem ludzi, jednak zdecydowałem się ostrzec w kwestiach, które zwróciły moją uwagę.

Pod koniec  września 2015 jest przewidywana nowa fala energii [tzw. Fala X  wg innych źródeł – kr], w której skąpana będzie cała planeta i to przełamie obecne status quo.

Przez ostanie 2 i pół roku nasza planeta była jakby owinięta kocem ciężkiej negatywnej energii Reptylian i w rezultacie jesteśmy w patowej sytuacji, a ludzka świadomość jest nieco opóźniona w rozwoju w stosunku do planu.

Ta nowa fala energii powinna ponownie uruchomić rzeczy w bardziej pozytywny sposób.

Najlepsza informacja jaką mam to, że efekty działania tej fali energii na całym świecie będą znacznie inne.  Jedyne miejsce w Wielkiej Brytanii, którym jestem zaniepokojony to Londyn.  Londyn jest zależny od zasilania go „fałszywymi” pieniędzmi generowanymi przez „Miasto Londyn” [dzielnica w Londynie z najpotężniejszymi bankami na świecie  – kr].

Ponad rok temu powiedziałem, że to może być mądre posunięcie, aby zaopatrzyć się w zapasy na 1 miesiąc – konserwy i wodę, na wypadek nadchodzących kłopotów.  Więc jestem zadowolony, że Damien McBride, członek establiszmentu, powtarza to co ja i inni już mówiliśmy.

Natomiast co do naszych bliskich przyjaciół w Ameryce, jestem naprawdę zaniepokojony tym, że wydarzenia mogą przybrać gwałtowny obrót, o bardziej fizycznym charakterze.  Kalifornia ma teraz już siódmy rok suszy.  Teksas chce założyć swoją własną walutę, a Chiny, na których Ameryka opiera swój handel, przechodzą  teraz drugą dewaluację.  Te i inne sygnały biorę pod uwagę, aby pokazać, że ta jesień ma potencjał na wielkie zmiany.

Zderzacz Hadronów CERN

Jestem naprawdę wdzięczny wszystkim, którzy uczestniczyli w ostatniej medytacji grupowej /15.08.2015/.   Ponieważ żyjemy w świecie fizycznym, zapominamy, że czysta myśl może rzeczywiście doprowadzić do zmiany w świecie fizycznym.

Opisałem mocne dowody wskazujące na to, że nasza grupowa medytacja naprawdę spowodowała zmiany fizyczne.  Portal, który Zderzacz Hadronów spodziewał się ożywić, nigdy nie otrzymał tej (koniecznej) wiązki energii.  W rezultacie pewne istoty reptyliańskie są teraz naprawdę uwięzione na/w Ziemi.

Czy ludzka świadomość, boskie połączenie ze Źródłem może kiedykolwiek być uszkodzone? – to nie było pytaniem.  Kwestią dla mnie było to, że po prostu niektórzy ludzie byli gotowi spróbować to uszkodzić, ale stawiając temu czoło z wolnej, nieprzymuszonej woli, zademonstrowaliśmy planecie i Źródłu, że ludzie wezmą odpowiedzialność i rzucą wyzwanie niesprawiedliwości.  Każdy był tak pomocny i miły w tym okresie, że wielu z nas otrzymało niechcianą uwagę od negatywnych intencji pewnych istot.  Zawsze wiedziałem, że stanowisko, które grupowa świadomość mi przyznała, może oznaczać, że jestem w pozycji otrzymywania popękanych i złamanych energii.  W przeciwieństwie do opinii niektórych, Manty nie opuścili mnie i nie mam zamiaru umierać w ciągu najbliższych 6 miesięcy.

W dniu 17 października będę gościem na konferencji  „Into the Unknown” [W kierunku Nieznanego – kr], która odbędzie się w  Watford, w północnym Londynie. Jeśli ktoś z was może przybyć na tę konferencję, pamiętajcie aby odnaleźć mnie i mnie przywitać. http://www.ufoacademy.com/index-2.html

W dniu 24 października 2015 planujemy nasze drugie spotkanie „Łączenia Świadomości” [Connecting Consciousness], tym razem wszyscy są zaproszeni.  Spotkanie odbędzie się w Zamku Sneaton http://www.sneatoncastle.co.uk który jest w Whitby.  Można będzie znaleźć więcej szczegółów na stronie internetowej w najbliższych dniach.

Ze względu na możliwości lokalowe możemy mieć miejsce tylko dla 100 osób, więc pierwsze 100 osób, które się zgłosi ma zapewnione miejsce.  Spotkanie ma mieć mniej charakter konferencji, a bardziej chodzi tu, aby pobyć razem, porozmawiać, podzielić się pomysłami, w taki sposób jak nie możemy tego robić w szerszej społeczności.  Już nie mogę się doczekać, aby zobaczyć tam tak wielu z was, jak to tylko jest możliwe.  Tematem dyskusji będzie również sytuacja CERN z bardzo ciekawymi grafikami.  Niektóre z tych grafik pokazują jak świadomość planety aktywnie wspomagała grupę „Łączenia Świadomości”.   Doceniam, że to jest bardzo wielka rzecz, jaką mam do powiedzenia, ale przedstawię na spotkaniu dowody wskazujące, że planeta rozumie to o co nam chodzi i wspiera nas.  To jest naprawdę zdumiewające i wszyscy powinniśmy być tym głęboko poruszeni.

Przed końcem tego tygodnia rezerwacje na konsultacje ze mną zostaną ponownie otwarte.  Będziemy przyjmować rezerwacje do 19 grudnia [faktycznie miejsca są do końca lutego 2016 – kr].  Przewidujemy, że dostępne wolne miejsca zostaną szybko zapełnione, więc jeśli chcesz się skonsultować ze mną, proszę zrób to szybciej niż później.  Jeśli jesteś członkiem grupy „Łączenia Świadomości” i interesuje cię zorganizowanie lokalnej grupy w twojej okolicy prosimy daj nam znać e-mailem.

Nawiązując do sukcesu medytacji sierpniowej, kolejnym projektem „Łączenia Świadomości” będzie sieć energetyczna, która otacza ziemię.  Będę prosił abyście dołączyli do mnie, aby wybić więcej kolejnych otworów w tej sieci.  Więcej wiadomości na ten temat wkrótce.  Jeśli chcesz wziąć w tym udział, to musisz być członkiem „Łączenia Świadomości”.  Możesz do nas dołączyć, należy wejść na ten link.

http://simonparkes.wix.com/home#!action-group/c5x0

/szczegółowe informacje są przesyłane do członków grupy/

Od czasu do czasu konieczna jest aktualizacja strony internetowej, jeśli czasem strona będzie wyłączona przez chwilę, to proszę się nie martwić.

* Najświeższe wiadomości na dzień 31 sierpnia.  Informacje które do mnie docierają wydają się sugerować, że Banki Hong Kong i Shangha, które ponoszą katastrofalne straty wewnątrz Chin, są na skraju załamania.  Gdy o tym piszę sytuacja zmienia się z minuty na minutę i spodziewamy się, że będzie to dotyczyć coraz większej ilości banków.  W Wielkiej Brytanii HSBC zwróciło się do Banku Anglii o awaryjny, finansowy ratunek.  To zostało odrzucone.  Bank Anglii zwrócił się do Europejskiego Banku Centralnego o pomoc.  Ten wniosek też został odrzucony i gdy to piszę kolejne odwołanie poszło do Rezerwy Federalnej w USA.  Nasze źródła wewnątrz poinformowały mnie, że Fed jest gotów dać zabezpieczenie temu bankowi w razie potrzeby.

Dużo miłości, dużo siły, wiele nadziei,

Simon

Przetłumaczyła Aldabra, edycja Krystal

http://us9.campaign-archive1.com/?u=4a8bbd95efd926ee0efeb4a3b&id=2b59a1c538&e=3653842ef4

https://krystal28.wordpress.com/

Skomentuj

